Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości

Data: 2019-06-15 21:37:14
Autor: ń
Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
A pusta obudowa (bo ludzie kupują komplet z wmontowanym dyskiem, i wyjmują dysk np. WD Red ze środka, taniej wychodzi od dysku luzem, a całe pozostałe pudło sprzedają) w rodzaju WD MyBook by Ci nie pasowała?
www.amazon.de/WD-Book-Desktop-AES-Hardwareverschlüsselung-WDBBGB0040HBK-EESN/dp/B01LZHJ77Q/
www.amazon.de/Western-Digital-Elements-Festplatte-WDBWLG0040HBK-EESN/dp/B00JT8AJZ0/

Data: 2019-06-15 21:40:13
Autor: heby
On 15/06/2019 21:37, ń wrote:
A pusta obudowa (bo ludzie kupują komplet z wmontowanym dyskiem, i wyjmują dysk np. WD Red ze środka, taniej wychodzi od dysku luzem, a całe pozostałe pudło sprzedają) w rodzaju WD MyBook by Ci nie pasowała?

Nie wiem bo takiej nie mam. Dlatego dopytuje czy ktoś ma doświadczenia. Obudów jak mrówków ale które są dobre tego nie wiem.

Data: 2019-06-15 21:51:58
Autor: ń
Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
To poczytaj opinie na amazon.com, w razie potrzeby zadaj pytanie.
Akurat trafiłem ostatnio usypiającą USB C, ale dla 2,5''.

-- -- -