Obud¼ siê Polsko!

Data: 2012-09-04 10:51:47
Autor: Gringo
Obud¼ siê Polsko!

Data: 2012-09-04 10:10:34
Autor: b0ni
Obudź się Polsko!
Dnia 04.09.2012 Gringo <gringo@qmail.com> napisał/a:
Hasło szczytne, ale czy miliony zniewolonych Polaków się jest w stanie przebudzić i powstać przeciwko tyranii Tuska?

Wyjaśnij na czym polega ta "tyrania".
Rozwiń wypowiedź, podaj przykłady i uzasadnij.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-04 18:53:09
Autor: b0ni
Obudź się Polsko!
[...]

Okrada ludzi ze wszystkiego, ostatnio okradł ludzi z wielu lat emerytury, nie liczy się z niczyim zdaniem, a przede wszystkim ma naród za tępych niewolników. Gbur i tyran niesamowity. Dyktator nie z tej ziemi.

Acha, no to wszystko tłumaczy. Chcesz chusteczkę do wytarcia nosa?

Data: 2012-09-05 10:36:33
Autor: b0ni
Obudź się Polsko!
[...]

Podoba ci siÄ™ ludzkie bydle?

?

Data: 2012-09-04 10:59:57
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Tue, 04 Sep 2012 10:51:47 +0200, Gringo wrote:

Hasło szczytne, ale czy miliony zniewolonych Polaków się jest w stanie
przebudzić i powstać przeciwko tyranii Tuska?

Tak mi się skojarzyło, że zachowujesz się jak psiak, który podrażniony kijem rzuca się na ten kij zamiast do gardła trzymającego ten kij.

Tusk, Kaczyński etc. to tylko marionetki, które co prawda załatwiają sobie swoje interesiki dla siebie, ale nie mają większych wpływów na stan państwa (no, chyba że robi Ci różnicę legalność lub nie aborcji, konopi i in.).
To ktoÅ› inny pociÄ…ga za sznurki.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-04 14:38:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Obudź się Polsko!

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk4bp6k.rea.b0nigateway.chello.pl...
[...]

Wielki WÅ‚adca Marionetek!

Data: 2012-09-04 17:42:29
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Tue, 04 Sep 2012 11:24:01 +0000, b0ni wrote:

[...]

No cóż, o tym nie przeczytasz na pierwszej stronie Faktu.

Data: 2012-09-04 18:27:00
Autor: b0ni
Obudź się Polsko!
[...]

Nie czytam Faktu. Ale skoro wiesz, to czemu nie powiesz?

Data: 2012-09-05 05:54:26
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Tue, 04 Sep 2012 18:27:00 +0000, b0ni wrote:

[...]

Bo to jest grupa dyskusyjna a nie wykład.

Ale w skrócie mogę Ci podpowiedzieć:
To są ci, którzy wykupili polskie fabryki, wysyłają nasze wojska do obrony swoich interesów, dla których pracuje znakomita większość Polaków.
To ci, którzy dyktują, jakich żarówek mamy używać, jak obniżyć poziom nauczania w Polsce, jak zmniejszyć ilość ludzi nieproduktywnych.
Krótko mówiąc, nasi kolonizatorzy.
W rzeczywistości jest to nieco bardziej złożone, ale jak napisałem, to nie jest wykład.
Poczytaj lub obejrzyj (jeśli Cię czytanie męczy) wyznania Johna Perkinsa na temat uzależniania krajów m.in. przez wpędzanie ich w niespłacalne długi, będziemy mogli wtedy kontynuować dyskusję.

Tu masz jeden z linków, inne znajdziesz w guglach:
http://pracownia4.wordpress.com/ksiazki/john-perkins-hit-man-wyznania-
ekonomisty-od-brudnej-roboty/

Data: 2012-09-05 10:04:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
Obud¼ siê Polsko!
On 5 Wrz, 01:54, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Tu masz jeden z linków, inne znajdziesz w guglach:http://pracownia4.wordpress.com/ksiazki/john-perkins-hit-man-wyznania-
ekonomisty-od-brudnej-roboty/

w sieci jest cala masa takich linkow do nagran ktore sa robiona w
celach autoreklamy. Glendzic mozna sobie dowolnie, tylko trudniej
udowodnic te brednie:)

Przeczytajcie sobie cos wiecej na temat tego goscia, a nie
powielajcie  bezmyslnie kazda bzdure ktora mozna zmalezc w sieci i nie
wmawiajcie ze to sa prawdy niepodwazalne.
 Ponadto ciekawe, ze was jakos nie interesuja powazne problemy i
zagrozenie Polski ze strony neosowieckiej Rosji, ale z wielkim
sentymentem wspominacie PRL...

Ps. z tego co tu wypisujecie, to mozna wnioskowac iz do mlodej
generacji nie nalezycie. Jezyka angielskiego to gdzie sie uczyliscie w
PRL-u??

Data: 2012-09-05 10:13:29
Autor: emailstuffname@gmail.com
Obud¼ siê Polsko!
On 5 Wrz, 01:54, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Bo to jest grupa dyskusyjna a nie wyk³ad.

grupa dyskusyjna o systemie sprawiedliwosci spolecznej ktora panowala
w PRL?

Skoro tak go wspomnacie z nostalgia, to pewnie jest jakis powod??:)

Data: 2012-09-05 10:35:16
Autor: b0ni
Obudź się Polsko!
Dnia 05.09.2012 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał/a:
[...]

Ale ty masz do tego aż taki bezkrytyczny stosunek?

Tu masz jeden z linków, inne znajdziesz w guglach:
http://pracownia4.wordpress.com/ksiazki/john-perkins-hit-man-wyznania-
ekonomisty-od-brudnej-roboty/

Nie takie rzeczy można na googlach znaleźć.
A od niektórych aż zęby bolą, takie to bzdury.

Data: 2012-09-05 16:35:12
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Wed, 05 Sep 2012 10:35:16 +0000, b0ni wrote:

[...]

Facet jest bardzo wiarygodny, natomiast Ty mnie nie przekonałeś.
Masz coÅ› konkretnego do zarzucenia czy to tylko taka Twoja refleksja?

[...]

bolÄ…, takie to bzdury.

Dawaj konkrety, bo takie pierdzielenie jak wyżej można podpiąć pod każdy post na dowolny temat.
Ale na tym poziomie dyskusja się kończy.
EOT

Data: 2012-09-05 18:42:04
Autor: u2
Obud¼ siê Polsko!
W dniu 2012-09-05 18:35, Wiesiaczek pisze:

Dawaj konkrety, bo takie pierdzielenie jak wy¿ej mo¿na podpi±æ pod ka¿dy post na dowolny temat.
Ale na tym poziomie dyskusja siê koñczy.
EOT

Nic dziwnego, ze na konkrety stek wyzwisk i obelg. A link ciekawy,
dzieki ;-)

Data: 2012-09-05 10:10:33
Autor: emailstuffname@gmail.com
Obud¼ siê Polsko!
On 5 Wrz, 12:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Ale na tym poziomie dyskusja siê koñczy.
> EOT

Nic dziwnego, ze na konkrety stek wyzwisk i obelg. A link ciekawy,

od zwolennika sprawiedliwosci spolecznej z PRL-u to na pewno link mui
byc ciekawy:)))

Data: 2012-09-04 17:40:36
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Tue, 04 Sep 2012 15:20:04 +0200, Gringo wrote:

[...]

Ale co mnie obchodzi teraz Kaczyński? Naród może wykorzystać swoją
szansę, by zdjąć kajdany.

Obalić Tuska i wybrać kolejnego Kaczyńskiego lub Palikota"? :)
Ile to już razy "wybierali" i "obalali" tyrana po 1989 roku?

Data: 2012-09-05 05:58:59
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Tue, 04 Sep 2012 22:24:27 +0200, Gringo wrote:

[...]

Ulica to siła, można się uwolnić od bandy okrągłostołowej i zacząć
samemu władzę tworzyć. Dlaczego ręce rozkładasz? Liczysz na cud z nieba?
Czy się poddajesz całkowicie?

Nie o to chodzi. Chodzi o to, w jakim kierunku mamy iść. Samo wyjście na ulicę niczego nie załatwi. Trzeba mieć wizję nowego porządku, choćby w zarysach.
Zastąpienie jednej kukły inną do niczego nie doprowadzi.
Ja mogę zaproponować reaktywację Partii Robotniczej jako jedynej siły w kraju, a co Ty proponujesz?

Data: 2012-09-05 10:21:04
Autor: emailstuffname@gmail.com
Obud¼ siê Polsko!
On 5 Wrz, 01:59, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
ysach.

Zast±pienie jednej kuk³y inn± do niczego nie doprowadzi.
Ja mogê zaproponowaæ reaktywacjê Partii Robotniczej jako jedynej si³y w
kraju, a co Ty proponujesz?

z bekonem, to na pewno bedzie partia przebojowa. Wyrzniecie znowu ilu
Polakow? Putin da dofinasowanie?

Data: 2012-09-05 13:15:32
Autor: Gringo
Obudź się Polsko!

"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k26pn1$nq3$2news.task.gda.pl...
[...]

Jak nie wiesz w jakim kierunku iść, to masz rzeczywiście problem.
Może wystarczy posłuchać ludzi, którzy doskonale wiedzą, w jakim

Data: 2012-09-05 16:46:50
Autor: Wiesiaczek
Obud¼ siê Polsko!
On Wed, 05 Sep 2012 13:15:32 +0200, Gringo wrote:

[...]

trzymajÄ…cego ten kij.

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=73_KxQ4oUYU&feature=em-uploademail

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Ja akurat wiem, w którą stronę i nie mam z tym problemu.
Natomiast filmik jest przydługi jak na moją sieć (jestem na wsi i mam Aero2), więc może zacytowałbyś podstawowe tezy z niego?

Data: 2012-09-04 17:35:44
Autor: Przemys³aw M.
Obud¼ siê Polsko!
Dnia Tue, 4 Sep 2012 10:51:47 +0200, Gringo napisa³(a):

Has³o szczytne, ale czy miliony zniewolonych Polaków siê jest w stanie przebudziæ i powstaæ przeciwko tyranii Tuska?

Ilu cz³onków i zwolenników liczy PiS? Cieniutko. Mo¿ecie sobie "powstawaæ".

--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³

Data: 2012-09-04 18:49:48
Autor: Trybun
Obud¼ siê Polsko!
W dniu 2012-09-04 10:51, Gringo pisze:
[...]

-

....i zrzuæ kajdany. Dosyæ zniewalania Polski przez imperialistów i ich miejscowych piesków..

Obud¼ siê Polsko!