Obudowy Slim

Data: 2009-11-12 08:47:31
Autor: Marcin Radziewicz
Obudowy Slim
Witam,

Zamierzam złożyć nowego peceta i zastanawiam się nad obudową typu slim, lub
mini tower. Midi tower zaczyna mnie denerwować swoimi rozmiarami. Chce tam
włożyć któregoś z nowych Athlonów 240-250. Pytanie o doświadczenia z tego typu
obudowami. Jak wygląda sprawa chłodzenia. No i oczywiście czy ktoś może coś
sprawdzonego polecić.

rmarcin

Data: 2009-11-12 11:31:41
Autor: Mark
Obudowy Slim
Dnia Thu, 12 Nov 2009 08:47:31 +0000 (UTC), Marcin Radziewicz napisał(a):

[...]

Zalezy do czego chcesz uzyc.

Slim-y Chiefteca mamy u siebie w biurze, przy C2D/pentium DC bezszelestne
niemal. Plyta oczywiscie mATX (pelny ATX nie wejdzie), grafika chlodzona
pasywnie.. ale to do biura. Jesli chcesz mocno grac, upewni sie ze grafika
ma dobre chlodzenie - z oczywistych wzgledow w obudowie jest bardziej
ciasno, mniej wolnej przestrzeni wiec szybciej sie nagrzewa.

--
Mark

Data: 2009-11-12 13:12:07
Autor: Tom
Obudowy Slim

[...]

polecam, mala zgrabna, dobra blacha, sprawdzona, tazke na amd 240 oraz
250 :)
http://chieftec.pl/p4560,chieftec-bs-01w-w-w-b-z.html

Data: 2009-11-14 14:41:42
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Obudowy Slim
polecam, mala zgrabna, dobra blacha, sprawdzona, tazke na amd 240 oraz
250 :)
http://chieftec.pl/p4560,chieftec-bs-01w-w-w-b-z.html

Wyglada na funkcjonalna, duzy wentyl z prozdu (wazne ze mozna zamontowac), ale... takiej brzydkiej to dawno nie widzialem :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Obudowy Slim