Ocena prawno-karna czynu Tomczykiewicza z PO

Data: 2011-04-05 20:36:33
Autor: abc
Ocena prawno-karna czynu Tomczykiewicza z PO
Mam problem z zapamiętaniem czy to Tomczyk Tomaszkiewicz czy Tomasz Tomczykiewicz...

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-04-05 20:42:41
Autor: u2
Ocena prawno-karna czynu Tomczykiewicza z PO
W dniu 2011-04-05 20:36, abc pisze:
Mam problem z zapamiĂŞtaniem czy to Tomczyk Tomaszkiewicz czy Tomasz Tomczykiewicz...

Tomczykiewicz, mówi ze ściśniętą szczęką. Może to rzeczywiście Niemiec :)

Data: 2011-04-05 21:24:58
Autor: cytryna
Ocena prawno-karna czynu Tomczykiewicza z PO
W dniu 2011-04-05 20:36, abc pisze:

> Mam problem z zapami?taniem czy to Tomczyk Tomaszkiewicz czy Tomasz

> Tomczykiewicz...

Tomczykiewicz, mówi ze ¶ci¶nięt± szczęk±. Może to rzeczywi¶cie Niemiec :)

**************************

"Numer na donos do prokuratury" jest tak stary jak Czeka, SB/UB, i partia zwana
Porozumieniem Oszustów. Ponieważ głupole-amatorzy próżniaczego życia na koszt podatnika dali gigantyczn± plamę, że wspomnę tylko 400 afer kryminalnych, rozkład moralny i polityczny Pańtwa, gigantyczny przyrost długu publicznego,
a wreszcie maksymalna marginalizacja blisko 40 milionowego narodu-aby owe sukcesy przysłonić wytaczaj± wzorem innego handlarza koszern± ideologi± procesy politycznym oponentom lub składaj± donosy (jak ongi¶ Bolek ich idol).
Towarzysze nic z waszych działań propagandowych nie wyjdzie, został tylko stan
wojenny (wzorem prezydenckiego idola) lub chamskie fałszerstwo wyborów jak za tow. Wiesława. Samorz±dowe i prezydenckie wybory ujawniły wasz potencjał w tej dziedzinie - do dzieła więc szajko oszustów.

Data: 2011-04-06 07:26:10
Autor: zbig
On 5 Kwi, 21:24, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

**************************

"Numer na donos do prokuratury" jest tak stary jak Czeka, SB/UB, i partia zwana
Ciewkaw jestem, czy kto¶ć zna liczbę donów do prokuratury, które
złożył jedynie p. Macierewicz.
Ale to jest oczywi¶cie OK.

Data: 2011-04-06 14:59:52
Autor: cirrus
Ocena prawno-karna czynu Tomczykiewicza z PO
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d9b6134$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Mam problem z zapamiętaniem czy to Tomczyk Tomaszkiewicz czy Tomasz Tomczykiewicz...

Jak masz problem z pamięci± to jedz ¶ledzie.

--
stevep

Ocena prawno-karna czynu Tomczykiewicza z PO