Obudowa matrycy do Acer'ka

Data: 2011-08-21 12:37:30
Autor: zyx
Obudowa matrycy do Acer'ka
Witam

Dostałem do naprawy połamanego Acera Extensa 5220. Nie wiem co dzieciaki z nim wyprawiały, matryca dosłownie wyrwana z zawiasów.
Po dokładnym obejrzeniu ww. złamań wynika, iż trzeba wymienić obudowę klapy matrycy. I tu moje pytanie. Na allgero znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/acer-extensa-5200-5513-obudowa-klapa-matrycy-i1736953595.html

Będzie to to pasowało do modelu można powiedzieć z tej samej serii ?
Może źle googlałem, ale nie doszukałem się obudowy do tego konkretnego modelu.

Pozdrawiam
zyx

Data: 2011-08-21 15:23:45
Autor: Jacek