Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Oburzające! Owsiak na gali "GW" obraża prof. Pawłowicz: Proponowano jej wylecenie w kosmos. Ja tylko chciałem, aby uleciała

Data: 2019-05-12 18:56:40
Autor: Lord Donald
[...]

Szef WOŚP Jerzy Owsiak, który ostatnio zainaugurował akcję walki z hejtem, zabrał głos na imprezie ,,Gazety Wyborczej", podczas której nagrodę Człowieka Roku ,,GW" odebrał Donald Tusk. Owsiak po raz kolejny kpił z prof. Krystynę Pawłowicz.

https://wpolityce.pl/polityka/446169-owsiak-znow-obraza-pawlowiczja-tylko-chcialem-aby-uleciala?fbclid=IwAR3BwVv45R0uDWyjCSKS9yc851FeK5pJGc7UM9J9rv8pIp6_eyY_7xm0cmg

Data: 2019-05-12 19:06:01
Autor: Pajdak
Oburzające!
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qb9j86$1hgi$1gioia.aioe.org...
Oburzające! Owsiak na gali "GW" obraża prof. Pawłowicz: Proponowano jej wylecenie w kosmos. Ja tylko chciałem, aby uleciała

Dziadzia, wybudź się! Dziś jest już 12 maja! ;-)))
Idziesz na rekord czy na pudło? Zenuś milczy!

Bierz się do roboty!;-)))

Albo won zrywać szparagi! ;-)))
--
Pajdak