Oceaniczne statki przepłyną przez przekop Mierzei Wiślanej!

Data: 2020-06-17 18:34:15
Autor: japanizer
Oceaniczne statki przepłyną przez przekop Mierzei Wiślanej!
Brawo, p. Prezesie! Mierzeja Wiślana stanie się konkurencją dla Kanału Panamskiego!

https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,26040756,oceaniczne-statki-przeplyna-przez-przekop-mierzei-wislanej.html

Marek Gróbarczyk - poseł PiS ze Szczecina i zarazem minister - ogłosił, że do portu w Elblągu przez przekop Mierzei Wiślanej wpłyną statki oceaniczne. - To nie jest nawet śmieszne, bo takie brednie i kłamstwa opowiada minister rządu RP - komentuje Rafał Zahorski, portowiec ze Szczecina.

Data: 2020-06-17 21:06:50
Autor: Zexon
On 6/17/2020 19:34, Antypolska świnia japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Proszę jakiś odnośnik do tej wypowiedzi ministra.
Wiadomo, że ,,gówno wyborcze" zawsze kłamało i manipulowało, zatem i teraz jest to kłamstwo i manipulacja.

Data: 2020-06-17 20:09:14
Autor: japanizer
On Thursday, June 18, 2020 at 12:06:51 PM UTC+9, Zexon wrote:
> [...]
Wiadomo, że ,,gówno wyborcze" zawsze kłamało i manipulowało, zatem i teraz jest to kłamstwo i manipulacja.

Masz w linku w pierwszej wiadomości, bystrzaku.

Data: 2020-06-17 22:11:52
Autor: Zexon
On 6/17/2020 21:09, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Bardzo proszę dać ten link!

Data: 2020-06-17 21:13:54
Autor: japanizer
On Thursday, June 18, 2020 at 1:11:52 PM UTC+9, Zexon wrote:

> Bardzo proszę dać ten link!

P. Zexon to chyba z Rosji nadaje? Codziennie zaczyna wypisywać głupoty, jak w Moskwie 6 rano.

Data: 2020-06-17 21:33:51
Autor: mrbluesky.pl
Oceaniczne statki przepłyną przez przekop Mierzei Wiślanej!
Ale oso chodzi?
Statki o parametrach umozliwiajoncych przejscie przez rzeKOp som jednoczesnie zdolne do pelnomorskiej zeglugi oceanicznej wiec o co ten caly hejt? ;P

Data: 2020-06-18 09:14:13
Autor: A. Filip
Prawdziwe oceaniczne statki ;-) ]
mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Ale oso chodzi?
Statki o parametrach umozliwiajoncych przejscie przez rzeKOp som
jednoczesnie zdolne do pelnomorskiej zeglugi oceanicznej wiec o co ten
caly hejt? ;P

O pokazanie że profesjonalizm tych ciuli przekracza wystękanie jasno i
wprost (z podaniem źródła) od jakiego tonażu statków zaczynają się dla
nich statki oceaniczne.  Po za tym fajnie jest tych POlitycznych idiotów
podpuszczać do opierdalania w praktyce PiS że przekop jest za mały ;-)

Jak rozumiem statki o tonażu 3_000 DWT dla przewozów przez tysiące
kilometrów to "nisza" ale Elbląd ma być portem "nie całkiem" niszowym.
Sporawo+ większym (przeładunkowo) niż jest ale pierwszej ligi.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-18 00:20:10
Autor: japanizer
Prawdziwe oceaniczne statki POpłyną przez przekop Mierzei Wiślanej! [Trzeba POprawić co PiS spierdolił! ;-) ]
On Thursday, June 18, 2020 at 4:15:00 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

nich statki oceaniczne.  Po za tym fajnie jest tych POlitycznych idiotów
podpuszczać do opierdalania w praktyce PiS że przekop jest za mały ;-)

A tu ciężarówka typu "maluch", jakbyś kiedyś był ciekawy, od jakiej ładowności aut zaczynają się samochody ciężarowe:

https://40ton.net/wp-content/uploads/2015/11/fiat_126p_pickup_niemcy_bremerhaven.jpg

Data: 2020-06-18 00:47:47
Autor: mrbluesky.pl
Prawdziwe oceaniczne statki POpłyną przez przekop Mierzei Wiślanej! [Trzeba POprawić co PiS spierdolił! ;-) ]
- pokaż cytowany tekst -
[...]
Widziales "ostatecznom" wersjem projektu?
http://www.sztutowo.com/news_1857_Zobacz-nowa-wizualizacje-Przekopu-Mierzei-Wislanej.html

Tam jest takie fajne "przewenzenie" duzo szerszego toru wodnego z obu stron ograniczajonce prepustowosc o co wlasnie idzie jak widze bicie piany ;)
Projekt byl kilkuktotnie zmieniany, co za problem zmienic jeszcze raz i "przebudowac" to przewenzenie oraz POglenbic tor wodny? Zaden. Byle PO wyborach... ;P A tu POdobny przeKOp u Szwedow:
http://m.elblag.net/artykuly/przekop-mierzei-wislanej-szwedzi-wykonali-podobny-kanal-ponad-pol-wieku-temu-wideo,27571.htm

Data: 2020-06-18 14:14:30
Autor: Sylvio Balconetti

Dawno juz wspominalem, ze skladnia zdradza zrodlo swoich postow. Pozniej zaczal chyba (nie sledze dokladnie jego dzialanosci) bardziej uwazac i poprawiac tlumaczenia. Jego agencja https://voiceofeurope.com/ przezywa chyba klopoty finansowe, bo zawiesila wersje obcojezyczne. Mozna sie bylo dobrze posmiac. Szkoda!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-06-18 06:40:47
Autor: A. Filip
Oceaniczne (do 3_000 DWT) statki [japanizer: Takie nie przepłyną oceanu!]
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Masz w linku w pierwszej wiadomości, bystrzaku.

Twoje wysoce gówniane standardy nie obejmują zacytowania nawet *jednego*
zdania w całości na co nawet GW stać?  Jak się to zdanie zacytuje *w
całości* to jest się czego czepnąć bez jeszcze większej manipulacji niż
"zarzucana".

https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,26040756,oceaniczne-statki-przeplyna-przez-przekop-mierzei-wislanej.html
,,Jednostki, które będą wchodziły do portu w Elblągu to jednostki w
pełni oceaniczne do 3 tys. DWT z zasięgiem na Morze Bałtyckie i Morze
Północne.  [...] - stwierdził Marek Gróbarczyk.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-17 21:56:43
Autor: japanizer
Oceaniczne (do 3 000 DWT) statki przepłyną przez przekop Mierzei Wiślanej! [japanizer: Takie nie przepłyną oceanu!]
On Thursday, June 18, 2020 at 1:41:41 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> pełni oceaniczne do 3 tys. DWT z zasięgiem na Morze Bałtyckie i Morze
> Północne.  [...] - stwierdził Marek Gróbarczyk.

Tak, Andrzejku.

A tu zdjęcie oceanicznej łodzi wiosłowej:

http://salmoboats.com/galeria/salmo_15-r/salmo_15-r-foto.jpg

Też wejdzie to portu w Elblągu.

Data: 2020-06-17 22:07:41
Autor: mrbluesky.pl

Ta w pelni oceaniczna tez tam zdola zawinonc: https://wyborcza.pl/7,75248,22318701,aleksander-doba-po-raz-trzeci-przeplynal-kajakiem-atlantyk.html

Data: 2020-06-17 23:12:40
Autor: japanizer
On Thursday, June 18, 2020 at 1:56:44 PM UTC+9, japa...@japanizer.org wrote:

> [...]
> "zarzucana".

Tak, Andrzejku.

A tu zdjęcie oceanicznej łodzi wiosłowej:

Jeszcze tu, Andrzejku, klasyfikacja statków oceanicznych w DWT:

https://transportgeography.org/wp-content/uploads/vessel_size_groups.png

Szukaj tych pistargowickich 3 tys. DWT!

Data: 2020-06-18 14:21:57
Autor: Sylvio Balconetti
Am 18.06.20 um 06:56 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Dla mnie symbolem sukcesu dobrej zmiany nie bedzie przekopanie mierzei wislanej, lecz zbudowanie portu dalekomorskiego w Radomiu. Wtedy PL stanie sie na pewno potega Miedzymorza - od Morza Bialego do Kanalu Beagle'a i Wysp Kurylskich!

Data: 2020-06-18 07:25:57
Autor: Ed Pleva
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 08:21:58 UTC-4 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:

[...]

Cze Sylvek! - widzę, że i tu próbujesz przebić się przez chłam odmóżdżonych debili. Zostaw, debila spłodził debil - podobnie jak pedała, więc po chuj ingerować w boskie namaszczenie.

Data: 2020-06-18 19:01:58
Autor: Sylvio Balconetti
Am 18.06.20 um 16:25 schrieb Ed Pleva:
[...]

Hi, Spass muss sein!

Data: 2020-06-18 11:42:51
Autor: Ed Pleva
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 13:02:00 UTC-4 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:

> Hi, Spass muss sein!

Jasne! - tylko, czy ta zabawa rzeczywiście jest przy stole i winie by sprzyjała świetnej, przyjemnej zabawie? Nie przeszkadza Ci smród zmacerowanych w gówno mózgów pojebów siedzących przy stole?

pl.soc.polityka jak ściepa czy pręgierz to przytułki dla inwalidów fizycznie jak i umysłowo upośledzonych. Covid by się tu przydał by wydusił te ludzkie śmieci. Tfu!

Data: 2020-06-18 22:43:00
Autor: Arek
Ed Pleva napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

"Gdy dorosły chmurny marszczy brew,
Wtedy wojna jest i psika krew
Wojna to sport, a sport to zdrowie
Skoki do gardła i rzuty ołowiem
Zawsze jest powód do użycia noża,
Płock żąda dostępu do morza!"

Może właśnie w Płocku?
Na Węgrzech rządził admirał który miał do dyspozycji flotyllę kanonierek na Dunaju.

Cze Sylvek! - widzę, że i tu próbujesz przebić się przez chłam odmóżdżonych
debili. Zostaw, debila spłodził debil - podobnie jak pedała, więc po chuj ingerować
w boskie namaszczenie.

Godzi się uświadamiać i prostować ścieżki jego...

Arek

Data: 2020-06-18 00:59:21
Autor: Zexon
On 6/17/2020 22:40, A. Filip wrote:
[...]

3000 DWT to całkiem przyzwoita wielkość, tutaj zdjęcie takiej jednostki
https://roroandcargoforsale.wordpress.com/2015/11/22/3000dwt-lct-for-sale/

Data: 2020-06-18 00:10:03
Autor: japanizer
On Thursday, June 18, 2020 at 3:59:23 PM UTC+9, Zexon wrote:

> [...]
> "zarzucana".
> 3000 DWT to całkiem przyzwoita wielkość, tutaj zdjęcie takiej jednostki

cyt.

  DEPTH 4.50M

cyt.

  Kanał żeglugowy na Mierzei Wiślanej
  Umożliwi on dostęp do Elblągu statkom morskim o długości 100 metrów, szerokości 20 metrów   i zanurzeniu 4 metrów

A to peszek, ledwie 3000 DWT, a utknie i zatka przekop.

Data: 2020-06-18 01:38:54
Autor: Bruno Brunowski

Na razie to port w Elblagu ma 2,5 metra, a rząd nie kwapi się by dać pieniądze na jego przebudowę. https://innpoland.pl/154537,elblag-nie-dostanie-rzadowych-pieniedzy-na-poglebienie-portu

--
Bruno

Data: 2020-06-18 01:45:10
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Jak pewny realizacyjnie bendzie przeKOp bedzie sens inwestowac w POrt. Plany zapewne juz majom...

Data: 2020-06-18 02:10:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 10:45:11 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
> A to peszek, ledwie 3000 DWT, a utknie i zatka przekop. Na razie to port w Elblagu ma 2,5 metra, a rząd nie kwapi się by dać pieniądze na jego przebudowę. -- -
Jak pewny realizacyjnie bendzie przeKOp bedzie sens inwestowac w POrt. Plany zapewne juz majom...

A bez portu inwestycja w przekop jest bezsensowna i kółko się zamyka. No chyba, że to ma być przekop do stoczni w Radomiu.

--
Bruno

Data: 2020-06-18 03:38:08
Autor: mrbluesky.pl
Oceaniczne (do 3 000 DWT) statki przepłyną przez przekop Mierzei Wiślanej! [japanizer: Takie nie przepłyną oceanu!]
A bez portu inwestycja w przekop jest bezsensowna i kółko się zamyka.
-- -
KOlKO zamykali rosjanie i ichnia agentura [sam wiesz PO sobie], bendzie przeKOp bendzie i POrt... ;P

Data: 2020-06-18 03:59:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 12:38:09 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
A bez portu inwestycja w przekop jest bezsensowna i kółko się zamyka.
-- -
KOlKO zamykali rosjanie i ichnia agentura [sam wiesz PO sobie], bendzie przeKOp bendzie i POrt... ;P

No to teraz nie zablokują, a do portu statki i tak nie wpłyną, bo za płytki i za wąski. Pewnie to też będzie wina ruskich.

--
Bruno

Oceaniczne statki przepłyną przez przekop Mierzei Wiślanej!