Obudowy do kamer MANGROVE - (market)

Data: 2010-10-24 00:33:25
Autor: Paweł
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Mamy przyjemność zaprosić Was do nowootwartego sklepu z produktami
firmy Mangrove, której jesteśmy jedynym dealerem w Polsce!

www.studiopodwodne.pl

W naszej ofercie znajdziecie najwyższej jakości obudowy do kamer,
systemy oświetleniowe oraz inne akcesoria związane z filmowaniem
podwodnym.

Czy jesteś profesjonalistą czy amatorem, na pewno znajdziesz coś dla
siebie. Posiadamy obudowy do większości kamer: Sony, Panasonic, Canon,
JVC oraz obudowy uniwersalne.
Nadają się one do filmowanie na głębokości do 200 m. Działają w
temperaturze od -50°C do +90°C.

Ich ergonomiczny i idealnie wyważony kształt sprawia, że filmowanie
staje się zdecydowanie łatwiejsze. Kształt obudowy wpływa na
stabilność ujęć co przekłada się na jakość nagrywanego materiału i
satysfakcję operatora.

W ofercie Mangrove jest również możliwość adaptacji obudów do modeli
kamer, które jeszcze nie pojawiły się na rynku. Oznacza to, ni mniej
ni więcej, że  obudowa nie starzeje się wraz z kamerą.

Serdecznie zapraszamy!

Studio Podwodne

Tel. 663753758

sklep@oceanconcept.pl

www.studiopodwodne.pl

Data: 2010-10-24 07:31:36
Autor: Pszemol
"Paweł" <h.szopa@oceanconcept.pl> wrote in message news:4eca63f8-709a-4e30-ab02-a7f940e2219al8g2000yql.googlegroups.com...

Nadają się one do filmowanie na głębokości do 200 m.
Działają w temperaturze od -50°C do +90°C.

Nie odpowiedziałeś mi wcześniej, kto z Twoich znajomych nurkuje
w temperaturach +90C... Ani też na pytanie gdzie jest ciekła woda
w akwenie nurkowym w temperaturze -50'C... Po co więc te wygłupy?

Data: 2010-10-24 13:45:05
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Nie odpowiedziałeś mi wcześniej, kto z Twoich znajomych nurkuje
w temperaturach +90C... Ani też na pytanie gdzie jest ciekła woda
w akwenie nurkowym w temperaturze -50'C... Po co więc te wygłupy?

Zostaw KTS sprzęt na słońcu jaką osiąga temperaturę ?
Nurkując pod lodem zwykle zimą masz zimne powietrze, czy obudowa marznie ?
Takich głupków jak Ty wypuszcza AGH ?

pozdrawiam rc
KTS to Król Trollowskiej Sraczki "Przemol"

Data: 2010-10-24 20:20:42
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ia1d90$l0u$1inews.gazeta.pl...
[...]

No jaką? Powiedz mi, bo nie wiem...

Nurkując pod lodem zwykle zimą masz zimne powietrze, czy obudowa marznie ?

Nurkowałeś kiedyś gdy temperatura otoczenia sięgała -50'C?
Opisz wrażenia po wyjściu z wody :-)))

Takich głupków jak Ty wypuszcza AGH ?

No... bo tacy jak Ty jak widać nie załapali się :-)

Data: 2010-10-25 08:37:46
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Zostaw KTS sprzęt na słońcu jaką osiąga temperaturę ?

No jaką? Powiedz mi, bo nie wiem...

Znasz albedo dla promieniowania krótkofalowego (widzialnego), znasz dla długo falowego (podczerwonego) to dalej możesz sobie policzyć.
Takie elementarne rachunki w szkole średniej robiłem.

> Nurkując pod lodem zwykle zimą masz zimne powietrze, czy obudowa marznie ?

Nurkowałeś kiedyś gdy temperatura otoczenia sięgała -50'C?
Opisz wrażenia po wyjściu z wody :-)))

Jak masz układ scalony w specyfikacji Militarnej -55 st C do 125 st C to oznacza że Ty cały czas trzymasz go w ręku ?
Nurkowano w Antarktyce nurkują na Antarktydzie, daje się to zrobić.

> Takich głupków jak Ty wypuszcza AGH ?

No... bo tacy jak Ty jak widać nie załapali się :-)

Ja miałem wstęp na studia gdzie chciałem, jako laureat olimpiady fizycznej.
Natomiast Ty nie znasz podstaw nawet w elementarnej fizyce.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-25 17:41:07
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ia3fkq$c6o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

znasz dla długo falowego (podczerwonego) to dalej możesz sobie policzyć.
Takie elementarne rachunki w szkole średniej robiłem.

To dawaj - chętnie zobaczę te rachunki. Oblicz!
Ale sądzę że to tylko popisy i się od rachunków wymigasz...

> [...]

oznacza że Ty cały czas trzymasz go w ręku ?
Nurkowano w Antarktyce nurkują na Antarktydzie, daje się to zrobić.

Nigdzie nie twierdziłem że się nie da.

> [...]

Ja miałem wstęp na studia gdzie chciałem, jako laureat olimpiady fizycznej.
Natomiast Ty nie znasz podstaw nawet w elementarnej fizyce.

To nie chodzi o wejście tylko o wyjście - ukończyłeś jakąkolwiek uczelnię w życiu?

Data: 2010-10-30 09:04:59
Autor: Pszemol
"Pszemol"  wrote in message news:ia4ffj.3f4.0poczta.onet.pl...

> [...]

To dawaj - chętnie zobaczę te rachunki. Oblicz!
Ale sądzę że to tylko popisy i się od rachunków wymigasz...

No co jest Demolant? Rura Ci zmiękła? Nie potrafisz policzyć?
He, he :-)

> [...]
> Natomiast Ty nie znasz podstaw nawet w elementarnej fizyce.

To nie chodzi o wejście tylko o wyjście
- ukończyłeś jakąkolwiek uczelnię w życiu?

Czy dobrze interpretuję Twoje milczenie w tym temacie jako
odpowiedź znaczącą że żadnej uczelni nie ukończyłeś?

Data: 2010-10-24 17:56:48
Autor: Włodzimierz Kołacz
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ia0ncp.5u0.0@poczta.onet.pl...

[...]

Pszemolku "królu złoty" Do jakiej temperatury rozgrzewa się woda w kolektorze słonecznym?
A jaką możesz mieć temperaturę za kręgiem polarnym, na Antarktydzie, nie w wodzie bo to dość oczywiste ograniczenie potrzeb wytrzymałościowych materiałów i uszczelnień?

Jakie zadajesz pytania taką dostajesz odpowiedź.
Wiem wiem powiesz że trzeba chronić itp komunały. Tu nie trzeba bo się samo chroni.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-10-24 20:24:40
Autor: Pszemol
"Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:4cc45748$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mówimy o plastikowej obudowie do kamery video, nie o kolektorze
słonecznym skonstruowanym celowo do gromadzenia energii słonecznej
z ogromnej powierzchni i koncentrowania jej na małej przestrzeni.

A jaką możesz mieć temperaturę za kręgiem polarnym, na Antarktydzie,
nie w wodzie bo to dość oczywiste ograniczenie potrzeb
wytrzymałościowych materiałów i uszczelnień?

No właśnie, w jakiej najniższej temperaturze powietrza wyobrażasz
sobie z praktycznego punktu widzenia nurkowanie? -10C? Ciężko...
-20C ? Praktycznie niewyobrażalne. -50C? Śmiechu warte.

Jakie zadajesz pytania taką dostajesz odpowiedź.

Twoje przykłady to akademicka dyskusja.
Z praktyką ma zero wspólnego.

Wiem wiem powiesz że trzeba chronić itp komunały.
Tu nie trzeba bo się samo chroni.

W tym rzecz że to nie komunały bo trzeba chronić i już.
Co z tego że obudowa wytrzyma 90'C skoro kamera w środku nie wytrzyma?

Data: 2010-10-25 08:57:50
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Przy minus 17 spokojnie nurkowałem, nie widzę w tym nic niewyobrażalnego. Wszystko przed Tobą. Za to w kwestii max temperatury to wyobraź sobie chociażby nagrzany w tropikalnym upale samochód, jaka tam jest temperatura?
POzdrawiam.

Data: 2010-10-25 13:23:17
Autor: Pszemol
"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:4CC52A6E.5090908gazeta.pl...
[...]

Wątpię.

Za to w kwestii max temperatury to wyobraź sobie chociażby
nagrzany w tropikalnym upale samochód, jaka tam jest temperatura?

A będzie góra 40, zresztą kamerę chyba trzymasz w jakiejtobie?

Data: 2010-10-25 22:05:41
Autor: Daniel Kowalski
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)

A będzie góra 40, zresztą kamerę chyba trzymasz w jakiejtobie?

Zła odpowiedź. Nawet w polskim 35'C upale temperatura w aucie może skoczyć (w niezbyt długim czasie) bez problemu do ponad 70'C. !! Zdziwiony? Sam zrób kiedyś pomiar.

Data: 2010-10-25 16:14:10
Autor: Pszemol
"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:4CC5E315.2090306gazeta.pl...
[...]

Taka będzie temperatura gdy zostawisz kamerę na podszybiu, bez
osłony... Kto tak się obchodzi z drogim sprzętem? Kamerę trzyma
się w pokrowcu, który daje cień. W samochodzie temperatura bierze
się z promieniowania - wystarczy coś włożyć do pokrowca i jest
tam cień i ochrona przed niszczącym promieniowaniem słonecznym.

Problem pozostaje wciąż ten sam:
Nie trzeba wydawać grubych tysięcy na kamerę która wytrzymuje
warunki w których nikt nie będzie jej eksploatował.

Data: 2010-10-25 20:51:12
Autor:
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
Zdziwiony? Sam zrób kiedyś pomiar.

Gość mówi że skończył AGH, potem ma kłopoty w podstawach elementarnej fizyki, policzenie choćby równania liniowego jest ponad umiejętności.
Przeliczenie czegoś na ciele doskonale czarnym i szarym to poza zasięgiem.
Mówi że ma prawo jazdy a nie wie jak gorący robi się samochód na słońcu, pochodzi z Krakowa może to coś wyjaśnia. Moi znajomi z Krakowa nie mają tyle i takich ograniczeń.
http://groups.google.pl/groups/profile?
enc_user=TANAZBIAAACGygHLTA5k7IF0nbAY5XR28rhlH0Pnl47z4AZhN98BFg
Zobacz Troll w spektralnie czystej postaci.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-25 17:43:21
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ia4qk0$hbo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale o co chodzi?
Nie zgadzasz się? Wolno Ci!
Ja mam swoje zdanie, Ty swoje...
Po co te wycieczki personalne?
Pokazujesz się w jakiej kulturze Cię wychowano?

Data: 2010-10-26 06:25:23
Autor:
[...]

Masz doskonale opanowane zchodzenie z tematu i odpowiedzi na stawiane Tobie pytania, sam zasypujesz pytaniami jak z pepeszy.
Wycieczek personalnych nie było, jedynie podsumowania z wielu dyskusji.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-26 10:34:36
Autor: Qbab
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
W dniu 10-10-26 08:25, demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
..
Wycieczek personalnych nie było, jedynie podsumowania z wielu dyskusji.

naprawdę ?
  a to: "pochodzi z Krakowa może to coś wyjaśnia" ?

Qbab

Data: 2010-10-26 09:15:33
Autor:
Qbab <barbaszAT@poczta.onet.pl> napisał(a):
naprawdę ?
  a to: "pochodzi z Krakowa może to coś wyjaśnia" ?

Moja wina, moja bardzo wielka wina.
Jeszcze coś ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-26 08:11:49
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ia667l$jju$1inews.gazeta.pl...
Qbab <barbaszAT@poczta.onet.pl> napisał(a):

naprawdę ?
  a to: "pochodzi z Krakowa może to coś wyjaśnia" ?

Moja wina, moja bardzo wielka wina.
Jeszcze coś ?

Jak już winę widzisz to może przeprosisz?

Data: 2010-10-26 19:25:01
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Jak już winę widzisz to może przeprosisz?

Bardzo uniżenie przepraszam Króla Trolowskiej Sraczki "Przemola" za pokazanie że znowu bredzi jak potłuczony i nie rozumie podstawowych wymogów.
Przepraszam za pokazywanie że Król Trolowskiej Sraczki "Przemol", jest goły i głupi.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-27 08:28:46
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ia79uc$svv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skąd jesteś demolant? Gdzie to taka "kultura" się panoszy?
Bo u nas w Królewskim Grodzie Kraka takich chamów nie mamy...

Data: 2010-10-27 19:28:45
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Skąd jesteś demolant? Gdzie to taka "kultura" się panoszy?
Bo u nas w Królewskim Grodzie Kraka takich chamów nie mamy...

Zobacz w lustrze krórewski ezgemparz z Krakowa, znam też łysego skurwysyna z Krakowa na szczęście to nie TY.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-27 14:39:33
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ia9uhd$knr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odpowiesz mi na pytanie skąd jesteś?

Data: 2010-10-27 20:59:13
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Odpowiesz mi na pytanie skąd jesteś?

Jak często odpowiadasz na moje pytania ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-28 22:03:32
Autor: Pszemol
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Odpowiesz mi na pytanie skąd jesteś?

Jak często odpowiadasz na moje pytania ?

A co ma to do rzeczy? Wstydzisz się swojej wioski pochodzenia?

Data: 2010-10-29 06:58:22
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
A co ma to do rzeczy? Wstydzisz się swojej wioski pochodzenia?

To żadna tajemnica. Dlatego Tobie proponowałem żebyś poznał osoby z którymi rozmawiasz czy wchodziasz w erystyczne gierki.
Odpowiadasz na moje wszystkie pytania ?

pozdrawiam rc --

Data: 2010-10-29 07:06:45
Autor: Pszemol
wrote in message news:iadrae$443$1inews.gazeta.pl...
> A co ma to do rzeczy? Wstydzisz się swojej wioski pochodzenia?

To żadna tajemnica.
Dlatego Tobie proponowałem żebyś poznał osoby z którymi
rozmawiasz czy wchodziasz w erystyczne gierki.

Próbuję poznać, ale mi to utrudniasz. Czemu ? Wstydzisz się czegoś?

Odpowiadasz na moje wszystkie pytania ?

Tylko te mądre.

Data: 2010-10-29 12:59:38
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Odpowiadasz na moje wszystkie pytania ?

Tylko te mądre.

Prawie żadnych odpowiedzi nie udzielasz, jeśli chodzi o sprawy merytoryczne.
Zadajesz w zamian gigantyczną ilość pytań.
Wiesz co to jest rezystancja cieplna ?
Powinieneś wiedzieć, czy futerał to tylko wzrost oporności cieplnej, czy aktywna chłodziarka.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-30 01:31:23
Autor: Pszemol
wrote in message news:iaegfq$h9p$1inews.gazeta.pl...

> Tylko te mądre.

Prawie żadnych odpowiedzi nie udzielasz, jeśli chodzi o sprawy merytoryczne.

Wniosek jest prosty: większość Twoich pytań jest głupie :-)

Zadajesz w zamian gigantyczną ilość pytań.

I masz z tym jakiś problem?

Wiesz co to jest rezystancja cieplna ?
Powinieneś wiedzieć, czy futerał to tylko wzrost oporności cieplnej, czy
aktywna chłodziarka.

Tak, wiem że futerał to nie aktywna chłodziarka... i co z tego?
Chłodziarka nie jest potrzebna. Wystarcza wzrost oporności cieplnej.

Data: 2010-10-30 07:11:20
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)

> Prawie żadnych odpowiedzi nie udzielasz, jeśli chodzi o sprawy > merytoryczne.

Wniosek jest prosty: większość Twoich pytań jest głupie :-)

Dlatego mam zgłoszenia w sprzęcie, Ty też ?
Czy zbiór pusty.

> Zadajesz w zamian gigantyczną ilość pytań.

I masz z tym jakiś problem?

Czysta erystyka, nie odpowiedzieć tylko zadać kolejne pytanie, naj lepiej takie żeby rozmówca musiał udowadniać że nie rozmawia z "Przemolem", mistrzem gry w piczi polo.

> [...]

Tak, wiem że futerał to nie aktywna chłodziarka... i co z tego?
Chłodziarka nie jest potrzebna. Wystarcza wzrost oporności cieplnej.

Na jak długo ? to jedynie opóźnienie osiągnięcia takiej samej temperatury w całym samochodzie.
Jak się robi zdjęcia aparatem "For Home and office use" zimą to nosi się jego pod kurtką, bo w torbie fotograficznej stygnie. Tak wiem zaraz powiesz że gradient temperatur jest skierowany przeciwnie niż sobie ubzdurałeś. (Gdybyś zapomniał, gradient to ten wektor w kierunku największego wzrostu, na skalarnym polu temperatury.)

Próbuję poznać, ale mi to utrudniasz. Czemu ? Wstydzisz się czegoś?

Nie traktuję Cibie serio, nie jesteś merytorycznie zaawansowany, głupi i dumny ze swojej głupoty. Z brakiem chęci do poznania mowych zagadnień. Ograniczasz analizę wielu problemów do szczegółów, gubiąc powiązania.

Po co jest produkowany Militarny układ scalony, skoro wystarcza standardowy czy przemysłowy ?
Czy zastosowanie Militarnego w cywilnym urządzeniu, naraża konstrukcję na wybuch, bądź urwanie uszu ?
Może to tylko klasyczne "przewymiarowanie" dla pewności działania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-30 08:53:39
Autor: Pszemol
wrote in message news:iaggeo$lot$1inews.gazeta.pl...

> Wniosek jest prosty: większość Twoich pytań jest głupie :-)

Dlatego mam zgłoszenia w sprzęcie, Ty też ?
Czy zbiór pusty.

Zgłoszenia to jedno, a głupie pytania to drugie.

A co do patentów...
Mam dwa prawdziwe (nie same zgłoszenia) ale w innej
dziedzinie niż nurkowanie.

> [...]
> Chłodziarka nie jest potrzebna. Wystarcza wzrost oporności cieplnej.

Na jak długo ? to jedynie opóźnienie osiągnięcia takiej samej temperatury w

Oczywiście że opóźnienie. Nic więcej w praktyce nie trzeba.
No chyba że mówimy o mieszkaniu w samochodzie :-)
No - tego nie brałem pod uwagę.
Ja mówię o tym, że np. wracam z nurkowania w upalny, tropikalny dzień
zostawiam kamerę w samochodzie schowaną w pokrowcu, w bagażniku
i np. idę na obiad/lunch. Albo zwiedzanie piramid. Nie ma mnie godzinę,
dwie, trzy... Nic się nie dzieje. Temperatura właśnie nie osiągnie 90C.

Po co jest produkowany Militarny układ scalony, skoro
wystarcza standardowy czy przemysłowy ?

Po co???
Ano po to, że w warunkach w jakich pracuje wojsko się przydaje.
Tylko co to ma do rzeczy w omawianym temacie?
Przygotowujesz operację "pustynia"? :-)))

Czy zastosowanie Militarnego w cywilnym urządzeniu,
naraża konstrukcję na wybuch, bądź urwanie uszu ?
Może to tylko klasyczne "przewymiarowanie" dla pewności działania.

Właśnie o to chodzi, że zastosowanie militarnego w cywilnym oznacza
NIEPOTRZEBNE podniesienie kosztów na zalety które się nie przydadzą.

I znów nie napisałeś skąd pochodzisz. Wstydzisz się tej swojej wioski?

Data: 2010-10-30 15:15:47
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
A co do patentów...
Mam dwa prawdziwe (nie same zgłoszenia) ale w innej
dziedzinie niż nurkowanie.

Podaj nr.

[...]

No widzisz jest to sprzeczne z tym co się dzieje w Polskim klimacie, zwłaszcza w samochodach ze zwykłymi szybami.

> [...]

Tylko co to ma do rzeczy w omawianym temacie?
Przygotowujesz operację "pustynia"? :-)))

Napisz w jakich urządzeniach coś projektowałeś, będę omijał je z szacunkiem (jaja).

> [...]

Właśnie o to chodzi, że zastosowanie militarnego w cywilnym oznacza
NIEPOTRZEBNE podniesienie kosztów na zalety które się nie przydadzą.

Coś o stabilności parametrów napisałeś ? Nie zauważyłem, po to żeby militarny trzymał parametry od -55 st C do +125 st C, musi mieć doskonałe parametry w zakresie temperatur pokojowch. Wzrost kosztów w niskoseryjnej produkcji jest mało istotny, zapas stabilności bardzo cenny.

I znów nie napisałeś skąd pochodzisz. Wstydzisz się tej swojej wioski?

Pochodzę z "globalnej internetowej wioski" tak samo jak Ty.
Nie jest to też porzucona stolica Polski.
Gdybyś znał osoby z którymi rozmawiasz to byś wiedział.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-30 10:36:19
Autor: Pszemol
wrote in message news:iahcr3$i25$1inews.gazeta.pl...
> A co do patentów...
> Mam dwa prawdziwe (nie same zgłoszenia) ale w innej
> dziedzinie niż nurkowanie.

Podaj nr.

Jak będziesz grzeczny to może kiedyś Ci podam...
Na razie sobie nie zasłużyłeś na taką nagrodę :-P

> [...]

No widzisz jest to sprzeczne z tym co się dzieje w Polskim klimacie,
zwłaszcza w samochodach ze zwykłymi szybami.

A co Ty znowu o tych szybach??
Jakie mają szyby wpływ na temperaturę w bagażniku?

Napisz w jakich urządzeniach coś projektowałeś,
będę omijał je z szacunkiem
(jaja).

Jak używasz samochodu i go czasem tankujesz
to nie masz szansy omijać moich produktów.

[...]

Chyba dla Ciebie bardzo cenny.
Układy komercyjne wyśmienicie trzymają kluczowe parametry
w zakresie temperatur do których zostały przewidziane...

> I znów nie napisałeś skąd pochodzisz. Wstydzisz się tej swojej wioski?

Pochodzę z "globalnej internetowej wioski" tak samo jak Ty.

Nie, ja pochodzę z Krakowa. W Krakowie się urodziłem i tam się wychowałem.
Tam jest mój dom rodzinny.

Nie wstydzę się swojego pochodzenia a Ty niestety wstydzisz się.

Ale w sumie to dobrze że się nie przyznajesz...
Wiesz jaki to byłby wstyd dla pozostałych mieszkańców gdybyś np. powiedział że
jesteś z Łostówki? Albo Pcimia? Przecież ogłoszono by tam dzień wstydu i porażki
w gminie z powodu zrujnowanej na zawsze reputacji :-))))

Data: 2010-10-30 18:12:10
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Podaj nr.

Jak będziesz grzeczny to może kiedyś Ci podam...
Na razie sobie nie zasłużyłeś na taką nagrodę :-P

Osobiście podaję, ceregieli nie robię.

> No widzisz jest to sprzeczne z tym co się dzieje w Polskim klimacie,
> zwłaszcza w samochodach ze zwykłymi szybami.

A co Ty znowu o tych szybach??
Jakie mają szyby wpływ na temperaturę w bagażniku?

Taki "mądry" i fotografią się zajmuje i o filtrowaniu światła wie tyle i elektroniką w której są filtry górno i dolno przepustowe i także środkowo przepustowe i środkowo zaporowe i również Czebyszewa filtry i nie wiesz jak odcięcie widma wpływa na temperaturę we wnętrzu.
I powiedz jeszcze że jesteś inż.
(Spójnika i nadużywałem celowo satyrycznie).

> Napisz w jakich urządzeniach coś projektowałeś,
> będę omijał je z szacunkiem
> (jaja).

Jak używasz samochodu i go czasem tankujesz
to nie masz szansy omijać moich produktów.

W przemyśle chemicznym nie pracujesz, w elektronice podobno.
Dziękuję za wyjaśnienie dlaczego dystrybutor na stacji Statoil oszukiwał.
Jak wolno nalewałem benzynę do bańki to pokazał 6l. Bańka ma 5,5l.
> [...]

Układy komercyjne wyśmienicie trzymają kluczowe parametry
w zakresie temperatur do których zostały przewidziane...

Tak w niektórych zastosowaniach wolę układ militarny, nie tylko dlatego że jest w ceramicznej obudowie, głównie dlatego że ma zapas poza zakresem pracy.
Pamiętasz jak się eksplodował wachadłowiec, bo uszczelnienia nie pracowały w dopuszczalnym zakresie temperatur ?

> [...]

jesteś z Łostówki? Albo Pcimia? Przecież ogłoszono by tam dzień wstydu i porażki
w gminie z powodu zrujnowanej na zawsze reputacji :-))))

To żadna tajemnica, gdybyś znał osoby z którymi rozmawiasz, to byś wiedział.
Wynika to wprost z rozmowy z Włodkiem, którego znam już 5 lat.
Bardzo się cieszę że brak odpowiedzi tak ciebie denerwował, z mojej strony dowiedziałeś się dlaczego nie mogę traktować Ciebie poważnie.
Jak widzisz doskonale spełniłeś swoją funkcję, nie byłeś w stanie podać nr patentów o które prosiłem. Jak na chamidełko erystyczne przystało.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-10-30 22:27:43
Autor: szufla
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
 Naprawde przechuje jestescie :))

Dziękuję za wyjaśnienie dlaczego dystrybutor na stacji Statoil oszukiwał.
Jak wolno nalewałem benzynę do bańki to pokazał 6l. Bańka ma 5,5l.

 Z nazwami stacji radzilbym uwazac, bo ktos moze to potraktowac powaznie :)

sz.

Data: 2010-10-30 21:33:00
Autor:
szufla <prr@prr.pr> napisał(a):
 Naprawde przechuje jestescie :))

Kim Ty jesteś, przepizdą ?

 Z nazwami stacji radzilbym uwazac, bo ktos moze to potraktowac powaznie :)

Zgłaszałem to obsłudze, mają nagrania z terenu stacji, mają dokumentację zdarzenia.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-31 00:47:18
Autor: szufla
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)

Zgłaszałem to obsłudze, mają nagrania z terenu stacji, mają dokumentację
zdarzenia.

Wroc do psychiatryka, nedzny czubku. Tam mozesz zglaszac, nawet swoje patenty :))

Data: 2010-10-30 23:38:18
Autor: demolant
On 30 Paź, 23:47, "szufla" <p...@prr.pr> wrote:

> Zgłaszałem to obsłudze, mają nagrania z terenu stacji, mają dokumentację
> zdarzenia.

Wroc do psychiatryka, nedzny czubku. Tam mozesz zglaszac, nawet swoje
patenty :))

Ty tak się denerwujesz bo jesteś nikim ?

Niemiec,  Francuz zgłasza 10 razy więcej niż Polak, to powód do dumy
narodowej ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-25 22:52:28
Autor: Włodzimierz Kołacz
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ia405m.6p4.0@poczta.onet.pl...

[...]

Więc jesteś. Wątp dalej. Nurkowałem w niższych temperaturach. Da się. Ale cóż Ty możesz wiedzieć o nurkowaniu w bardziej ekstremalnych warunkach.

Za to w kwestii max temperatury to wyobraź sobie chociażby
nagrzany w tropikalnym upale samochód, jaka tam jest temperatura?

A będzie góra 40, zresztą kamerę chyba trzymasz w jakiejtobie?

Hahahahaha
Ty albo prowokujesz albo niestety ....
Inżynierku, pracowałem kiedyś w wielkiej fabryce z metalu i szkła. W słoneczne letnie popołudnie temperatura we wnętrzu jednego, nasłonecznionego pomieszczenia dochodziła do 70 st/C. nawet z otwartymi drzwiami. Nie można było dotknąć pulpitu ze sterownikami urządzeń bo parzył w dłonie. Kładziesz taką torbę w takim pomieszczeniu i czujesz to że to tylko kwestia czasu gdy obudowa nagrzeje się do tej temperatury. Postaw czarną torbę na słońcu w osłoniętym miejscu a sam zobaczysz co będzie w środku. Zostaw butlę w letnim słońcu a się przekonasz. Połóż termometr w zamkniętym samochodzie w takim np Egipcie a sam zobaczysz jakie bzdury wypisujesz. Rozumiał bym żeby filozof czy językoznawca ogólnie humanista nie miał pojęcia o takich sprawach, bo niby skąd jak go to nie interesuje? Ale inżynier, czyli ktoś kto z kulturą techniczną winien być za pan brat przynajmniej w kwestii rozumienia fizycznych zależności !!!?

Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-10-25 16:17:33
Autor: Pszemol
"Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:4cc5ef16$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
Więc jesteś. Wątp dalej. Nurkowałem w niższych temperaturach. Da się. Ale cóż Ty możesz wiedzieć o nurkowaniu w bardziej ekstremalnych warunkach.

Jaka była najniższa temperatura powietrza w czasie tego nurkowania?

[...]

Inżynierek nie ocenia temperatury powietrza na podstawie dotykania
nasłonecznionego pulpitu... Temperatura pulpitu była WIĘKSZA niż
temperatura powietrza, bo pulpit nagrzał się od promieniowania a nie
od konwekcji.

Połóż termometr w zamkniętym samochodzie w takim np Egipcie
a sam zobaczysz jakie bzdury wypisujesz.

Sam połóż, zadbaj aby termometr był w cieniu, i nam powiedz.

[...]

Nie moja wina że Ty czegoś nie rozumiesz :-)

Data: 2010-10-29 11:33:45
Autor: Włodzimierz Kołacz

[...]

24 st w minusie.
To dużo czy mało?
Nie byłem ani na Syberii ani poza kołami podbiegunowymi.

[...]

Nie pulpit był w cieniu to w pomieszczeniu było sakramencko gorąco.
Termometr też był! Parzenie to tak żeby obrazowo było dal inżyniera nie rozumiejącego co oznacza zapas wytrzymałości materiałów.
Bo wiesz gdyby mosty budowano wg Twoich wyobrażeń już dawno większość by się rozpadła. Z Twojej działki bardziej prądowej, gdyby izolatory budowano z materiałów o wytrzymałościach zbliżonych do typowej temp pracy urządzeń to znaczna ich część była by bublami.
ZaQmałeś już po co producent pomyślał o lepszych materiałach niż sobie to inżynier od prądu może wyobrazić!

Połóż termometr w zamkniętym samochodzie w takim np Egipcie
a sam zobaczysz jakie bzdury wypisujesz.

Sam połóż, zadbaj aby termometr był w cieniu, i nam powiedz.

Po co? Ja wiem i rozumiem to. Ty widać że nie. Dlatego taki praktyczny eksperyment mógł by dać Ci choć trochę do myślenia. Nie da oczywiście bo nie widzisz potrzeby aby wiedzieć. Tylko potem bzdury wypisujesz jakbyś chodził na wagary zamiast się uczyć podstaw fizyki.

[...]

Ech co tu gadać. Niema za każdym Twoim odzewem wychodzi to jak mało rozumiesz, jak mało chcesz pojąć z otaczającego Cię świata!

Pierdołki piszesz i tyle.
Obudowy i inny sprzęt konstruuje się o większej wytrzymałości po to abyś mógł na chwilę zapomnieć o
wszelkich ochronach potrzebnych do tego żeby nie zniszczyć go. To że ktoś
wykonał klamota o większych, pamiętaj - granicznie do uzyskania obciążeniach np termicznych czy wytrzymałościowych nie
oznacza że Pszemol musi to kupić.
Pszemol owszem może się dziwić że odbiorca
zapłaci za te "luksusy" konstrukcyjnie bo może mu się to przydać np w celu
ochrony kamery wartej np 30 - 70 tyś zł. gdy pojedzie na Grenlandie albo
będzie nurkował w tropikach na wyprawie w której ochrona jest trudna do uzyskania.

Pszemol możesz sobie kupić obudowę za 500 zł i też będziesz szczęśliwy. Dlatego nie myśł nawet o lepszych klamotach bo się zagubisz we własnych domniemaniach.

Niestety tymi postami świetnie wskazujesz jak malutką masz perspektywę oceny
potrzeb innych osób.
Świetnie się prezentujesz jako (wypadało by puścić inwektywę) nie rozumiejący naprawdę podstawowych spraw dotyczących wielu aspektów życia i nurkowania jak na technicznie wykształconego gościa - tak się chwaliłeś kiedyś, coś o AGH. Wszystkich których znam po tej uczelni to naprawdę łebscy faceci!
A wszystko to, w mojej ocenie, wina Twoich prób bardzo powierzchownego pojmowania świata w kontekście własnego punktu siedzenia!

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-10-29 07:11:38
Autor: Pszemol
"Włodzimierz Kołacz"  wrote in message news:4cca94fc$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nurkuję w tropikach co roku i wiem właśnie że nie jest potrzebna taka
obudowa do kamery.

Niestety tymi postami świetnie wskazujesz jak malutką masz perspektywę
oceny potrzeb innych osób.

Inne osoby dają sobie wmówić potrzeby których nie mają.
To się nazywa SKUTECZNY marketing.

Świetnie się prezentujesz jako (wypadało by puścić inwektywę) nie

Po co tyle emocji? Take it easy.

Data: 2010-10-29 20:23:28
Autor: Włodzimierz Kołacz
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iads3a.7bo.0@poczta.onet.pl...

[...]

A masz w ogóle kamerę czy zwykły pstrykacz?
Jaka temperatura jest w obudowie gdy wystawisz ją na słońce?

Niestety tymi postami świetnie wskazujesz jak malutką masz perspektywę
oceny potrzeb innych osób.

Inne osoby dają sobie wmówić potrzeby których nie mają.

Chyba mylisz pojęcia. Nikt Tobie nie wmawia żebyś kupił obudowę o takich parametrach wytrzymałościowych. Masz do cholery i ciut ciut tańszych ofert o mniejszych możliwościach.

Ktoś wyłącznie wskazał na taką możliwość Ale jak czujesz się namawiany to trudno. Ja takich namów nie biorę do siebie
Zakrawa na kpinę z Ciebie to że podważasz istotę tego że ktoś taką obudowę wykonał dla bardziej wymagających warunków, które mogą wystąpić w skrajnym realu.

To się nazywa SKUTECZNY marketing.

Znowu obłędnie mylisz się! To nie jest skuteczny marketing! Bo gdyby był taki jak Ci się wydaje to taką obudowę już miał byś w domu!
Kupiłeś ją?

Ktoś opowiedział jak działa dobry marketing. Wchodzi koleś do sklepu z motorami po to aby się odlać a wychodzi  z nowym Harleyem i nieco pustym kontem. Kumasz !

Świetnie się prezentujesz jako (wypadało by puścić inwektywę) nie

Po co tyle emocji?

Ja i emocje?! :-))))

Take it easy.

To Polskie forum.

Pozdrawiam Włodek

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-10-30 01:37:43
Autor: Pszemol
"Włodzimierz Kołacz"  wrote in message news:4ccb138e$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
Nurkuję w tropikach co roku i wiem właśnie że nie jest potrzebna taka
obudowa do kamery.

A masz w ogóle kamerę czy zwykły pstrykacz?
Jaka temperatura jest w obudowie gdy wystawisz ją na słońce?

Nie jestem idiotą, nie wystawiam jej na dłuższe działania słońca.
Na łódce przechowuje się kamery w obudowach w baniaku z czystą wodą,
zakryte od bezpośredniego działania słońca. W samochodzie też nie zostawiam
kamery na podszybiu i to conajmniej z dwu powodów: raz że za gorąco a dwa że
kusiłbym złodzieja. Kamera w obudowie idzie do torby/pokrowca i do bagażnika.

Zakrawa na kpinę z Ciebie to że podważasz istotę tego że ktoś taką obudowę wykonał dla bardziej wymagających warunków, które mogą wystąpić w skrajnym realu.

Powiedz mi, która kamera wykonana jest do pracy w +90C albo -50C?
Podaj mi model i producenta...
Nie ma powodu dla którego obudowa miałaby wytrzymywać więcej
niż sama kamera a dodatku być od chronionej kamery droższą.

Data: 2010-10-30 07:17:19
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Nie jestem idiotą,

Nie musisz udowadniać że nie jesteś "Przemolem".

Powiedz mi, która kamera wykonana jest do pracy w +90C albo -50C?
Podaj mi model i producenta...

Leica.

Nie ma powodu dla którego obudowa miałaby wytrzymywać więcej
niż sama kamera a dodatku być od chronionej kamery droższą.

Od dawna obudowy wodoszczelne były droższe niż aparaty fotograficzne, np. Hasellblad miał droższą obudowę niż aparat. Sam aparat do tanich i złych nie należał. W końcu zabrano jego na księżyc.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-30 08:58:34
Autor: Pszemol
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
> Powiedz mi, która kamera wykonana jest do pracy w +90C albo -50C?
> Podaj mi model i producenta...

Leica.

Która Leica?

> [...]

Hasellblad miał droższą obudowę niż aparat. Sam aparat do tanich i złych nie
należał. W końcu zabrano jego na księżyc.

Od dawna kupowało się niewolników na targu, co nie znaczy że robi się to dziś.
Co za durny argument!
Wyobraź sobie że ja kupiłem sobie aparat za $450 a obudowę nurkową do niego
za $160. I to jest moim zdaniem zdrowa relacja cenowa, bo obudowa to wyłącznie
kawałek plastiku i trochę guzików, o-ringów. Wielkie mi mecyje. W aparacie
natomiast siedzi cała technika: przetwornik obrazu, szkło, elektronika, precyzyjne
miniaturowe mechanizmy - to są rzeczy co kosztują większe pieniądze niż pudełko.
Plexiglas nie kosztuje tyle co obiektyw czy przetwornik CCD. Jedyny powód
na to, że obudowy do kamer i aparatów potrafią kosztować 5-10 tysięcy zł
to fakt, że istnieją idioci którzy planują zakupy tak jakby wyjeżdżali na Księżyc.

Data: 2010-10-30 15:01:14
Autor:
Obudowy do kamer MANGROVE - (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Leica.

Która Leica?

Puchalskiego zapytaj, którym modelem na Szpicbergenie się posługiwał.
Które aparaty padły.

> [...]
> należał. W końcu zabrano jego na księżyc.

Od dawna kupowało się niewolników na targu, co nie znaczy że robi się to dziś.

Robisz z siebie wała, otrzymujesz odpowiedzi prawdziwe, to pyskujesz że durny argument. Znasz czeny fotogrametrycznego podwodnego sprzętu ?
Co dotyczy handlu ludźmi to nadal się odbywa, o sprzedarzy kobiet do burdeli nie słyszałeś ?
To "Przemol" jest kretyński argument z Twojej strony.

[...]

Nie masz wiedzy o warunkach pracy obudowy z jej istotnym elementem iluminatorem. Polecam książkę "Fotografia i Fotogrametria Podwodna" Beker Kaczyński. Jest opracowanie jakie dodatkowe znieksztyałcenia wprowadzają jakie typy iluminatorów. pozdrawiam rc

Data: 2010-10-30 10:46:01
Autor: Pszemol
wrote in message news:iahbvq$fbt$1inews.gazeta.pl...

> Która Leica?

Puchalskiego zapytaj, którym modelem na Szpicbergenie się posługiwał.
Które aparaty padły.

No i to jest właśnie poparcie MOJEJ TEZY, że obudowa do aparatu
ma być tak dobra jaki jest kamera lub apart w niech schowany...
Inaczej co Ci z tego że obudowa wytrzyma do -50C skoro aparat
w niej schowany przestanie działać już w -10C?

Znasz jakieś współczesne kamery video do których te obudowy są
projektowane (bo chyba nie sę one do Leiki, prawda? więc po co
te wygłupy) które nie stopią się w temperaturze 90'C? Te kamery
to sprzęt komercyjny i układy scalone jakie tam pracują są pewnie
na zakres 0-70'C.. Przetwornik CCD czy CMOS ma pewnie jeszcze
węższe widełki dozwolonej temperatury pracy. Bateria litowa to samo.
Ale jak idiota chce wydać 10 tysiaków na obudowę do kamery za 2 tysiące
to jego wola...

Robisz z siebie wała, otrzymujesz odpowiedzi prawdziwe, to pyskujesz
że durny argument. Znasz czeny fotogrametrycznego podwodnego sprzętu ?

Jakiego sprzętu?
Wszystkie niedouczone osoby z kompleksami na tle wykształcenia
lubują się we wprowadzaniu do swojego języka takich zajefajnych
słów które często nie pasują do kontekstu rozmowy ale mają wywołać
aurę zauroczenia u jeszcze głupszej gawiedzi co słucha z otwartymi
buziami jaki to Rysiu mundry :-)))

Nie mówimy o sprzęcie fotogrametrycznym tylko o kamerach video
w obudowach do nurkowania... Wiadomo że jak ktoś używa sprzętu
profesjonalnego w ekstremalnych warunkach to będzie kupował
specyficzny sprzęt do takich warunków. Ale tu nie o takim sprzęcie mowa!

Nie masz wiedzy o warunkach pracy obudowy z jej istotnym
elementem iluminatorem.

???? :-) Żal mi Cię.

Polecam książkę "Fotografia i Fotogrametria Podwodna" Beker
Kaczyński. Jest opracowanie jakie dodatkowe znieksztyałcenia
wprowadzają jakie typy iluminatorów.

???? O czym Ty mówisz? Piłeś coś?

Data: 2010-10-30 18:35:04
Autor:
> [...]

Inaczej co Ci z tego że obudowa wytrzyma do -50C skoro aparat
w niej schowany przestanie działać już w -10C?

Jaka jest szansa na usterkę gdy mamy 2 urządzenia jednakowo zawodne, że któreś ulegnie uszkodzeniu ?
Czy jest większe że nastąpi jakaś usterka, w porównaniu do wariantu. Mamy jedno bardzo niezawodne a drugie jak z pierwszego przykładu.
Nadal mnie przekonujesz że Twoją działalność należy omijać. Tyle że teraz to na serio mówię.

[...]

Zakres 0-70 to standard, przemysłowy jest szerszy -40-85, wojskowy jeszcze szerszy. Powinieneś wiedzieć coś o szumie matrycy gdy temperatura rośnie.

> [...]

słów które często nie pasują do kontekstu rozmowy ale mają wywołać
aurę zauroczenia u jeszcze głupszej gawiedzi co słucha z otwartymi

Nie wiesz co to jest fotogrametria ?
Pan inż tego nie wie. Akurat uczestniczyłem w opracowaniu "Satelitarnej Mapy Obrazowej Tatr" we współpracy z Neokart GIS. Znowu "Przemol" czegoś nie zna i zakłada że ma rację, wychodzi jak zwykle na głupka.

[...]

Znowu "Przemol" ogranicza dyskusję do zakresu jemu użytecznego. Klasyka twojego działania.

> Nie masz wiedzy o warunkach pracy obudowy z jej istotnym
> elementem iluminatorem.

???? :-) Żal mi Cię.

Wiem że jesteś głupi i dumny z tego stanu.

> Polecam książkę "Fotografia i Fotogrametria Podwodna" Beker
> Kaczyński. Jest opracowanie jakie dodatkowe znieksztyałcenia
> wprowadzają jakie typy iluminatorów.

???? O czym Ty mówisz? Piłeś coś?

To prawda, zajmują się takimi zagadnieniami, zresztą Orzepowski też zajmował się tą tematyką. Jak masz Apochromatyczną optykę, to nie warto wprowadzać układu który niweczy działania projektanta obiektywu.
"Przemol" ty nie jesteś inżynier po AG,H masz tak wiele braków w tak wielu dziedzinach, że mogłeś technikum skończyć. Na studiach na uczelni technicznej dowiedział byś się o wielu sprawach o których mówię. Jesteś zielony.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-10 19:54:00
Autor: Włodzimierz Kołacz

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No to masz czy nie masz kamery! Bo jakoś mało jasno odpisujesz na moje
pytania!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Na łódce przechowuje się kamery w obudowach w baniaku z czystą wodą,
zakryte od bezpośredniego działania słońca.
-- -- -- -- -- -- -- --
Na rebie, rozumiem też tak troskliwie zabezpieczasz, z kilkoma nurkami na pokładzie. Czy nie dostosowujesz
wypowiedzi do swoich potrzeb zamiast do realu?
-- -- -- -- -- -- -- --
[...]
Ty jesteś niezwykły mundrala i przewidujesz. Rozumiem to.
To dlaczego zabraniasz konstruktorowi przewidywać wytrzymałość materiałów na
graniczne wartości możliwe do uzyskania i przewidzenia?
Pisałem że możesz używać takiej za 100 zł o ograniczonej wytrzymałości.

Ale ja jestem dziwny i wolał bym nie topić np takiej kamery
http://www.cyfrowe.pl/kamery/sony-pmw-ex3.html za 32 tyś zł w obudowie za
500 zł zaś  na bardzo poważnie rozważył bym zakup dedykowanej obudowy za 16 tyś np
takiej http://www.studiopodwodne.pl/obudowa-equinox-hdpro-sony-ex3/ z
kilkuletnią gwarancją.

Nie wiem czy wiesz ale w to nie jest najwyższa klasa kamer bo to jest klasa
tzw. pół profesjonalnego sprzętu. Poszukaj w necie ile kosztuje sprzęt profi!
Kup go i top w taniej obudowie z badziewnego plastyku za 500 zł!!

Pszemol walą się na łeb Twoje bajki o droższych obudowach niż kamery!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie o kamerach tu mówimy, jak mi się zdaje, a o obudowach mających trwale je
chronić od wpływów środowiska w przewidywalnych GRANICZNYCH WARUNKACH. Mam
wrażenie że obudowa przegrzana lub wychłodzona poniżej jej NISKICH
konstrukcyjnych
wymagań może stracić szczelność i zalać wnętrze wraz z zawartością nawet w
bardzo przeciętnych warunkach.

Qmasz te zawiłości czy dalej rżniesz patafiana?.
Rysiu podał Ci znakomity przykład strat wielu milionów i kilku istnień tylko
dlatego że jakaś głupia uszczelka nie trzymała parametrów KTÓRE BYŁY DO
PRZEWIDZENIA!.

Tak szczerze choć raz odpowiedz tak poprostu i szczerze.
Czy używał byś auta z hamulcami o materiałach nie sprawdzonych w granicznych
parametrach
wytrzymałościowych a testowanych w typowych warunkach pracy!

Czy jednak byś się zastanowił nad sensem pisania tych bzdur jakimi nas
raczysz w kwestii obudów do kamer?
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Podaj mi model i producenta...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak wyżej. Lub poszukaj sam wszak w necie siedzisz non stop.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie ma powodu dla którego obudowa miałaby wytrzymywać więcej
niż sama kamera a dodatku być od chronionej kamery droższą.

No właśnie Ty nie widzisz a większość widzi te drobne różnice. Na
przykładzie, robię śruby do balastów uniwersalnych.
Stosuję taką technologię że muszą wytrzymać wielokrotność zbliżoną do 100
krotności typowego obciążenia
jakie występuje w trakcie normalnego używania! Jest to całkiem świadome
zwiększenie wytrzymałości ponad realne potrzeby. Zgadnij jaką śrubę nurkowie
wybiorą tą mocną czy tą zrobioną na akurat?
Przy czym koszt  mocnego wykonania (TIG, Argon, żmudna ręczna dokładana robota) wymaga większych nakładów ze względu na
technologię tak gdzieś z 10 razy droższe jest to mocne i bardzo pewne połączenie.

To jak jest Pszemol z Tobą? Rozumiesz świat takim jaki jest czy układasz go
pod własne siedzenie?

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl