Obywatel Kane

Data: 2010-11-10 15:53:32
Autor: Remek
Obywatel Kane
Użytkownik napisał:

I troche rozczarowany jestem. Naprawde jest to 'najlepszy film w
historii kina'?

Wg kogo? Amerykanów? Ich kultura, w tym kino jest daleko w tyle za
murzynami, ale to oni mają pieniądze i robia szum przy pomocy swoich nagród.
99% ich filmów to prymitywny szajs. Od kina europejskiego, a nawet
rosyjskiego dzielą ich lata świetlne.

Pzdr

Data: 2010-11-11 04:25:58
Autor: rs
Obywatel Kane
On Wed, 10 Nov 2010 15:53:32 +0100, "Remek" <dupa@gmail.com> wrote:

Użytkownik napisał:

[...]

a potem sie taki jeden z drugim dziwi, ze opowiadaja o nich polish
jokes. <rs>

Data: 2010-11-11 18:37:36
Autor: Remek
Obywatel Kane
Użytkownik "rs" napisał:

a potem sie taki jeden z drugim dziwi, ze opowiadaja o nich polish
jokes.

 A ja się dziwię, że na grupie uchodzącej za kulturalną może pojawić się
taka wypowiedź. Przywoływanie takich określeń obraża nie tylko mnie, ale
powinna również Ciebie i większość Polaków. Poczytaj trochę opowieści o
amerykańskiej widowni, do której nie trafiają filmy europejskie. Po prostu
większość amerykanów ich nie rozumie. Swego czasu były były na ichni rynek
produkowane specjalne uproszczone, łopatologiczne wersje. To są fakty. Ich
kultura ma ok 200 lat. Z ich filmów wieje prymitywizm i prostactwo. Nie ze
wszystkich oczywiście, ale większości. To w miarę wyrobiony człowiek widzi.
To, że dyktują warunki bo mają szmal nie powinno nas oślepiać. Większość ich
nagród biorą ich wytwory, często na poziomie nie dorastającym do pięt
produkcji europejskiej, japońskiej, czy chińskiej. Takim ewidentym
przykładem Amerykanina jest były prezydent Bush junior. Nawet w Ameryce
popularne były opinie, że to debilek. I taki ktoś trzęsie światem.

Remek

Data: 2010-11-11 13:17:20
Autor: rs
Obywatel Kane
On Thu, 11 Nov 2010 18:37:36 +0100, "Remek" <dupa@gmail.com> wrote:

Użytkownik "rs" napisał:

a potem sie taki jeden z drugim dziwi, ze opowiadaja o nich polish
jokes.

A ja się dziwię, że na grupie uchodzącej za kulturalną może pojawić się
taka wypowiedź.

sadze, ze najpierw powinienes wiedziec cokolwiek na temat kultury, a
dopiero pozniej o niej mowic.

[...]

"tak jak wiekszosc polakow nie zna angielskiego" "kazdy polak to
pijak, a jak pijak to zlodziej". poslugiwanie sie stereotypami swiadczy rowniez o poziomie kultury.

Swego czasu były były na ichni rynek
produkowane specjalne uproszczone, łopatologiczne wersje.

ale teorie spiskowe sa zawsze modne.

To są fakty. Ich
kultura ma ok 200 lat.

ich. jakich ich? to co za brednie? wbij sobie to do glowy. nie ma
jednej ameryki. nie ma jednej amerykanskiej kultury.

Z ich filmów wieje prymitywizm i prostactwo.

jak sie karmisz tym co ci wyswietli telewizja, to miej do niej
pretensje, ze cie karmia prymitywizme i prostactwem. zapewne nie massz
sladowego pojecia co to jest amerykanskie kino niezalezne. no bo skad
bys mial miec? ogladaj amerykankie strzelanki i na ich podstawie buduj
sobie obraz rzeczywistosci amerykanskiej.

Nie ze
wszystkich oczywiście, ale większości. To w miarę wyrobiony człowiek widzi.

jak poznasz takiego wyrobionego, to moze go popros zeby ci sprawe
wyjasnil.

To, że dyktują warunki bo mają szmal nie powinno nas oślepiać.

ty juz jestes oslepiony, wiec tobie nie zgrozi.

Większość ich
nagród biorą ich wytwory, często na poziomie nie dorastającym do pięt
produkcji europejskiej, japońskiej, czy chińskiej.

nagroda golden globe. mowi ci to cos? przez kogo jest nadawana? nie wiem czy wiesz. ze poslugiwanie sie takimi ogolnikami, w ogole
dyskwalifikuje cie jako dyskutanta, w tym temacie.

Takim ewidentym
przykładem Amerykanina jest były prezydent Bush junior. Nawet w Ameryce
popularne były opinie, że to debilek. I taki ktoś trzęsie światem.
Remek

obudz sie. mamy rok 2010. bush juz od dwoch lat nie jest prezydentem
usa. <rs>

Data: 2010-11-12 14:15:27
Autor: flower
Obywatel Kane

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
Użytkownik "rs" napisał:

> [...]

amerykańskiej widowni, do której nie trafiają filmy europejskie. Po prostu

A większość europejczyków je rozumie?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-11-12 15:01:28
Autor: Grzegorz Staniak
Obywatel Kane
On 12.11.2010, flower <flower19737@wp.pl> wroted:

[...]

Pomijając fakt, że "głupi Amerykanin" to stereotyp, ichnia kultura masowa robi wrażenie kierowanej do zamkniętych, niezbyt ciekawych świata umysłów. Europejczycy -- tak, wiem, nie wszyscy -- oglądają
filmy francuskie, angielskie, włoskie, hiszpańskie, czasem i czeskie,
szwedzkie, rosyjskie. A także indyjskie, chińskie, irańskie itp.
A Amerykanie, niestety, dostają najwyżej remake'i. Zwykle znacznie gorsze od oryginałów. GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
= AC Universe.:JumpTheGun:. =  85.14.221.102:27960  = Urban Terror TDM Server = no snipers, no camping,

Data: 2010-11-12 13:54:08
Autor: rs
Obywatel Kane
On Fri, 12 Nov 2010 15:01:28 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak
<gstaniak@gmail.com> wrote:

[...]

matko, jak ty pieprzysz. opanuj sie, bo tu dziedzi sa. niektore moga
nawet uwierzyc, w te brednie.  <rs>

Data: 2010-11-12 19:09:53
Autor: Grzegorz Staniak
Obywatel Kane
On 12.11.2010, rs <no.address@no.spam.pl> wroted:

[...]

matko, jak ty pieprzysz.

.... a ty juĹź nie. Bezterminowo.

GS

Data: 2010-11-12 14:27:40
Autor: rs
Obywatel Kane
On Fri, 12 Nov 2010 19:09:53 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak
<gstaniak@gmail.com> wrote:

[...]

... a ty już nie. Bezterminowo.

w przeciwienstiwe do ciebie nie mam zwyczaju, aty  nawet w tak
krotkiej formie potrafiles wygenerowac belkot. to juz jest sztuka.
<rs>

Data: 2010-11-22 13:49:56
Autor: Seoman
Obywatel Kane
Grzegorz Staniak wrote:
Europejczycy -- tak, wiem, nie wszyscy -- oglądają
filmy francuskie, angielskie, [...]

....między "M jak miłość", a "Dynastią".

Pozdrawiam,
Seoman

Obywatel Kane