Ocena motocykla przed ewentualym zakupem Yamaha R6 2003

Data: 2012-05-12 13:27:56
Autor: Grzybol
Ocena motocykla przed ewentualym zakupem Yamaha R6 2003
Użytkownik "herbatnik26" <luczak26@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
hej!! interesuje mnie ten sprzęcik  , a nie mam ogólnego pojęcia na temat motocykli , ponieważ to będzie mój pierwszy ,czy mógłby ktokolwiek podpowiedzieć mi czy warto inwestować w ten motocykl i u tego sprzedawcy
,  prosiłbym o wszelkie informacje na temat tego motocykla czy warto , z
góry  dziękuje . http://otomoto.pl/yamaha-r6-unikat-doinwestowana-na-maxa-M2766679.html

Ale po co chesz w to inwestowac. Przeciez to jest doinwestowane na maxa...

--
Grzybol

Ocena motocykla przed ewentualym zakupem Yamaha R6 2003