Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości

Data: 2019-06-21 11:20:39
Autor: ń
Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
Brałbym z dodatkowym do USB portem eSata, np.:
www.amazon.com/Vantec-NexStar-Drive-Enclosure-NST-328S3-BK/dp/B014LQOGV2
Mam starszy na 2,5'' model tej firmy (rynek amerykański) i jest bardzo solidna, grube aluminium, i choć przy mojej z rozpoznawaniem eSata bywało różnie (zależy od kolejności włączania), to USB (2.0) nigdy nie zawodziło, a miałem też inne przejściówki USB, które potrafiły sypać dane i wpisywać błędy w SMART.
Z samym USB tańsza:
www.amazon.com/Vantec-NexStar-Drive-Enclosure-NST-328S3-BK/dp/B014LQOGV2
Z tym że musisz przepytać użytkowników co do usypiania (idle, non-spinning).

-- -- -
Chcę wsadzić dysk 3.5"do obudowy USB3.0.

Data: 2019-06-21 12:15:20
Autor: ń
Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
"This NexStar 6G is also designed with smart and green features to extend the life of the drive by spinning down when the system goes to sleep thus saving energy when it is not in use".

-- -- -