Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza

Data: 2010-04-21 11:01:10
Autor: Inead
Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4bcebd14$1news.home.net.pl...
Mojemu autku stuknęło ostatnio 175 tys. km (prawdziwe), postanowiłem więc
zrobić coś dla niego i odświeżyć nieco wnętrze.

Koszty wyglądały następująco:

- Nakładki na pedały (oryginał) 20 zł
- Mieszek dźwigi zmiany biegów (zamiennik) 20 zł
- Podłokietnik (używany jak nowy) 70 zł
- Siedzisko kierowcy (używane jak nowe) 30 zł
- Dywaniki (oryginał) 100 zł

- Środek do czyszczenia tkanin 30 zł
- Środek do czyszczenia plastików 20 zł
- Pasta polerska do plastiku 10 zł

Razem około 300 zł i oczywiście kilka godzin pracy. Efekt? Wnętrze
wygląda niemal jak nowe, na pewno nie wygląda na więcej niż 50 tys. km.

A kierownica, zapytam w ten deseń?Nie pytając o setki innych dupereli po których można poznać "wyeksploatowanie" auta.

Data: 2010-04-21 09:07:03
Autor: to
Ocena przebiegu na podstawie wygl±du wnêtrza
Inead wrote:

A kierownica, zapytam w ten deseń?Nie pytając o setki innych dupereli po
których można poznać "wyeksploatowanie" auta.

U mnie jest ok, gdyby nie była to 100 zł za używaną w idealnym stanie w wersji skórzanej lub 200 zł za używaną w idealnym stanie w wersji ze skórą i drewnem.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-21 11:10:45
Autor: Inead

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4bcec037news.home.net.pl...
Inead wrote:

[...]

I naprawdę sądzisz, że nikt się nie połapie że są wymienione nakladki na pedały, mieszek lewarka, kierownica itd???

Data: 2010-04-21 09:12:21
Autor: to
Inead wrote:

I naprawdę sądzisz, że nikt się nie połapie że są wymienione nakladki na
pedały, mieszek lewarka, kierownica itd???

A dlaczego miałby, jak handlarz włoży elementy lekko używane?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-21 09:13:22
Autor: Samotnik
Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza
Dnia 21.04.2010 Inead <a.frost@gazeta.pl> napisa³/a:
A kierownica, zapytam w ten deseñ?Nie pytaj±c o setki innych dupereli po
których mo¿na poznaæ "wyeksploatowanie" auta.

U mnie jest ok, gdyby nie by³a to 100 z³ za u¿ywan± w idealnym stanie w
wersji skórzanej lub 200 z³ za u¿ywan± w idealnym stanie w wersji ze
skór± i drewnem.

I naprawdê s±dzisz, ¿e nikt siê nie po³apie ¿e s± wymienione nakladki na peda³y, mieszek lewarka, kierownica itd???

No to kupi lekko zu¿yte. Bêdzie nawet nieco taniej dziêki temu, a klient
jeszcze bardziej zadowolony.
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza