,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik

Data: 2010-01-06 18:36:27
Autor: = he®sk =
,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik
On Wed, 6 Jan 2010 12:46:16 +0000 (UTC), " vversa"
<vversa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Nieopodal felietonista , niejako mloda ciekawosc splendoru Igor Zalewski juz rewelacyjnie trafnie wyrazil
porownanie , iz lokalne dzialania pewnej partii T.R. nawiasem w cudzysłowiu Zulugula, [...]

 zulugula w jezyku buntustu znaczy nie ta dziura ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-06 18:07:13
Autor: vversa
= he?sk = <pocieszne€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Wed, 6 Jan 2010 12:46:16 +0000 (UTC), " vversa"
<vversa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Nieopodal felietonista , niejako mloda ciekawosc splendoru Igor =
Zalewski=20
> [...]
cudzys=B3owiu=20
> Zulugula, [...]

 zulugula w jezyku buntustu znaczy nie ta dziura ;o)))

Nie mam pojecia, ale nawet prezydent nie musi wiedziec jak zarzadzac panstwem,
wazne aby wiedzial czego nie dotykac (tv) i zeby ludzie dali mu prezydenture na zeszyt.
Co ja gadam, mog± nawet liczyc na wiekszy zwrot i zabisowac

--

,,Obywatelska Platforma jak Milicja'' myslnik kontrfelietonik