Data: 2011-02-08 15:30:12 | |
Autor: Rudy | |
Ocena motocykla Hornet 900 | |
Witam, Kolega chce kupiæ Horneta. Co s±dzicie o tej maszynie. http://img811.imageshack.us/g/1444364650.jpg/ Z góry dziêki za ka¿d± sugestie. -- Pozdrawiam, SZYMON WIÊCEK |
|
Data: 2011-02-08 17:44:38 | |
Autor: []v[]artec | |
Ocena motocykla Hornet 900 | |
W dniu 2011-02-08 15:30, Rudy pisze:
Z gķry dzięki za kaŋdą sugestie. Wnioskuję, że sprzęt pochodzi z Włoch. To dobrze bo nie jest pordzewiały. Choć ktoś starał się żeby wyglądał dobrze - jest zalany plakiem miejscami aż do bólu i białych plam. Handlarzowi nie chce się ścierać plaka po nałożeniu... Z drugiej strony fotki szczegółów dają pogląd, że jednak ktoś o niego dbał. Nie jest splewiony. Czy był malowany i przewrócony ? Możliwe, bo jest przytarty bardzo delikatnie zadupek, idealnie w tym miejscu w którym zwykł się właśnie w takim niewielkim stopniu przycierać podczas szlifa. Dekiel i osłonę tłumika czy tłumik można wymienić. Bardzo, bardzo mało prawdopodobne jest takie przytarcie zadupka i nie ruszenie przy tym osłony tłumika. O oryginalne ciężarki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest już tak łatwo, nie pasują od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo używane części a takich jest do Hornetów 900 mało. Zwróć uwagę na zbiornik, który wystaje poza obręb osłony alternatora i podczas wywrotki jego bok zostaje wgnieciony: http://moto.allegro.pl/honda-cb900-cb-900-hornet-bak-zbiornik-paliwa-i1451079449.html W zależności od szlifa dostają też z reguły chromowana osłona reflektora i obudowa zegarów. Ślady powinny zostać na tylnym kierunku bo stopka i klamka sprzęgła mogły zostać zmienione. Piszę Ci na co zwrócić uwagę przy oględzinach sprzęta ! Nie podałeś szczegółów, ale jeśli ktoś Ci twierdzi, że moto ma np. 15 tyś. przebiegu to odpada. Napęd zmieniany. Przyjrzyj się dokładnie pokrywie klawiatury powinien z niej sterczeć fabryczny pożółkły półprzezroczysty silikon - wygląda to tak jakby, ktoś niefachowo uszczelniał pokrywę. Tak ma być, tak sprzęty opuszczały fabrykę. Jeśli tego silikonu nie ma to jest duża szansa, że sprzęt przekroczył 24 tyś. i jest już po regulacji zaworów. Czepiam się bo o to chyba Ci chodziło przed zakupem. Ale ogólnie moto na tle polskiego handlarskiego ogółu można zakwalifikować na w miarę świeże i warte zainteresowania za rozsądną cenę. -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does ! ..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg ..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg |
|
Data: 2011-02-09 09:10:29 | |
Autor: Rudy | |
Ocena motocykla Hornet 900 | |
Witam
O oryginalne ciê¿arki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest ju¿ tak ³atwo, nie pasuj± od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo u¿ywane czê¶ci a takich jest do Hornetów 900 ma³o. > Kierownica jest tuningowa, szeroka i ciezarki nie potrzebne, Choc faktycznie mo¿e zmieniona po szlifie. Nie poda³e¶ szczegó³ów, ale je¶li kto¶ Ci twierdzi, ¿e moto ma np. 15 ty¶. przebiegu to odpada. Rok 2003, przebieg 24 000 km, cene 11900 zl Czepiam siê bo o to chyba Ci chodzi³o przed zakupem. Ale ogólnie moto na tle polskiego handlarskiego ogó³u mo¿na zakwalifikowaæ na w miarê ¶wie¿e i warte zainteresowania za rozs±dn± cenê. tak chodzilo mi o to zeby wiedziec na co zwrocic uwage przed zakupem. Czy wiecej szczegolow tym lepiej zbic cene i wymusic na gosciu zeby powiedzial prawdziwa historie moto Pozdrawiam Wiêcek Szymon SV 650 N `01 |
|