Obudzili się, z ręką w nocniku

Data: 2012-06-19 09:11:51
Autor: boukun
Obudzili się, z ręką w nocniku
Szok! Wcześniejsza emerytura to jedynie 400 zł!

Częściowa emerytura będzie głodowa
WP.PL/ Rzeczpospolita | 19.06.2012 | 07:00

Rząd obiecywał, że kobiety i mężczyźni będą mogli skorzystać z częściowej emerytury jeszcze przed osiągnięciem wieku emerytalnego. Świadczenie miało wynosić połowę właściwej emerytury, dziś okazuje się, że będzie to zaledwie 30 proc. Średnie świadczenie wyniesie zaledwie 400 zł.

"Rzeczpospolita" zauważa, że taka kwota nie zapewnia nawet minimum socjalnego. Trudno więc będzie doczekać do pełnego osiągnięcia wieku emerytalnego. Na reformie przyjętej przez rząd skorzystają tylko rolnicy. Ich świadczenia będą nieco wyższe, a co ważniejsze nie będą obniżały wysokości właściwej emerytury.

http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Czesciowa-emerytura-bedzie-glodowa,wid,14585710,wiadomosc.html

Takie rzeczy to tylko w Polsce, kraju najbardziej w Europie zniewolonym.

Data: 2012-06-19 10:23:37
Autor: Chiron

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jrp9ah$gf2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie dostaniemy emerytur- to już przecież wiadomość oficjalna. Nie mamy dostępu do usług medycznych- chyba, że prywatnie. Może_wreszcie_Polacy_to_zrozumieją. Konsekwencją tego jest odpowiedź na pytanie:
dlaczego płacić ZUS? Nie ma przecież powodu- więc przestańmy płacić.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-19 10:29:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrpcua$lv3$1node2.news.atman.pl...

[...]

To jest myśl! Proponuję rozszerzyć. Nie płaćmy podatków wcale! Ile to forsy zostanie nam w kieszeni!
Czy ma ktoś bardziej głupszy pomysł od mojego?

Data: 2012-06-19 10:39:14
Autor: roman rumian
Obudzili się, z ręką w nocniku
Panie "Idzikowski",

(...)
To jest myśl! Proponuję rozszerzyć. Nie płaćmy podatków wcale! Ile to
forsy zostanie nam w kieszeni!
Czy ma ktoś bardziej głupszy pomysł od mojego?

propozycja konkurowania z panem w głupocie jest mało atrakcyjna, ale tutaj ma pan paru konkurentów w tej "dyscyplinie", więc trochę cierpliwości, a kto wie, czy nie będą lepsi ?

Ja ciekaw jestem uzasadnienia, dlaczego pomysł nie płacenia podatków uważa pan za głupi ?

Roman Rumian

Data: 2012-06-19 11:38:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Obudzili się, z ręką w nocniku

Użytkownik "roman rumian" <romanrumian@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrpds6$itr$1node1.news.atman.pl...
Panie "Idzikowski",

(...)
[...]

Próbuj, może choć zbliżysz się!

Data: 2012-06-19 10:51:10
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fe0387a$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co by się stało, gdybyś RAZ odniósł się do tego, co napisałem? Jeśli nie zrozumiałeś, to chętnie jeszcze raz wytłumaczę:

1. ZUS pobiera pod przymusem od każdego dorosłego Polaka (za wyjątkiem emerytów) pieniądze - i to dość spore.
2. Kiedyś twierdzono, że to przecież na emerytury, renty, zasiłki, usługi zdrowotne.
3. Obecnie te rzeczy z punktu drugiego są mało dostępne dla płacących, i z roku na rok coraz mniej. Poza tym- rząd, który łamie umowy (podstawowa zasada prawa: pacta sum servanda)- daje czytelny znak, że oto może np za jakiś czas podwyższyć wiek emerytalny do 80 roku życia- no bo czemu nie?
4. Idzikowski- co wynika z tych punktów (1,2,3)? No- śmiało! Jak nie dasz rady- pomogę.
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-19 11:38:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrpei0$nkh$1node2.news.atman.pl...
[...]

Twój pomysł jest równie głupi jak mój. Tylko, że ty to mówisz poważnie, a ja z przekory.
Możemy sobie także podyskutować o życiu pozagrobowym, o wyższości Świąt Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia czy odżywianiu się światłem słonecznym itp... Uzyskamy takie same efekty jak przy dyskusji na temat systemu emerytalnego. Wszystkie argumenty możesz w buty wsadzić. Może będziesz wyższy! Nie oczekuj niczego innego.

Data: 2012-06-19 11:47:27
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fe0487e$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Różnica jest jedna, podstawowa- wręcz fundamentalna: Ty- oznajmiasz coś, jakbyś był panembogiem- i masz rację, no bo tak. Zero argumentów, próby jakiegokolwiek podejścia do problemu.

Ja stawiam problem, proponuję rozwiązanie- i oczekuję ewentualnej krytyki moich argumentów, wykazania ich nielogiczności, słabych punktów, etc.
Pokaż mi możliwość dyskusji z Tobą- żebym mógł ją wykorzystać.

--

Chiron

Data: 2012-06-19 12:34:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrphre$n3g$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dyskysja na temat systemu emerytalnego jest równie owocna i ma sens jak:
dyskusja o życiu pozagrobowym, o wyższości Świąt Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia czy odżywianiu się światłem  słonecznym.

Ale jeśli wolisz przelewać próżne w puste, wolna droga.

Data: 2012-06-19 12:38:54
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fe055c3$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Potrafisz podać uzasadnienie?

--

Chiron

Data: 2012-06-19 12:51:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrpkrt$tt4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tak. Czekaj na spełnienie twoich propozycji. Doczekasz się tak, jak pewien człowiek, który wsadził członek w słup telefoniczny i czekał aż telefonistka zajdzie w ciążę!

Data: 2012-06-19 12:19:21
Autor: Ronald Kuczek
On 06/19/2012 10:23 AM, Chiron wrote:
[...]

Matematyka jest okrutna w swojej prostocie - bieżące składki nie wystarczają nawet na pokrycie bieżących wypłat dla obecnych świadczeniobiorców ZUS ergo - to jest piramida finansowa, która z roku na rok zadłuża się coraz bardziej. Nie ma mowy o jakimkolwiek odkładaniu czy inwestowaniu pieniędzy obecnych składkowiczów a przyszłych emerytów. Problem jest zwalany na przyszłe pokolenia, które prędzej czy później będą musiały stwierdzić - system emerytalny zawalił się a my nie jesteśmy w stanie tej umowy dotrzymać oraz na obecne pokolenie, które za lat 30 nie dostanie emerytur, bo nie będzie z czego ich wypłacać, pomimo że całe życie uczciwie płacili składki.

RK

Data: 2012-06-19 12:26:05
Autor: Chiron

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:jrpjsf$ctt$1mx1.internetia.pl...
[...]

No ale, ale...ile kosztuje OBSŁUGA tego badziewia? (ludzie zatrudnieni w ZUS, ministerstwach, firmy współpracujące, "służba zdrowia", etc). To_lwia_część_składek. Wywalając to wszystko z dnia na dzień do śmieci- możemy na barki skarbu państwa przenieść świadczenia emerytalne (stworzyć fundusz gwarantowany- inne rozwiązania- np na wzór Chile)- dając każdemu jednakową stawkę emerytalną, a reszta- niech wpłaca na prywatne ubezpieczenia, jak chce. Ci, co już płacili- oczywiście w określonym procencie też dostaną z tego funduszu.

--

Chiron

Data: 2012-06-19 15:02:18
Autor: boukun
[...]

To rozjebać Tuskową administrację, sprzedać te marmury z ZUSu...

boukun

Data: 2012-06-19 12:20:04
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 10:23, Chiron pisze:

[...]

Niestety, większość Polaków pracuje na umowę o pracę, a tym samym nie ma opcji niepłacenia na ZUS. Natomiast jest to dobry pomysł dla wszystkich "prywaciarzy" - ogłosić taki strajk-protest polegający na odmowie płacenia na ZUS.. Może wtedy przyszłoby opamiętanie dla naszego premiera zaczynającego rządzić edyktami..

Data: 2012-06-19 12:27:31
Autor: Chiron

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrpjph$p3b$1node1.news.atman.pl...
[...]

Co by nie powiedzieć- Tuska nie rządzi. On- dokładnie tak, jak w krajach kolonialnych- spełnia życzenia panów kolonialistów. Dlatego też wszelkie dyskusje sąwykluczone.

--

Chiron

Data: 2012-06-19 12:38:20
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 12:27, Chiron pisze:

[...]

Też zaczynam o tym być coraz bardziej przeświadczony.

Data: 2012-06-19 11:46:01
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w wtorek 19 czerwiec 2012 09:11:

Szok! Wcześniejsza emerytura to jedynie 400 zł!
Takie rzeczy to tylko w Polsce, kraju najbardziej w Europie zniewolonym.

Teraz widzisz jak ważne jest uczestnictwo w wyborach? Było wybierać. :-)

Data: 2012-06-19 15:04:47
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrphp1$qpn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Marku, prosze cię, przestań pierdolić. Ustawki tylko matołectwo przyklepuje.... I potem jest takie bandyctwo u władzy...

boukun

Data: 2012-06-19 12:21:20
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 09:11, boukun pisze:
[...]

To chyba prezydent, ponieważ to on mówił że w podjęciu ostatecznej decyzji co do podpisywania przekonał go punkt stanowiący o możliwości przejścia na wcześniejszą emeryturę dla chętnych.. Ciekawe jak podpisywał to zdawał sobie sprawę z tego że ten zapis jest w praktycy martwy...?

Data: 2012-06-19 15:05:44
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrpjrt$p3b$2node1.news.atman.pl...
[...]

Oni sobie z wszystkiego zdają sprawę, z całego ich bandytyzmu...

boukun

Data: 2012-06-19 15:21:14
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 15:05, boukun pisze:

[...]

Naprawdę idzie się załamać - całkowity rozdział władzy od społeczeństwa..

Data: 2012-06-19 13:02:48
Autor: swstr
Obudzili się, z ręką w nocniku
Szok! Wcześniejsza emerytura to jedynie 400 zł!

Częściowa emerytura będzie głodowa
WP.PL/ Rzeczpospolita | 19.06.2012 | 07:00

Rzucil cytat bokun, ktory ostatnio glosowal na PO :)
Teraz narzeka. A co nie wiedziales ze sprzedadza jeszcze tyle ile sie da?
Dymaj i do 100, nie placz, bierz odpowiedzialnosc za swoje decyzje. --

Data: 2012-06-19 15:09:05
Autor: boukun

Użytkownik "swstr" <swstr@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrpt9o$9bk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Każdy tu wie, ża nawoływałem do bojkotu ustawki wyborczej.

boukun

Data: 2012-06-19 15:24:28
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 15:09, boukun pisze:

[...]

Oj coś wspominałeś o zbawcy Polski - Palikocie, że tylko on itd... Oczywiście nie winię cię za to - wszystkim nam wydawało się że Janusz wprowadzi nową jakość do parlamentu i rządzenia, ale musiałem ci te słowa poparcia przypomnieć.

Data: 2012-06-19 18:10:09
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrpuj9$4ua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bzdura, coś tam go w niektórych propagandowych kwestiach popierałem, ale to dużo przed wyborami. Na "wybory" bez prawa wyboru jednak nie zamierzałem iść i nie poszedłem, o czym wszyscy wiedzą. Na bandziorów, którzy ze mna walczą nie głosuję.

boukun

Data: 2012-06-20 08:50:18
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 18:10, boukun pisze:

[...]

Oj, prawda wygląda trochę inaczej, ale oczywiście może to były teksty kogoś kto się pod ciebie podszywał.

Data: 2012-06-20 09:05:09
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrrrs7$ku$3node2.news.atman.pl...
[...]

To może przytoczysz?

boukun

Data: 2012-06-20 09:41:39
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-20 09:05, boukun pisze:

[...]

Dosłownie to niestety nie jestem w stanie, ale pamiętam że gorąco apelowałeś o oddawanie głosu na Palikota.

Data: 2012-06-20 10:47:27
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrrusg$3k5$2node2.news.atman.pl...
[...]

Znowu kłamiesz. Skoro nawoływałem do bojkotu, to nie mogłem apelować do głosowania...

boukun

Data: 2012-06-20 13:35:30
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-20 10:47, boukun pisze:

[...]

Wiesz, zasadniczo za zarzucanie mi kłamstwa to ja daję w zęby. Oczywiście tylko w wypadku gdy jest to pomówienie. A to jest pomówienie. Pamiętam że się trochę miotałeś - przerzucałeś swoje sympatie między PiSem, PO a Palikotem, jednak w swoim poparciu Palikota trwałeś najdłużej. Oczywiście że również przez jakiś czas również namawiałeś do bojkotu, ale to nic nie zmienia.

Data: 2012-06-20 14:37:08
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrsciv$8up$1node1.news.atman.pl...
[...]

Lecz się na głowę. Ja i sympatie dla okrągłostołowej koalicji POPiSSLDPSL...

Z twoimi poglądami i myslami, to ty jesteś kapitalista, a nie żaden komunista... Byle co jesz, byle co gadasz...

boukun

Data: 2012-06-19 16:39:04
Autor: kleczynski
Am 19.06.2012 15:02, schrieb swstr:
boukun<boukun@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Boukun podnieca sie cudzymi troskami, a sam od nastu lat na waszym (tj. podatnikow) garnuszku, czyli g* dostanie, o ile oczywiscie dozyje. Moze starczy mu na paczke papierosow i flache gorzaly miesiecznie, a na dzieci raczej nie bedzie mogl liczyc. Tata nierob, to i latorosle pewnie niezbyt pracowite. Nadzieja tylko w babie - kobiety zyja dluzej, wiec i boukunowa utrzyma boukuna.
K.C.

Data: 2012-06-19 18:13:11
Autor: boukun

Użytkownik "kleczynski" <kleczko@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jrq2u8$fsi$1news.albasani.net...
[...]

Tak sobie obliczyłem, że jeżeli dożyje 67, to dostanę za mój 9 letni z PRLu kapitał początkowy ok. 750 zł. Lepiej się opłaca mieć tylko kapitał początkowy i nic nie robić, bo ten jest nieźle rewaloryzowany. Ci co dzisiaj tyrają i odprowadzają składki, będa całkowicie wycyckani i okradzeni z godności.

boukun

Obudzili się, z ręką w nocniku