Obywatel Roku oraz jaki to film

Data: 2015-02-22 17:26:06
Autor: m
Obywatel Roku oraz jaki to film
Obejrza艂em "Obywatela Roku". Zachwyty tu i 贸wdzie, nagrody na festiwalach itd... 偶e Tarantino po skandynawsku.

No dobra, napali艂em si臋, obejrza艂em, wynik ... no nie wy艂膮czy艂em w trakcie seansu, ale ani tak naprawd臋 nie jest 艣mieszne, ani intryga kryminalna nie jest jako艣 specjalnie zamotana. I do tego bohater negatywny kt贸ry jest beznadziejnie przerysowany i po prostu wq....co grany.

Takie 5/10.

I to nie jest 偶aden film w stylu Tarantino tylko film w stylu braci Cohen (Fargo) i to daleeeko od orygina艂u.

Mo偶e na m贸j odbi贸r filmu rzutowa艂o to 偶e ogl膮da艂em wersj臋 z lektorem, na kiepskich laptopowych g艂o艣niczkach, lektor by艂 wyj膮tkowo g艂o艣ny w stosunku do poziomu orygina艂u i mi si臋 momentami bole艣nie wrzyna艂 w czach臋?

I to mi przypomnia艂o, 偶e niedawno ogl膮da艂em skandynawski krymina艂, kt贸ry by艂 艣wietny i ten naprawd臋 mo偶na by艂o nazwa膰 "w stylu Tarantino"  (a przynajmniej fragment kt贸ry ogl膮da艂em), w kt贸rym rzecz si臋 obraca艂a wok贸艂 tego 偶e kto艣 wygra艂 w ichniejszego totolotka ichniejsz膮 sz贸stk臋, by艂o jakie艣 zamieszanie z odbiorem kasy, morderstwo, remont mieszkania w 艣rodku nocy 偶eby zatrze膰 艣lady morderstwa ....

Czy kto艣 kojarzy co to za film? Stosunkowo niedawno kr臋cony musia艂 by膰.

p. m.

Obywatel Roku oraz jaki to film