Ocena sensownosci inwestycji

Data: 2018-05-21 03:04:20
Autor: Roman Staniec-Prusaczyk
Ocena sensownosci inwestycji
Dziękuje wszystkim za wypowiedzenie się w tym temacie.

Ogólnie rzecz biorąc wychodzi na to, że chcąc się bawić w składanie roweru kawałek po kawałku lepiej będzie jak pierwszym elementem będzie nowa rama lub obniżenie standardu podzespołów.

W zasadzie liczyłem na konkretne wypowiedzi i nie jestem zawiedziony.
Bezkrytyczne podejście do tematu dzięki Wam uchroni mnie przed inwestowaniem w bazę która nie nadaje się do zaproponowanych przez mnie podzespołów.
Z drugiej strony wybrane podzespoły mogą być interesującym rozwiązaniem dla lepszej jakościowo bazy.

Pozostaje mi więc obecna ramę sprzedać i kupić sobie piwo, które wypije podczas szukania porządnej ramy ;)

Pozdrawiam
Romek

Ocena sensownosci inwestycji