Obudowa desktop - jaka?

Data: 2010-11-02 21:47:58
Autor: BartekK
Obudowa desktop - jaka?
W dniu 2010-11-02 21:00, Norbert pisze:
Witam

Jaka obudowe typu desktop byscie polecili? Na allegro jest tego garsc i
trudno cos wybrac. Moze ktos zna/uzywa jakis ciekawy model.
Format ATX, bez zasilacza i w cenie do 150 pln.
Nie patrzałem jak cenowo to teraz stoi, ale sprytna jest Cooler Master 360 (może być destopem, jak i zwykłym midi towerem). Mimo małego rozmiaru (na wysokość/szerokość w przypadku leżenia jak desktop) ma miejsce na pełną płytę ATX, i ma sensowne chłodzenie pomyślane.

Data: 2010-11-03 00:14:15
Autor: Norbert
Obudowa desktop - jaka?
Dnia Tue, 02 Nov 2010 21:47:58 +0100, BartekK napisał(a):

[...]

Wyglada ciekawie, zasilacz standardowy tam pasuje bez klopotu?
To chyba bedzie cos czego szukam, poczekam jeszcze na ewentualne inne
propozycje.
Dzieki.

Norbert

Data: 2010-11-03 01:02:11
Autor: BartekK
Obudowa desktop - jaka?
W dniu 2010-11-03 00:14, Norbert pisze:
[...]

tak, pasuje zwykly atx

Data: 2010-11-03 13:28:54
Autor: Chopin
Obudowa desktop - jaka?
W dniu 2010-11-03 01:02, BartekK pisze:
[...]

Nie wiem czy to dobre rozwiÄ…zanie techniczne.
Czy w konfiguracji desktop umieszczony z przodu obudowy zasilacz nie będzie dmuchać na łapki?

--
Pozdrawiam,
Chopin

Data: 2010-11-03 19:48:12
Autor: BartekK
Obudowa desktop - jaka?
W dniu 2010-11-03 13:28, Chopin pisze:
[...]

Zależy jaki zasilacz. Sensowny - nie powinien, bo ma przewiew "z dworu" na przód, więc chłodzi sam siebie zimnym powietrzem, więc i wiatrak powinien wolno się kręcić. Bezsensowna suszarka - no cóż.. musi być jakaś kara dla usera za wybór takiego badziewia

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Obudowa desktop - jaka?