Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza

Data: 2010-04-21 11:13:31
Autor: GB
Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza
kaşdy handlarz moşe zrobi� to samo i b�dzie go to pewnie kosztowa�o nawet
mniej.
Może, ale nie zawsze mu się chce albo na to nie wpadnie (zwłaszcza jeśli nie
jest zawodowcem). Piszę z doświadczenia, bo szukając samochodu często spotykałem
się z ogłoszeniami typu "rok xxx, przebieg yyy" (przy czym przebiegi roczne, jak
to w ogłoszeniach, rzadko przekraczały nawet 15 tysięcy/rok), często nawet zegar
formalnie miał taki sam przebieg jak w ogłoszeniu... ale wnętrze b. często nie
pasowało do reszty. Przy czym wcale nie utrzymuję że potrafię ocenić przebieg na podstawie wyglądu
wnętrza, ale skoro sam przejeździłem ileś tam tysięcy km nie dbając specjalnie o
samochód to np. nie uwierzę że "auto należące do kobiety/emeryta/stojące w
garażu" z przebiegiem teoretycznie 2-3 razy mniejszym od mojego okazuje się
bardziej zużyte.

pozdrawiam,
G.

--

Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza