Obudzili się

Data: 2009-04-17 18:59:06
Autor: jacek_placek_01
Obudzili się
Miszczu

nie wiesz to nie pluj :)
Nikt inny jak RM mówili od bardzo dawna o wyprzedaży.
Gdybyś słuchał to byś wiedział jak np. śledzili Szmaciarę Kamelę Sowińską która w nocy o północy jak złodziej sprzedawała wielkopolskie cukrownie szwabom, nikt inny jak RM pochylali sie nad Tormięsem,
O wielu innych sprawach na bieżąco informowali.
Ale durne Polaki woleli oglądać kolorową TV z bigbraderem czy innymi syfami kiedy im ojczyznę rozpierdalali.
Dodam jeszcze ze związki zawodowe i pracownicy rozwalanych firm dostali łapówki w formie akcji pracowniczych wiec nie protestowali.
Jeszcze mi sie przypomniała afera z Goplaną, gdzie skur....le z wielkiej   Nestle nasyłali na pracowników jakichś prawników i wymuszali wykupienie tych akcji. Potem z resztą sie okazało ze emisja dla pracowników to był jakiś przekreciarski numer, bo w ogóle nie było takiej emisji, a ponieważ 6 osób sie zaparło i chciało zostać kapitalistami to sie zrobiła afera.

Data: 2009-04-17 19:13:16
Autor: Polok_prawdziwy
Obudzili się
jacek_placek_01 wrote:

Miszczu

nie wiesz to nie pluj :)
Nikt inny jak RM mówili od bardzo dawna o wyprzedaży.

Nooo...
- i na ratowanie stocni tes dutki zbirali...

Do dzisioj nikt niewi, co siem ztymi zebranymi dutkami stało...

Data: 2009-04-17 20:38:20
Autor: MH
Obudzili się
jacek_placek_01 wrote:

> [...]

Nooo...
- i na ratowanie stocni tes dutki zbirali...

Do dzisioj nikt niewi, co siem ztymi zebranymi dutkami stało...

Baa ... , I tozem Baco kciał pedzieć , aleześ upsedził mnie !
Wis kany teroski jezem ?! Uskośnychgałów !! Psed kielkoma minutami psependziłem
upadłom kobietem... Psedtem jom wykozystałem , łocywistałocywistość !!
BACO !!!  , cyześ ejemejl zminił cyco ?! , bom Ci cosik wceśniej powysyłoł ,
aleś mi nieodpedzioł !! Napis ku mnie na tenze ejmejl coś zawse pisoł !!
Haa ! A co mi tam!! Wzucem jutro abo pojutse jakiesik zdjencia na psp ..

Tymcasem ,

MH  --

Data: 2009-04-17 22:13:36
Autor: Polok_prawdziwy
Obudzili się
MH wrote:

jacek_placek_01 wrote:

> [...]

Haa ! A co mi tam!! Wzucem jutro abo pojutse jakiesik zdjencia na psp ..

Cytołem, cytołem, ale niełodpisołem, bo jakosik casu nimiołem - zpocontkiem
roku takie bizmesy misiem trofiajom, ze niewim ka łepetynem mom...!

A dutkuw wiela..!!!

Ale myślem, ze jus niedugo mozemy siem na jakoweś wschodnie Maryny wspulnie
wybrać...

Zetom upadłom psependziłeś toi dobze - niebedzie siem mez barhanuw po gumnie
połentać...!!!

Jo zaś niedugo do Biołych Kacapuw do Mińska siem wybirom. Jus mi zaprosenie
psysłały, cobym wizum łotsymać mugł...

Bizmesy łokrutne robić tam bedem - łone jesce ani jednej łoscypki
niepoprubowały...!

A Biołom Kacapkem tes dostanem - tak ino, zapsewodnickem...

Zastsegłem sem, coby ino cycory wielgachne miała, bo łokrutnie zatakimi
psepadom...!

Znacysiem, dychnies sem troseckem łod nasych GUPIELOKUW...
- racjem mos, jo tes tak robiem, bo niedo siem tukej cołki cas wytsymać i
moze cowiekowi tes nagowem piznońć...

Ginia Hachulsko mi prawiła, zejak bysiem pomindzy gupielokami cołki cas
psebywało, toby siem tes takowym łostało...

A wis, ze łona (Ginia!) nasym lokalnym znachorem jest, bo łokrutnie duzo
mondrych ksionzek siem nałoglondała, jak w bibliontece zaspsontackem
pracowała...

Data: 2009-04-17 21:11:25
Autor: boukun
Obudzili się

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:gsad1p$rb5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

JUa zawsze mówiłemk, że RM mówi tylko fakty oczywiste, żeby być wiarygodnym. Ale z drugiej strony mówili ciągle, głosujcie na Krzaklewskiego-Zimmermanna, później na jego bratanka krwi Kaczyńskiego. I co, wyszło szydło z worka, że RM stoi tam, gdzie stoi PO. PO wzięło pod skrzydłA PUPILKA kRZAKLEWSKIEGO, ZA PIĘĆ LAT WEZMĄ I kACZYŃSKIEGO, W KOŃCU TO JEDNO I TO ASAME GÓWNO.

BOUKUN