Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda

Data: 2010-07-10 19:13:54
Autor: Czarek Daniluk
Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda
Hej.

Czy to tak wyglÄ…da normalnie ?? tak jak dzisiaj ??
Jechałem oczywiście w drugą stronę, z Chałup :) i nie żałowałem że pojechałem tam wczoraj około 13:30 :)

Gdynia - Reda cały czas stały oba pasy, na Władysławowo korkowało się w Pucku pomiędzy światłami i przed pierwszym rondem ...

Obwodnica Trójmiasta przed Gdynią ze 4-5km korka ...

A1 na wjeździe na bramkach zakorkowane totalnie ...

Tak zachodzę w głowę jak ludziom się chce w takich warunkach jeździć ?? stać w tym skwarze w samochodach ... spalać paliwo ...

Pozdrawiam !!

Data: 2010-07-10 19:34:26
Autor: Karolek
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Tak to wyglada w sezonie, szczegolnie jak droga alternatywna do Pucka jest w remoncie, przez co jest zamknieta.
A pedalstwo z GDDKiA nie chce dac kasy na obwodnice polnocna, bo to droga lokalna... :/

--
Karolek

Data: 2010-07-12 00:13:52
Autor: BM
Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda
Tak to wyglada w sezonie, szczegolnie jak droga alternatywna do Pucka jest w remoncie, przez co jest zamknieta.

Da rade przejechac ;) dzis sprawdzone w obie strony tylko lepiej ¿eby nic nie jecha³o z przeciwka bo nie ma gdzie zawróciæ.

--
Pozdrawiam, BM

Data: 2010-07-12 08:21:28
Autor: Karolek
BM pisze:
[...]

O to ciekawe, dobrze wiedziec :>

--
Karolek

Data: 2010-07-10 20:18:31
Autor: Przemys³aw Bernat
Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:13:54 +0200, Czarek Daniluk napisa³(a):

Tak zachodzê w g³owê jak ludziom siê chce w takich warunkach je¼dziæ ?? staæ w tym skwarze w samochodach ... spalaæ paliwo ...

Ja im odradza³em dwa dni temu na p.m.s. jazdê w okolicach Trójmiasta, ale
oni maj± Automapê i wiedz± lepiej.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-10 21:13:45
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-07-10 20:18, Przemys³aw Bernat pisze:
[...]

W pi±tek oko³o 18-19 nie by³o takiej tragedii - bo inaczej nie da siê nazwaæ tego co siê dzia³o dzisiaj ...

Pozdrawiam !!

PS:
Wczoraj za to by³o tragicznie na koñcu obwodnicy Elbl±ga i na wylocie z Gdañska na Elbl±g ;)

Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda