Obudowa do aparatu

Data: 2009-05-11 20:54:04
Autor: rafixpol2
Obudowa do aparatu
Posiadam Canona SX1 is i z chęci± zakupiłbym obudowę podwodn±. tak± do ok 40 m. Może kto¶ na tej grupie m,i podpowie. Aparat w momencie zakupu tj. styczeń 2009 nie był sprzedawany na terenie Polski , teraz nie wiem - w sklepie go nie widziałem . W internetowych marketach nic do niego nie ma. Będę wdzięczny za jaki¶ trop bo koniec maja Egipt i przydało by sie troche pofocić.
Pozdrawiam Rafał __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4065 (20090511) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-05-11 20:56:56
Autor: Paweł Kaczmarski
Obudowa do aparatu
Użytkownik "rafixpol2" <rafixpol2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu9sq7$ilm$1nemesis.news.neostrada.pl...
W internetowych marketach nic do niego nie ma. Będę wdzięczny za jaki¶ trop bo koniec maja Egipt i przydało by sie troche pofocić.

Taka nie pasuje?
http://www.pstryk.pl/details:8885/ikelite+housing+for+canon+sx1+is+sx10+is

Paweł

Data: 2009-05-13 23:13:19
Autor: rafixpol2
Obudowa do aparatu
Ta by się nadała tylko ta cena!! Wolałbym jak±¶ tańsz± alternatywę. Może jak±¶ idioten kamerę z prost± obudow±.

Użytkownik "Paweł Kaczmarski" <pmk@niespamtylkopost.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu9svf$it9$1nemesis.news.neostrada.pl...

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4070 (20090513) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-05-15 22:55:23
Autor: PAweł
Obudowa do aparatu(Market)
Ta by się nadała tylko ta cena!! Wolałbym jak±¶ tańsz± alternatywę. Może jak±¶ idioten kamerę z prost± obudow±.

No to może "gotowca":
http://allegro.pl/item636358355_foto_kpl_do_fotografii_podwodnej.html

Mój własny. Pozdrawiam
PAweł