Obudowa a plyta glowna

Data: 2009-03-01 15:09:00
Autor: tangie
Obudowa a plyta glowna
Witam

Mam plyte glowna biostar i chcialbym wymienic obudowe na nowa. Problem polega na tym ze ta plyta w pionie ma uklad wyjsc audio w poziomie czyli jak komputer stoi to z tylu wyglada to tak:

0 0 0

w wiekszosci wypadkow plyty maja polozone wyjscia audio pionowo:

0
0
0

Problem polega na tym ze nie moge znalesc obudowy z ukladem pierwszym.
Moze cos znacie niedrogiego?

pzdr,

Data: 2009-03-01 15:31:19
Autor: JoteR
Obudowa a plyta glowna
"tangie" napisał:

Problem polega na tym ze nie moge znalesc obudowy z ukladem pierwszym.

Ale przecież tę maskownicę można przełożyć do nowej obudowy?

JoteR

Data: 2009-03-01 15:39:48
Autor: tangie
Obudowa a plyta glowna
JoteR pisze:
"tangie" napisał:

Problem polega na tym ze nie moge znalesc obudowy z ukladem pierwszym.

Ale przecież tę maskownicę można przełożyć do nowej obudowy?

JoteR

W tym sek ze w starej obudowie mialem tez tak niefortunnie to po prostu maskownice zdjalem i tyle.

pzdr,

Data: 2009-03-01 16:08:19
Autor: Michal Lukasik
Obudowa a plyta glowna
Dnia 1.3.2009, tangie napisał(a):

W tym sek ze w starej obudowie mialem tez tak niefortunnie to po prostu maskownice zdjalem i tyle.

"Maskownicę" kupuje się z płytą główną nie z obudową, także nie pozostaje
Ci nic innego jak dokupić gdzieś taką, albo zamontować MB bez niej.

--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-03-01 19:55:41
Autor: M
Obudowa a plyta glowna
[...]

czyli tak?
http://i196.photobucket.com/albums/aa168/adampytek/DSC03345.jpg

Data: 2009-03-01 20:30:45
Autor: qwerty
Obudowa a plyta glowna
Użytkownik "M" <M@devil.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:goeloi$9s7$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba nie, bo tak jest w większości płyt głównych, a pisał, że ma nietypowo.

Data: 2009-03-02 09:00:33
Autor: tangie
Obudowa a plyta glowna

czyli tak?
http://i196.photobucket.com/albums/aa168/adampytek/DSC03345.jpg

Tak, dokladnie w ten sposob mam zbudowana plyte.

pzdr,

Data: 2009-03-02 00:17:27
Autor: Feromon
Obudowa a plyta glowna

Użytkownik "tangie" <tangie@WYTNIJ-TOwp.pl> napisał w wiadomości news:goe4tk$hhl$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam plyte glowna biostar i chcialbym wymienic obudowe na nowa. Problem polega na tym ze ta plyta w pionie ma uklad wyjsc audio w poziomie czyli [ciach]

Zamotałeś, już nie wiem co jest w pionie co w poziomie.
Podaj typ płyty głównej, to popatrze na półkę czy mam taka blaszkę.
Kontakt jedynie na pl.comp.pecet

Feromon

Obudowa a plyta glowna