,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik

Data: 2010-01-06 12:46:16
Autor: vversa
,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik
Nieopodal felietonista , niejako mloda ciekawosc splendoru Igor Zalewski juz rewelacyjnie trafnie wyrazil
porownanie , iz lokalne dzialania pewnej partii T.R. nawiasem w cudzysłowiu Zulugula,
to oni maja tyle wspolnego z funkcjonowaniem dla obywateli
co pewne sluzby minionych lat . Poniekad bronia przed takimi drugimi.
Poniewaz tutaj w zwyczaju jest ,ze wszelkiego autorstwa do konca nie czci sie nadmienie zauwazenie
jako zanim sie człowiek zestarzeje...
to takie Polskie Stronnictwo Ludowe zwlekajac dla ludu na wioskach z darmowym internetem , odbieglo od swojego przeznaczenia.
Ba! Winna jestem sprostowanie.
Nawet Polska Partia Przyjaciół nie byla laskawa dla kazdego piwosza narodu.
To dlatego niedoszly premier p. Rywinski nie utorowal szlaku prezydentowi Pietrzakowi Janowi z branzy.
Czekam przed smiercia az ujrze naprzyklad Zjednoczone Ugrupowanie Safizmu.
Wspierałoby tylko panie pracujące w panstwowych urzędach poszkodowanych w skrócie P.U.B (bez pozwolenia na autoryzacje dane podmiotu zostały zmienione).
Instytucja ta z tego co wiadomo wyplaca renty pracujacym,
a tracacym prace prawo do renty zabiera,
W urzedzie takim piastujace pracownice lobbowalyby na własne członkini za wieksza srednia placowa w placowkach niz przecietna emerytura w Polsce,
a dla pozostalych (zeby nie byli tacy anty pijarowi) darmowa szkola bedzie za darmo ,
tak jak leczenie, gdzie kazdy odstoi swoje lata by przyjsc po rozum do glow.
W ta oto metode , uczelnie nie zbankrutuja, a srodki budzetowe,
zasila nowe instytutu gmachy "parytetowo". Zdaniem kraj mlekiem plynacym i sie instytuujacym zawodowo (dofinansowanie podatkowe).
Za przykladem narodzi sie ,
Sympatykow Eksklusywnych Domostw Zrzeszenie i Aklamacja
oraz Sojusz Grupy Odbiorców Internetu wraz z Klubem Asocjacyjnym Sympatyków Asindziejow .
Może jeszcze do komletu Koło Agencji Towarzyskich I kolko zamkniete.
Jakby Zezimieszek, owdzie Szeryf, do tego Sedzia, z uzupelnieniu Kat i dla urozmaicenia nie mieszczacy sie w grze.
Do urn wrzucac bedziemy karteczki z nazwiskami,
by los im zgotowal przynaleznosc.
Jak to w zyciu jedni promuja (awans) inni deprecjonuja.

A wracajac do abnegacji tematu ,w mysli powyzszej mozna sobie uzmyslowic prawd bez liku;
I właściwie jest już tak ochrzczona partia na miare Europejskiej. To Wspólnota Małych Ojczyzn,
w ktorej wszyscy mają pomagać tylko swoim ojczyznom TYM.
W obecnej kopaninie z dynamika przebicia sie jest rownie predka co z samobojem - mozliwosc istnieje pomyslnej skutecznosci czasem brak.
Ale jakby w programie kraina sportem slynaca znana bedzie z TYM,
zas wiezowcowa kraina wzbogaci sie w komercyjne wierze koscielne,
tudziez ubostwem stojaca w bUstwo.
to formalnie jeszcze ja prestizowo rozproklamowac zostało , co by o TYM usłyszał kazdy
poza radiowo~telewizyjnie

to nadawałam ja z hobbistycznego Braterstwa Edukacji Zmierzchowej
(info dla zainteresowanych)
THX

Data: 2010-01-06 16:09:20
Autor: zurnalysta
,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik
Zainspirowala mnie pani do zrobienia reklamy pewnej koalicji opozycyjnej.

Otoz rzecz dzieje sie w autobusie wiozącym publike na konwencje.
Tak sobie jada , spiewy ,okrzyki , ktos leje se ognista wode , siekiere mozna powiesic i do tego kolysze, ze o bezach jedzeniu z widelcem mozna zapomniec...No i nie wspomne jak okna pozamykane na spusty tak mroźna jest ta zima.STOP
Nagle przegrzany od nadmiaru speedu bus zatrzymuje płomien silnika. Ogolnie swizd gwizd i plask.
Po Hiczkokowskiej katastrofie nastaje cisza i dalej juz tylko napiecie rosnie...
Powoli stopniuje kierowca, ktory szeptem probuje uspokoic tych co przezyli,
ze jest jeszcze szansa, trzeba tylko powstrzymać zrodlo ciepła ktore moze doprowadzic do zaplonu samego baku.
Kolejna dawka emocji ...zamarzl system dzwi wejsciowych i zablokowlaly wyjscia. Tu nie ma juz czasu na telefon do ORMO czy czegokolwiek!!
Pospiesznie kazdy z pasazerow chwyta za mloteczki do bicia szyb.
Wszystkie zaklinowane tylko jeden dal sie odczepic z chwytaka.
Kobiete szczesliwa przerazliwie naskoczyli pozostali pasazerowie.
Ta za nic nie chce oddac tłumoka trzymajac sie go jak złotego stołka...
Sama probuje zbic okno przy ktorym przesiadywala a reszta mogla tylko patrzec na bezradnosc.
Niestety te szklo nie chcialo puscic.
Dopiero narasta Panika w srodku. Szarpanina jak w sklepie miesnym.
Dawka adrenaliny ,ze pilot organizujacy wycieczke mdleje i bezwladnie osuwa sie z fotelu. Ktos puszcza pawia na ocudzenie , ktos zalicza fikolka , ale kleby dymu ogarniaja uklad oddechowy. Istny zamet.
Rozpaczliwie ktos kopną z calej ostatniej mocy miejsce w ktorym wisialy mloteczki ,az w koncu wszystkie poodczepialy sie...
Teraz jestesmy uratowani, w eufori kazdy chwycil i cudem rozbili drzwi uciekajac wspolnie w poplochu . Ktos wrzasna zeby razem jeden po drugim, nie dwoch naras bo zatarasuja innym....
Pani ktora nie mogla sprostac wlasnemu luku chyba nie zdąrzy i utknie na dobre...
Wten rozlegl sie ogromny wrzask kobieciny
a po nim wybuch paliwa pelnego zbiornika palacego pojazdu.
Eksplozja nie pozostawila nic po zyciu tego dramatu...
Przerwa przekazu jakby ktos wylaczyl energie
Pojawil sie widok z kamery powoli odjezdzajacej z widokiem zgliszczy...
Na planie pojawia sie zblizenie na szczatki zaczadzonego szkieletu pieknej niewiasty ciagle utkowionej , ktora nawet nie zdarzyla sie polozyc przed eksplozja. Ku niebiosom odjezdza napis :
' SLD nigdy nie padnie, ale lepiej bedzie jak wybierzesz PiS '

To tak w streszczeniu rezyszerskim

Data: 2010-01-06 17:56:18
Autor: vversa
,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik
a ja taka rozkojarzona i pomylilo mi sie z P.U.Pą ten panstwowy urzad poszkodowanych w skrocie P.U.B. jak napisałam.
Ale już wy wiecie co tu może pasować . Niech bedzie Państwowy Aparat Bap co czyta sie rzeczywiscie jako PAB, ale jakoś odrazu nie przeszło mi to przez palce

Data: 2010-01-06 18:36:27
Autor: = heÂŽsk =
,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik
On Wed, 6 Jan 2010 12:46:16 +0000 (UTC), " vversa"
<vversa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Nieopodal felietonista , niejako mloda ciekawosc splendoru Igor Zalewski juz rewelacyjnie trafnie wyrazil
porownanie , iz lokalne dzialania pewnej partii T.R. nawiasem w cudzysłowiu Zulugula, [...]

 zulugula w jezyku buntustu znaczy nie ta dziura ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-06 18:07:13
Autor: vversa
= he?sk = <pocieszne€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Wed, 6 Jan 2010 12:46:16 +0000 (UTC), " vversa"
<vversa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Nieopodal felietonista , niejako mloda ciekawosc splendoru Igor =
Zalewski=20
> [...]
cudzys=B3owiu=20
> Zulugula, [...]

 zulugula w jezyku buntustu znaczy nie ta dziura ;o)))

Nie mam pojecia, ale nawet prezydent nie musi wiedziec jak zarzadzac panstwem,
wazne aby wiedzial czego nie dotykac (tv) i zeby ludzie dali mu prezydenture na zeszyt.
Co ja gadam, mogą nawet liczyc na wiekszy zwrot i zabisowac

--

,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik