Obudowy z poprzecznym montażem dysków

Data: 2010-11-16 19:37:07
Autor: Doxent
Obudowy z poprzecznym montażem dysków

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości news:ibui7p$hoe$1node1.news.atman.pl...
jakie jeszcze obudowy [ oprósz Chieftec,a ] mają poprzeczny montaż twardych dysków i na takich szynach [ bez przykręcania ] ??

Aerocool, niektóre modele. A za tymi szynami to szczerze mówiąc nie przepadam, nie ma to jak standardowe śrubki bez wydziwiania.

Data: 2010-11-16 20:00:10
Autor: Gupik
Obudowy z poprzecznym montażem dysków
łatwo wyjąc taki dysk, a tak w ogóle to coś z nimi nie tak ??

Data: 2010-11-16 20:22:10
Autor: atm
Obudowy z poprzecznym montażem dysków
Coolermaster HAF X
http://pclab.pl/news41963.html

Data: 2010-11-16 21:37:00
Autor: atm
On 2010-11-16 20:22, atm wrote:
Coolermaster HAF X
http://pclab.pl/news41963.html

W tej obudowie dodatkowo masz dwie kieszenie na froncie do mocowania 2.5/3.5 calowych dyskow. Calkiem niezle sie to sprawdza.

Data: 2010-11-16 22:57:28
Autor: Radosław Sokół
W dniu 16.11.2010 20:00, Gupik pisze:
łatwo wyjąc taki dysk, a tak w ogóle to coś z nimi nie tak ??

A tak często wyjmujesz dyski? ;) W zasadzie dysk twardy po-
winien być wmontowany na stałe. Jeżeli potrzebne jest coś
przenośnego, należy użyć eSATA, USB lub FireWire. Wykręcanie
dysków było "modne" tak z 15 lat temu może. I zawsze jest
szkodliwe, czasochłonne i niepotrzebnie skomplikowane.

Data: 2010-11-17 10:15:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Obudowy z poprzecznym montażem dysków
Dnia 2010-11-16, o godz. 22:57:28
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> [...]

dysków było "modne" tak z 15 lat temu może. I zawsze jest
szkodliwe, czasochłonne i niepotrzebnie skomplikowane.

Radek: Ja np. wyjmuję często ale specyficzny jestem bo chyba nie
zwykły domowy użytkownik komputera ;-) W kompie "podstawowym" mam takie
koszyk o wysokości 3 urządzeń 5,25 cala na 4 dyski SATA w kieszeniach
plus 2 dyski na stałe. Tyle że ja co kilka dni mam jakieś dyski do
odwirusowania, odzyskania danych itp. Dyski ATA głównie przez
przejściówkę USB ale SATA mi wygodniej (i szybciej) w taki sposób bo
nie trzeba kabelków, kieszeni czy zewnętrznego zasilania. Czy nadal
uważasz że jest to "zawsze jest szkodliwe, czasochłonne i
niepotrzebnie skomplikowane"? ;-) Tylko zwracam uwagę że ja to robię z
zewnątrz komputera - jak miałbym grzebać w środku to wolę przejściówki
czy kieszenie bo kompa mi się restartować nie chce by dysk włożyć czy
wyjąć.

Zdrówko

Data: 2010-12-30 15:49:15
Autor: Radosław Sokół
W dniu 17.11.2010 10:15, Maciek Babcia Dobosz pisze:
plus 2 dyski na stałe. Tyle że ja co kilka dni mam jakieś dyski do
odwirusowania, odzyskania danych itp. Dyski ATA głównie przez
przejściówkę USB ale SATA mi wygodniej (i szybciej) w taki sposób bo

Według mnie to już zastosowanie podpadające pod serwis
komputerów, a nie normalne użytkowanie :) To, co piszę,
odnosi się do typowych użytkowników, którzy nie powinni
biegać z dyskami.

Data: 2010-11-17 08:43:26
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.11.2010 19:37, Doxent pisze:

[...]

Dlaczego? Wygodne i solidne rozwiązanie.

Data: 2010-11-17 12:09:55
Autor: Tomasz Minkiewicz
Obudowy z poprzecznym montaĹźem dyskĂłw
On Wed, 17 Nov 2010 08:43:26 +0100
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

> wiadomości news:ibui7p$hoe$1node1.news.atman.pl...
> przepadam, nie ma to jak standardowe śrubki bez wydziwiania.

Dlaczego? Wygodne i solidne rozwiązanie.

Rozwiązanie aerocoolowe solidne nie jest. To tandetne plastikowe
listewki z tandetnymi zatyczko-zakrętkami. Zawsze jak dłubię w
obudowie, to mam opory przed powierzeniem temu czemuś moich cennych
dyskĂłw.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-11-17 14:18:57
Autor: kamil

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4ce387bc$1news.home.net.pl...
[...]

Wygodna to jest stacja dokujaca eSATA/USB na biurku i takiej uzywam. Szyny poza oczywista wada gmerania w obudowie i kablach, zamiast wetkniecia dysku w stacje dokujaca, maja jeszcze te dodatkowa wade, ze nie odprowadzaja tak dobrze ciepla z napedow na obudowe.

Pozdrawiam
Kamil

Obudowy z poprzecznym montażem dysków