Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to moż liwe

Data: 2010-03-29 16:35:35
Autor: Hokan Ashir
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to moż liwe

Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c000f63-bad0-47b2-9b7d->bbf9dedbf0da@u22g2000yqf.googlegroups.com...
Dzień dobry,

przeczytałem nie jeden przewodnik rowerowy i wiem, że najlepiej jest
się sugerować częściami, z jakich wykonany jest rower (tym lepszy
rower im więcej ma części Shimano, nawet tych tańszych SIS).

Jakby to powiedzieć, słabe te przewodniki skoro doradzają sugerowanie się częściami.
Podstawa to rama, bo części się zużyją prędzej czy później i można je wymienić, natomiast rama jeśli kiepska to potrafi napsuć krwi z uziemieniem roweru na amen włącznie.

Naprawdę warto dołożyć parę groszy i kupić coś nie no-name, bo to co zaprezentowałeś to produkt roweropodobny.

Pozdrawiam
HA

Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to moż liwe