Oby się mylili

Data: 2010-08-14 14:49:16
Autor: Hans Kloss
Oby się mylili
http://spisekprochowy.salon24.pl/218217,dlaczego-pis-przegra-wybory-dramat-w-iii-aktach-akt-i
http://spisekprochowy.salon24.pl/218878,dlaczego-pis-przegra-wybory-dramat-w-iii-aktach-akt-ii

"[...]celem partii jest wygranie wyborów. Wybory wygrywa się dzięki
poparciu większości. Żeby mieć poparcie większości, trzeba ich do
siebie przekonać. Żeby ich przekonać, trzeba być mądrą, konstruktywną,
a nie krzykliwa opozycją [...]  PiS o tym zapomina, a do części jego
wyborców nic nie dociera. Chcą wojny i będą ją mieli. Tyle tylko, że
wraz z kolejnym zwycięstwem Tuska tę wojnę przegra cała Polska."

Istotnie- osobiście mam pełowców za wartą wystrzelania swołocz a ich
"elektorat" za hołotę, bezmyślny motłoch lub, w najlepszym przypadku,
naiwniaków oszukanych przez platfonsiarskich spryciarzy.
Niemniej politykowi nie wolno takich rzeczy mówić głośno. Polityk ma
być rozsądny, stateczny, pochylać się z troską i dostrzegać problemy.
Wobec swojego przeciwnika polityk powinien się zachowywać z rezerwą
ale grzecznie, punktując jednak przy każdej okazji jego wpadki i
ganiąc (łagodnie!!) za niepotrzebną agresję w razie  jakichkolwiek
palikocizmów. Na takiego polityka gotowi są zagłosować
"niezdecydowani" od których w istocie zależy los przyszłorocznych
wyborów. Czy Jarosław Kaczyński zrozumie to w porę? Bo otwartej wojny
z platfonsiarnią wygrać, przynajmniej w obecnej chwili, się nie da ze
stu różnych powodów. Powód pierwszy- brak armat.
J-23

Data: 2010-08-15 00:14:42
Autor: pluton
Oby się mylili
 PiS o tym zapomina, a do części jego
wyborców nic nie dociera.

Bo to warta wystrzelania swołocz a ich
"elektorat" to hołota, bezmyślny motłoch.

Chcą wojny i będą ją mieli. Tyle tylko, że
wraz z kolejnym zwycięstwem Tuska tę wojnę przegra cała Polska."

Ten Jarek to juz nawet nie jest pojebany skurwysyn, tylko
jakis ruski agent. Robi wojny, zeby przegrala cala Polska.

Nullification

Data: 2010-08-14 15:19:25
Autor: Hans Kloss
Oby się mylili
On 15 Sie, 00:14, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Robi wojny, zeby przegrala cala Polska.

Tak pluto, to  Kaczyński szczuje Tuska palikotem, niesiołem, kucem i
całą tą zgraja gównomordych skurwysynów. A teraz poproś pielęgniarza
żeby wyłaczył już komputer i ubrał cię  z powrotem w kaftanik do snu.
J-23

Data: 2010-08-15 00:31:55
Autor: pluton
Oby się mylili

Robi wojny, zeby przegrala cala Polska.

Tak pluto, to  Kaczyński szczuje Tuska palikotem, niesiołem, kucem i
całą tą zgraja gównomordych skurwysynów.

Chlopie, co ty pierdzielisz ??? Kaczynski szczuje Komorowskiego
trupkiem Zimnego Lecha i Polaków pislamistami od kżyrza.

Nullification

Data: 2010-08-15 00:34:48
Autor: Jaksa
Oby się mylili

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i475et$f7q$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Chlopie, co ty pierdzielisz ??? Kaczynski szczuje Komorowskiego
trupkiem Zimnego Lecha i Polaków pislamistami od kżyrza.

Chuju, ktoś ci tu już powiedział że zioniesz umysłowym prostactwem?
Masz chociaż maturę?

Jaksa

Data: 2010-08-15 00:51:34
Autor: pluton
Oby się mylili

> [...]
> trupkiem Zimnego Lecha i Polaków pislamistami od kżyrza.

Chuju, ktoś ci tu już powiedział że zioniesz umysłowym prostactwem?

Ja prosty wyznawca pislamu jezdem, ino 2 klasy powszechniaka mam.
Ale Jarka kocham i zawsze bede na niego glosowal.

Nullification

Data: 2010-08-15 22:36:04
Autor: Jaksa
Oby się mylili

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i476jo$hr7$1inews.gazeta.pl...

> Chuju, ktoś ci tu już powiedział że zioniesz umysłowym prostactwem?
> Masz chociaż maturę?

Ja ... ino 2 klasy powszechniaka mam.

Tak myślałem.

Jaksa

Data: 2010-08-15 00:53:53
Autor: Lorn
Oby się mylili
W dniu 2010-08-15 00:34, Jaksa pisze:
[...]

'Tu jest Polska rozumisz!!!' :)

Data: 2010-08-15 00:36:44
Autor: MH
Oby się mylili

Istotnie- osobiście mam pełowców za wartą wystrzelania swołocz a ich
"elektorat" za hołotę

Jesteś Talibem ??

, bezmyślny motłoch

Na Krakowskim Przedmieściu !!

[...]

Zgadza się !!!  Tylko jakoś to politykowi nie wychodzi..

Na takiego polityka gotowi są zagłosować
"niezdecydowani" od których w istocie zależy los przyszłorocznych
wyborów. Czy Jarosław Kaczyński zrozumie to w porę?

NIE !!

Bo otwartej wojny
z platfonsiarnią wygrać, przynajmniej w obecnej chwili, się nie da ze
stu różnych powodów. Powód pierwszy- brak armat.

Jest jeszcze pistolecik..

MH

Data: 2010-08-15 00:39:59
Autor: Jaksa
Oby się mylili

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -

Tja, mówie i piszę to od lat. To jest problem przywództwa.

Z tandemem PO - SLD wygrać się w Polsce nie da w ten sposób.

Trzeba dać hołocie to co lubi, opalonego i muskularnego przystojniaka
z kasą i dobrą furą. Ale ja nie startuje.

Jaksa

Data: 2010-08-15 01:03:37
Autor: MH
Oby się mylili

Trzeba dać hołocie to co lubi, opalonego i muskularnego przystojniaka
z kasą i dobrą furą. Ale ja nie startuje.

Gówno !! Naród trza wziąć za mordę. Jak co nie pasuje , to "Spieprzaj dziadu" ,
"Ja panią wykończę" , "My się jeszcze policzymy (Tibilisi)" , Gierek jest "cool"
, SLD to nie postkomuna itd.,itp..  A "Głupi naród to kupi"

QRVA , durny naród tego nie kupił...

MH

--

Oby się mylili