Obywatel Kane

Data: 2010-11-10 10:16:19
Autor: Shadowchaser
Obywatel Kane
On 11/9/2010 7:38 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Obejrzalem wreszcie 'Obywatela Kane'.
I troche rozczarowany jestem. Naprawde jest to 'najlepszy film w
historii kina'?

Mialem podobne odczucia. I ten motyw z sankami tez jakos mnie nie wzial. Do tego filmu chyba trzeba byc choc troche humanista. Lubie Wellesa, ale nie w tym filmie.

Data: 2010-11-10 18:34:17
Autor: Titus Atomicus
Obywatel Kane
In article <ibdnsv$lcg$1@inews.gazeta.pl>,
 Shadowchaser <shadowchaserSPAM.NIET@o2.pl> wrote:

> [...]
> historii kina'?

Mialem podobne odczucia. I ten motyw z sankami tez jakos mnie nie wzial.
E, wlasnie tych sanek nawet w pierwszym momencie nie skojarzylem.

Do tego filmu chyba trzeba byc choc troche humanista.
Ja staram sie byc.
Ale nie lubie wydumanych sytuacji w stylu Kieslowskiego>

Lubie Wellesa, ale nie w tym filmie.
A w jakim?

TA

Data: 2010-11-11 10:12:38