Obudowa sieciowa na dyski

Data: 2013-10-20 13:59:30
Autor: Wojciech Waga
Obudowa sieciowa na dyski
On 20/10/13 13:04, For@ll wrote:> Witam,

Szukam jakieś najtanszej obudowy na dyski 3,5 cala, 2-4 dyski, mówiąc
krótki na takiego domowego NAS-a. Zastanawiałem się czy są takie obudowy
gotowe, gdzie możemy zainstalować własny OS np: FreeNAS..
Może ktoś się spotkał z czymś taim...

Możesz kupić D-Link DNS3xx, jak znasz się na Linuksie to zainstalujesz
tam cokolwiek będziesz chciał (nie jestem pewnien czy FreeNas nie jest
x86 only a tam jest ARM). Nie są te NASy porażająco szybkie u mnie na
Debianie FTP działa około 35MB/s, ale bardzo mało prądożerne i dużo
mniejsze niż PC.

pozdr.
w.

Obudowa sieciowa na dyski