Oc i sprzedaż - pytanie do ekspertów

Data: 2009-05-05 18:13:59
Autor: Tatanka
Oc i sprzedaż - pytanie do ekspertów
luko2@go2.pl napisał(a):
Witam

Dnia 05.03.2009 kupi=B3em auto  z polis=B1 wa=BFna do 17.08.2009 r. Jednak
nie by=B3a op=B3acona druga sk=B3adka (p=B3atna by=B3a do 02.09). Wypowiedz=
ia=B3em
wi=EAc polis=EA jeszcze tego samego dnia w oddziale firmy. Poinformowano
mnie =BFe od dnia zakupu tj. 05.03.2009 mam 30 dni ochrony oc starej
polisy.
Autem mia=B3a je=BCdzi=E6 moja matka jednak wysz=B3o jak wysz=B3o i dnia
22.03.2009 sprzeda=B3em auto.
Informowa=B3em cz=B3owieka jak wygl=B1da sprawa z oc.
Dnia 27.03.2009 cz=B3owiek sobie wykupi=B3 oc gdzie=B6 indziej i je=BCdzi=
=B3.
Dzisiaj dzwoni=B3 =BFe dosta=B3 jakie=B6 pismo oczywi=B6cie na siebie z fun=
duszu
gwarancyjnego i=BF ma przedstawi=E6 polis=EA oc .

I teraz pytania:

- czy je=BFeli ja wypowiedzia=B3em oc i nowy w=B3a=B6ciciel kupi=B3 auto
22.03.2009 to nowe ''30 dni " startuje od nowa dla niego mimo =BFe ja
polis=EA wypowiedzia=B3em?

Po mojemu to wcale auto teraz nie ma OC i to od dnia w ktorym ty je
wypowiedziales. Owszem jest takie 30dni ale nie ochrony, tylko od dnia zakupu
masz 30 dni na wypowiedzenie (mozesz, nie musisz). Ale jesli wypowedziales, a
na pismie z wypowiedzeniem zaznaczyles ze zrywasz umowe od dnia w ktorym
skladasz pismo, to OC nie ma. Sprzedales gosciowi nieubezpieczone auto, wiec
teraz fundusz sie go czepia. Z czego napisales druga skladke powinien byl
zaplacic jeszcze ten o kogo ty kupiles, ale ze tego nie zrobil a ty sie
naciales to ty powinienes. Prawo wymaga ciaglosci OC. Z tego co napisales w
dniach 05marca do 27marca auto nie mialo OC, a w tym czasie ty byles
wlascicielem auta. Teraz OC juz jest bo nowy wlasciciel je wykupil.

Zadzwon do tego funduszu, tam uzyskasz najdokladniejsze informacje co masz
robic, albo poradz to nowemu nabywcy, nie posilkuj sie raczej informacjami od
ubezpieczyciela bo ten wymysli zawsze tak, zebys zaplacil, a poza tym panienki
co odbieraja telefony sa bardzo czesto przeszkolone tylko w wypelnianiu
wniosku o nowe ubezpieczenie, cokolowiek wyzej przerasta ich mozliwosci.

Data: 2009-05-05 20:27:03
Autor: 'Tom N'
Tatanka w <news:gtpvl7$mb1$1inews.gazeta.pl>:

Po mojemu to wcale auto teraz nie ma OC i to od dnia w ktorym ty je
wypowiedziales.

Tylko po Twojemu na szczęście

[...]

To wypowiedział, czy zerwał? I na jakiej podstawie /zerwał/?

[ciach bzdury]

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-05-06 10:56:08
Autor: Piotr M.
 Tatanka <bombramsel@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

co odbieraja telefony sa bardzo czesto przeszkolone tylko w wypelnianiu
wniosku o nowe ubezpieczenie, cokolowiek wyzej przerasta ich mozliwosci.

Jesli poprzedni wlasciciel nie zaplacil za OC, za ktore powinien to napewno
nie on bedzie ponosil odpowiedzialnosci.....tak jak ktos wyzej napisal
kupujacy ponosi odpowiedzialnosc od momentu zakupu auta......i tyle.

--

Oc i sprzedaż - pytanie do ekspertów