Obywatelskie podpierdalanie

Data: 2014-03-31 15:59:57
Autor: fifak
Obywatelskie podpierdalanie
I co jest bat na wszystkich?

http://www.tvn24.pl/scigaja-piratow-drogowych-dzieki-nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spory,413444,s.html

nie znasz dnia ni godziny kiedy zostaniesz podpierdolony :)

i dobrze...

Data: 2014-03-31 16:11:12
Autor: anacron
W dniu 31.03.2014 15:59, fifak pisze:
[...]

Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
złożenia zeznań na Policji, a potem jeszcze wezwanie do sądu. Zapał
społeczeństwa szybko umrze po pierwszych próbach.

--
anacron

Data: 2014-03-31 17:56:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 31 Mar 2014, anacron wrote:

[...]

złożenia zeznań na Policji, a potem jeszcze wezwanie do s±du.

  To z praktyki?
  Bo "profilaktyczne" wezwanie do złożenia zeznań nie jest konieczne,
je¶li sprawca przyznaje się sam i postępowanie się kończy.
  A sprawca powiadomiony że "jest film" może nie być chętny do
procesowania się.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-31 19:09:34
Autor: anacron
[...]

Tak, notorycznie wysyłam filmiki z radiowozami.

--
anacron

Data: 2014-04-01 15:25:47
Autor: WW
W dniu 2014-03-31 19:09, anacron pisze:
  To z praktyki?

Tak, notorycznie wysyłam filmiki z radiowozami.

Z ciekawo¶ci, dostajesz odpowiedzi?
Ja dwukrotnie dostałem po wysłaniu i za każdym razem okazało się, że Ľle widziałem.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2014-03-31 18:13:13
Autor: ToMasz
Obywatelskie podpierdalanie

Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
złożenia zeznań na Policji,
Tak albo i nie. kierowca na wykroczeniu dostaje pytanie czy się przyznaje i dostanie za 100, czy się nie przyznaje i dostanie do sądu. jak wybiera do sądu, autor nagrania zostanie wezwany na Policje, zezna ze widział to co nagrane i koniec. Po kija ma go sąd wyzwać? W każdym razie mnie nie wzywał.

ToMasz

Data: 2014-03-31 18:28:21
Autor: John Kołalsky
Obywatelskie podpierdalanie

UĹĽytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

[...]

No właśnie po to :-)

W każdym razie mnie nie wzywał.

Może złamali kierowcę i już nie musieli wzywać. Albo sąd okazał się przygłupi.

Data: 2014-04-01 12:22:07
Autor: Alojzy Bomba
On 31/03/14 16:11, anacron wrote:
[...]

Nie umrze. Kilka miesięcy temu jechałem w dzień z Bolkowa do Jeleniej Góry. Tam jest dłuższy odcinek serpentyn i oczywiście podwójna ciągła.
Jeden kolega-debil postanowił wyprzedzić 6 aut jadących przed nim i po prostu dawał przeciwległym pasem. Ja na całą tą sytuację wyjechałem z zakrętu i efekt był taki, że wylądowałem na poboczu bo kolega-debil udawał pojazd uprzywilejowany. Następnego dnia kupiłem rejestrator. Mogę kilka razy odwiedzić policję jeśli to pozwoli ukarać takich debili. Gdybym jechał trochę szybciej to bym po prostu nie żył.

Data: 2014-03-31 18:10:22
Autor: ToMasz
[...]

o ile stwarzasz zagroĹĽenie. bez tego film jest nie ciekawy

ToMasz

Data: 2014-03-31 18:18:32
Autor: John Kołalsky
[...]

Taka ksiÄ…ĹĽka jest ... Rok 1984, Orwella, z roku 1949

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984

Data: 2014-03-31 22:01:35
Autor: ToMasz
Obywatelskie podpierdalanie [ot]

Taka ksiÄ…ĹĽka jest ... Rok 1984, Orwella, z roku 1949

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984

W Polsce jakoś tak to jest, że wszystko, absolutnie wszystko widzimy tylko z jednego punktu widzenia. Naszej krzywdy. Mamy coraz piękniejsze drogi, więcej autostrad (może więcej na śląsku, a nie w zachodniopomorskim, ale jednak) lepsze samochody i.. pozwolenie na użytkowanie tego wszystkiego. jednak w ramach pewnych ograniczeń. te ograniczenia nie są do cholery ciężkiej, po to aby ograniczyć orgazmy za kierownica spowodowane szybkością, tylko po to aby się nie pozabijać. i znowu musiałbym przekląć, nie żebyś Ty i ja, kogoś nie zabił, tylko aby debil w aucie na 3 litery nie rozjechał Twojej żony, albo moich dzieci. Zrozumcie, ze jeśli sami sobie dajecie prawo do przekraczania dowolnych norm, ograniczeń, automatycznie to prawo rozdajecie innym. Zezwalacie na niebezpieczna jazdę, wypadki, smierć i zgadzacie się na ponoszenie kosztów, konsekwencji głupoty za kierownicą. Teraz o orwelu z wikipedii:
   cytuje:
Kodeks karny uproszczony jest do minimum – osoba podejrzana jest winna i wykazanie tej winy jest jedynym zadaniem sądu.
koniec cytatu.

nijak to się ma do dzisiejszej dyskusji! Jeździsz zgonie z przepisami, masz święty spokój! jasne że jesteśmy ludzmi, każdy przekracza czasami, lekko prędkość, ale sory, podwójna ciągła przed przejściem dla pieszych, to nie jest lekkie przegięcie, tylko próba morderstwa. Zaryzykuję stwierdzenie, ze lepiej aby takim kierowcom odbierano uprawnienia, bo to może ich uratować przed odebraniem komuś życia.
ToMasz

Data: 2014-03-31 22:56:06
Autor: John Kołalsky
Obywatelskie podpierdalanie [ot]

UĹĽytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

Taka ksiÄ…ĹĽka jest ... Rok 1984, Orwella, z roku 1949

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984

W Polsce jakoĹ› tak to jest, ĹĽe wszystko, absolutnie wszystko widzimy tylko z jednego punktu widzenia. Naszej krzywdy. ...

Ja to widzę z punktu widzenia historii. Konkretnie gość w 1949 roku napisał książkę o przyszłości, konkretnie o roku 1984 a dzisiaj w roku 2014 mniej więcej tak mamy.

Data: 2014-03-31 23:35:56
Autor: J.F.
Obywatelskie podpierdalanie [ot]
Dnia Mon, 31 Mar 2014 22:56:06 +0200, John Kołalsky napisał(a):
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Taka ksi±żka jest ... Rok 1984, Orwella, z roku 1949
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984

W Polsce jako¶ tak to jest, że wszystko, absolutnie wszystko widzimy tylko z jednego punktu widzenia. Naszej krzywdy. ...

Ja to widzę z punktu widzenia historii. Konkretnie go¶ć w 1949 roku napisał ksi±żkę o przyszło¶ci, konkretnie o roku 1984 a dzisiaj w roku 2014 mniej więcej tak mamy.

Zabawa w tym ze w 1984 podobnie mielismy :-)

J.

Data: 2014-04-01 00:19:09
Autor: John Kołalsky
Obywatelskie podpierdalanie [ot]

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Tak dobrze/Ľle jeszcze nie było

Data: 2014-04-01 00:26:35
Autor: anacron
W dniu 31.03.2014 22:01, ToMasz pisze:
Zrozumcie, ze jeśli sami sobie dajecie prawo do przekraczania dowolnych
norm, ograniczeń, automatycznie to prawo rozdajecie innym.

Nie uogólniaj. Wszyscy wiemy, że ograniczenia prędkości w wielu
miejscach są irracjonalne. We Włocławku na Al. Kazimierza Wielkiego
ostatnio wprowadzili 30km/h, a to dwujezdniowa droga. Fakt, trochÄ™
zaorana, ale nadal bezpiecznie da się tam jechać osobówką 50-70 m/h.

Zerknij http://tinyurl.com/nr9um76 Tu teraz jest 30km/h.

--
anacron

Data: 2014-04-01 11:12:23
Autor: Pan Anatol
W dniu 01-04-14 00:26, anacron pisze:

Zerknij http://tinyurl.com/nr9um76 Tu teraz jest 30km/h.

I słusznie... popatrz jak blisko tej dwupasmowej drogi jest ¶cieżka rowerowa. Wiesz co by się mogło stać, gdyby rozpędzony do 70 km/h wariat wypadł z drogi i wjechał w jakiego¶ rowerzystę na tej ¶cieżce rowerowej? Albo co gorsza co by się stało, gdyby np. taki rowerzysta, pomimo posiadania tej ¶cieżki rowerowej, zechciał jednak jechać tym swoim rowerkiem po jezdni? Wyobrażasz sobie co by mogło się wtedy stać, gdyby¶ jechał szybciej niż 30 km/h?

Data: 2014-04-01 10:09:44
Autor: masti
Obywatelskie podpierdalanie [ot]
Dnia pięknego Tue, 01 Apr 2014 11:12:23 +0200 osobnik zwany Pan Anatol
napisał:

W dniu 01-04-14 00:26, anacron pisze:

Zerknij http://tinyurl.com/nr9um76 Tu teraz jest 30km/h.

I słusznie... popatrz jak blisko tej dwupasmowej drogi jest ścieżka
rowerowa. Wiesz co by się mogło stać, gdyby rozpędzony do 70 km/h wariat
wypadł z drogi i wjechał w jakiegoś rowerzystę na tej ścieżce rowerowej?
Albo co gorsza co by się stało, gdyby np. taki rowerzysta, pomimo
posiadania tej ścieżki rowerowej, zechciał jednak jechać tym swoim
rowerkiem po jezdni? Wyobrażasz sobie co by mogło się wtedy stać, gdybyś
jechał szybciej niż 30 km/h?

a gdyby tu było w przyszłości przedszole?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-01 10:56:47
Autor: Budzik
Obywatelskie podpierdalanie [ot]
Użytkownik Pan Anatol nie.podaje.emaila@bo.spamerzy ...

[...]

Rozumiem, ze to ironia?

Data: 2014-04-02 09:05:04
Autor: Pan Anatol
Obywatelskie podpierdalanie [ot]
W dniu 01-04-14 12:56, Budzik pisze:

Rozumiem, ze to ironia?

Oczywi¶cie! :-)
Cieszę się, że j± wyczułe¶ :-)

Data: 2014-04-01 19:06:26
Autor: mlodz
Dnia Tue, 01 Apr 2014 00:26:35 +0200, anacron napisał(a):

We Włocławku na Al. Kazimierza Wielkiego
ostatnio wprowadzili 30km/h, a to dwujezdniowa droga. Fakt, trochę
zaorana, ale nadal bezpiecznie da się tam jechać osobówk± 50-70 m/h.

Zapewne urzędniczy dupochron. Taniej postawić ograniczenie niż naprawić
drogę czy wypłacać odszkodowanie za "oberwane koła".

Data: 2014-04-01 22:56:17
Autor: anacron
W dniu 01.04.2014 19:06, mlodz pisze:
[...]

Dupochron dupochronem a nowe ulubione miejsce drogówki to inna historia. :)

--
anacron

Data: 2014-03-31 20:31:51
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2014-03-31 15:59, fifak pisze:
I co jest bat na wszystkich?

http://www.tvn24.pl/scigaja-piratow-drogowych-dzieki-nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spory,413444,s.html

O ile podkablują paru typów widocznych w materiale filmowym, to ja nie mam nic na przeciwko. Typowe piractwo czy nawet bandytyzm drogowy do wytępienia

nie znasz dnia ni godziny kiedy zostaniesz podpierdolony :)

i dobrze...

Przeczytaj dokładnie artykuł. Pan "redaktor" pisze o kierowcach, którzy: "wymijają na podwójnej ciągłej czy na zakręcie"

Ty, ja, grupowicze mamy zdrowo przewalone ;-)

Ja niemal codziennie wymijam na ciągłej i zakrętach.

Seco

Data: 2014-03-31 20:45:01
Autor: mlodz
Obywatelskie podpierdalanie
Dnia Mon, 31 Mar 2014 20:31:51 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
napisał(a):

Ja niemal codziennie wymijam na ci±głej i zakrętach.

Ja dzisiaj nawet wyprzedziłem. :(

Data: 2014-03-31 22:39:21
Autor: Gotfryd Smolik news

napisał(a):

Ja niemal codziennie wymijam na ci±głej i zakrętach.

Ja dzisiaj nawet wyprzedziłem. :(

  Jeszcze jest pytanie o widoczno¶ć.
  Jak to nie było "nie widzę to jadę", to ja kamieniem nie rzucę ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-01 19:03:45
Autor: mlodz
Dnia Mon, 31 Mar 2014 22:39:21 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

On Mon, 31 Mar 2014, mlodz wrote:
Ja niemal codziennie wymijam na ci±głej i zakrętach.
Ja dzisiaj nawet wyprzedziłem. :(
  Jeszcze jest pytanie o widoczno¶ć.

A jeszcze wcze¶niej pytanie o to, czy na ni± w ogóle najechałem. ;)

  Jak to nie było "nie widzę to jadę", to ja kamieniem nie rzucę ;)

Tak poza tym - również nie rzucę. I bior±c pod uwagę temat w±tku, lepiej na tym poprzestańmy. ;)

Data: 2014-04-01 09:14:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-03-31 20:31,  *Bartosz 'Seco' Suchecki* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Przeczytaj dokładnie artykuł. Pan "redaktor" pisze o kierowcach, którzy:
"wymijaj± na podwójnej ci±głej czy na zakręcie"

Ty, ja, grupowicze mamy zdrowo przewalone ;-)

Ja niemal codziennie wymijam na ci±głej i zakrętach.

Żeby tego nie robić to się pilnuję.
W jednym z pierwszych dni z kamer± taki osobnik mi się załapał:
https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
My¶lałem, żeby gdzie¶ wysłać, ale odpu¶ciłem.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-04-01 07:18:09
Autor: AZ
On 2014-04-01, Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

[...]

W jednym z pierwszych dni z kamerą taki osobnik mi się załapał:
https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

Zglaszanie takich pojebow jestem w stanie zrozumiec i nawet bym poparl
ale niestety, wsrod zglaszajacych jest masa sfrustrowanych nadgorliwcow
ktorzy beda zglaszac najmniejsze pierdolki no bo przeciez prawo zostalo
zlamane.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-01 10:56:46
Autor: Budzik
Obywatelskie podpierdalanie
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
My¶lałem, żeby gdzie¶ wysłać, ale odpu¶ciłem.

Nie rozumiem. Jedno z gorszych przewinien jakie mozna zrobic na drodze.
Wyprzedzanie na podwójnej, bez widocznosci, na czołówkę.
A ty odpuszczasz?
To co musiałby sie stac zebys zgłosił?
Ktos musiałby wjechac w przystanek pełen pieszych zebys przemyslał wysłanie?

Data: 2014-04-02 08:40:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-04-01 12:56,  *Budzik* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
Nie rozumiem. Jedno z gorszych przewinien jakie mozna zrobic na drodze.
Wyprzedzanie na podwójnej, bez widocznosci, na czołówkę.

Jako¶ mi emocje opadły po wrzuceniu na Youtube i FB, nie chciało mi się szukać komu to wysłać - staro¶ć ;)
Kiedy¶ miałem więcej zapału do rożnych spraw (np. "videoradary" ;) ), teraz zdecydowanie mniej.

Data: 2014-04-02 08:30:03
Autor: Budzik
[...]

Ale teraz juz wiesz gdzie wyslac. Masz specjaln± skrzynkę.
Wiec?

Data: 2014-04-01 11:25:17
Autor: megrimsES
W dniu 2014-04-01 09:14, Mirek Ptak pisze:
[...]

no tego to sam bym podpierdolił.
OT

przecież nie wszyscy użytkownicy dróg maj± po 1.500.000 km przejechane
i PJ od 25 lat. Duża czę¶ć ludzi może spanikować widz±c co¶ co na
w±skiej drodze leci na nich na czoło. I wła¶nie dlatego takich debili powinno się topić w przeręblu.

Data: 2014-04-01 10:56:46
Autor: Budzik
Obywatelskie podpierdalanie
Użytkownik megrimsES megrimsNOSPAM@interia.pl ...

I wła¶nie dlatego takich debili powinno się topić w przeręblu.

Amen!

Data: 2014-04-01 16:52:11
Autor: nadir
[...]

Twój film, dzi¶ o 16:07 czasu p.m.s dostał nowe życie.
Jak się nie po¶pieszysz z tym "podpierdalaniem" to kto¶ Cię ubiegnie i cały "splendor" na nie niego spadnie. ;)

Data: 2014-04-01 22:00:21
Autor: Budzik
Obywatelskie podpierdalanie
Użytkownik nadir none@hell.org ...

[...]

co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

Data: 2014-04-01 22:03:42
Autor: AZ
On 2014-04-01, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
UĹĽytkownik nadir none@hell.org ...

Żeby tego nie robić to się pilnuję.
W jednym z pierwszych dni z kamerą taki osobnik mi się załapał:
https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

Twój film, dziś o 16:07 czasu p.m.s dostał nowe życie.
Jak się nie pośpieszysz z tym "podpierdalaniem" to ktoś Cię ubiegnie i cały "splendor" na nie niego spadnie. ;)

co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

Lepsze to niz cytowanie calych internetow...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-02 08:30:02
Autor: Budzik
Obywatelskie podpierdalanie
Użytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

Lepsze to niz cytowanie calych internetow...

Zgadzam się. Kto tak robi?

Data: 2014-04-02 08:32:41
Autor: AZ
On 2014-04-02, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
UĹĽytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

Lepsze to niz cytowanie calych internetow...

Zgadzam siÄ™. Kto tak robi?

Kogutek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-02 10:58:43
Autor: Budzik
[...]

A no tak. On to jest oryginał niew±tpliwie :)

Data: 2014-04-02 01:25:41
Autor: nadir
Obywatelskie podpierdalanie
co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

Taka sama jak rozpoczynanie zdania od małej litery.

Data: 2014-04-02 08:30:02
Autor: Budzik
Obywatelskie podpierdalanie
Użytkownik nadir none@hell.org ...

co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

Taka sama jak rozpoczynanie zdania od małej litery.

Aha.
Czyli kupa na twojej wycieraczce to to samo, co kichnięcie pod drzwiami?

Data: 2014-04-02 09:14:31
Autor: Felko55
Obywatelskie podpierdalanie

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci

W jednym z pierwszych dni z kamer± taki osobnik mi się załapał:
https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
My¶lałem, żeby gdzie¶ wysłać, ale odpu¶ciłem.

Poszło do komendanta wojewódzkiej policji w Katowicach.
Zachowaj oryginał nagrania, może będ± potrzebować.

Data: 2014-04-02 10:49:08
Autor: Felko55
Obywatelskie .. stop agresji.

Użytkownik "fifak" <fifak@oney.pl> napisał w wiadomości
[...]

W Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach uruchomiona została specjalna
skrzynka kontaktowa poczty elektronicznej. Pod adres mailowy
stopagresjidrogowej@ka.policja.gov.pl można przesyłać filmy z przejawami
agresji ze strony zbyt krewkich uczestnikĂłw ruchu drogowego.
http://slaska.policja.gov.pl/kat/informacje/wiadomosci/101910,Stop-agresji-drogowej.html

Data: 2014-04-02 11:22:20
Autor: Bydlę
Obywatelskie .. stop agresji.
On 2014-04-02 10:49:08 +0200, "Felko55" <hy6de3@wec4.pl> said:

W Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach uruchomiona została specjalna
skrzynka kontaktowa poczty elektronicznej. Pod adres mailowy
stopagresjidrogowej@ka.policja.gov.pl je/wiadomosci/101910,Stop-agresji-drogowej.html

To s± pacany.
Dlaczego nie poszli ¶mielej? Dalej? Np.:

jesliwidzialesbandytezakolkiemtokoeniecznienapiszdonas@ka.policja.gov.pl

Wszak im dłuższy (adres), tym lepiej...
--
Bydlę