Oc a koszty własne TU

Data: 2017-01-02 13:19:14
Autor: radekp@konto.pl
Oc a koszty własne TU
Mon, 2 Jan 2017 08:54:25 +0000 (UTC), w
<XnsA6F1619CC1399budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Ma ktoś dokładniejsze dane?

Jeszcze trzeba zorientować się jak są księgowane renty i tym podobne
długoterminowe wydatki.

Data: 2017-01-02 17:39:07
Autor: Budzik
Oc a koszty własne TU
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Ma ktoś dokładniejsze dane?

Jeszcze trzeba zorientować się jak są księgowane renty i tym podobne
długoterminowe wydatki.

To sa wydatki odszkodowawcze wiec nie o nie chodzi. --
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
No i proszę!

Data: 2017-01-02 09:47:46
Autor: Bolko
Oc a koszty własne TU
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 18:39:09 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> długoterminowe wydatki.
> To sa wydatki odszkodowawcze wiec nie o nie chodzi.

Nie pamietam ale chyba JF dał jakiś wycinek teksu w którym było zapisane koszty i przychody i Kogutek zuważył że różnica jest 3 mld zł= zysk.
Też mnie to zastanowiło.

Zresztą dla PZU i Warty powinny być dostępne bilanse bo one są na GPW

Data: 2017-01-02 20:00:58
Autor: J.F.
Oc a koszty własne TU
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e859fe84-d0fb-4aff-aaf7-2ad996131b20@googlegroups.com...
[...]

W bilansach/raportach nie wszystkie rzeczy wyczytasz, bo trzeba podac podsumowane. A dokladniej to niekoniecznie.

Cos tam podaja sami
http://piu.org.pl/analizy/project/1986/pagination/1

cos tam wymaga KNF
http://www.knf.gov.pl/opracowania/rynek_ubezpieczen/index.html

J.

Data: 2017-01-02 18:00:31
Autor: J.F.
Oc a koszty własne TU
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości
[...]

Przy PZU czy Warcie moze to byc bez wiekszego znaczenia - placa te renty od dawna, to na jedno wychodzi (chyba, ze ilosc rosnie).
Ale przy mlodszych towarzystwach kto wie

J.

P.S. a czemu "Towarzystwo" ?

Data: 2017-01-02 20:02:11
Autor: Shrek
Oc a koszty własne TU
W dniu 02.01.2017 o 18:00, J.F. pisze:

P.S. a czemu "Towarzystwo" ?

Bo historycznie, to się "towarzystwo" zbierało i dobrowalnie każdy wpłacał do wspólnego wora, żeby jak się komuś z towarzystwa krzywda stała, to z tego wora go wspomóc. Więc to było "towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych". A potem wszedł wolny rynek ze swoją niewidzialną ręką i okazało się, że to dobry biznes, zwłaszcza jak się swoich towarzyszy wyjebywało na odszkodowaniach;)

Shrek

Data: 2017-01-02 20:11:49
Autor: J.F.
Oc a koszty własne TU
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4e83i$p3k$2@node2.news.atman.pl...
[...]

No ale wieki minely, a tu nadal towarzystwa.

choc przepraszam, w 2003 napisano ustawe od nowa, teraz mamy Zaklady ....

J.

Data: 2017-01-03 07:56:00
Autor: Yakhub
Oc a koszty własne TU
Dnia Mon, 2 Jan 2017 20:11:49 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

A ponoć hazard nielegalny :)

--
Yakhub

Data: 2017-01-03 11:33:08
Autor: radekp@konto.pl
Oc a koszty własne TU
Mon, 2 Jan 2017 18:00:31 +0100, w <586a872f$0$648$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Ale przy mlodszych towarzystwach kto wie

Ale one rosną.

Data: 2017-01-03 12:00:05
Autor: J.F.
Oc a koszty własne TU
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kevm6cpi08n8s6744lkfn7ta1fh0stflib@4ax.com...
> [...]

renty od dawna, to na jedno wychodzi (chyba, ze ilosc rosnie).
Ale przy mlodszych towarzystwach kto wie

Chyba jakos tam proporcjonalnie.

A swoja droga ... jak to sie odbywa ?
Jest wypadek, jest powiedzmy sprawa sadowa, jest zasadzona renta powiedzmy 2000 zl ... i co potem - nowa sprawa o podwyzszenie, czy sad od razu stwierdza ze nalezy sie renta w wysokosci np 1.3 sredniej krajowej ?

J.

Oc a koszty własne TU