Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Data: 2011-01-17 09:32:29
Autor: Artur\(m\)
Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:igppvo.6gs.0poczta.onet.pl...
Chcę kupić w USA laptopa ASUS: A72F-X1 za $820 brutto ($750+9%tax)
i wsadzić koledze do walizki aby przywiózł mi do Krakowa (wysyłka friko).

Od początku, jakoś tak miałem wrażenie (nie wiedzieć czemu),
że jesteś "obywatelem, tamtego pięknego kraju".

Artur(m)

Data: 2011-01-21 00:28:50
Autor: Pszemol
"Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message news:ih0ur0$dk$1rekrutacja.tu.kielce.pl...
[...]

Ma to coś do rzeczy? Jakiś związek z omawianym tematem?
A może to jakaś nieudana próba argumentu personalnego?

Ocencie czy ten laptop to dobry zakup