Obudowa a plyta glowna

Data: 2009-03-01 19:55:41
Autor: M
Obudowa a plyta glowna
Mam plyte glowna biostar i chcialbym wymienic obudowe na nowa. Problem polega na tym ze ta plyta w pionie ma uklad wyjsc audio w poziomie czyli jak komputer stoi to z tylu wyglada to tak:

0 0 0

czyli tak?
http://i196.photobucket.com/albums/aa168/adampytek/DSC03345.jpg

Data: 2009-03-01 20:30:45
Autor: qwerty
Obudowa a plyta glowna
Użytkownik "M" <M@devil.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:goeloi$9s7$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba nie, bo tak jest w większości płyt głównych, a pisał, że ma nietypowo.

Data: 2009-03-02 09:00:33
Autor: tangie
Obudowa a plyta glowna

czyli tak?
http://i196.photobucket.com/albums/aa168/adampytek/DSC03345.jpg

Tak, dokladnie w ten sposob mam zbudowana plyte.

pzdr,

Obudowa a plyta glowna