Data: 2010-03-28 17:23:02 | |
Autor: mmateusz | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
Dzień dobry, te hamulce to jakiś chiński no name. w zasadzie to pewnie jest spowalniacz, a nie hamulec. google na temat tych hamulców milczy, a co bedziesz miał za pół roku jak będzie trzeba klocki hamulcowe wymienić? - w większości sklepów rowerowych pewnie cię na drzewo wyślą. ja bym sobie darował tarczówki w rowerze do ok. 1800-2000pln. w rowerze ponizej 1000zł ostroznie tez bym podchodzil do amortyzatora. Jakie są jego słabe strony?obstawiam, ze to ten rower: http://www.allegro.pl/item945568463.html ja bym to sobie darował. nie ma w zasadzie dobrych stron. poza tym do czego ten rower ma słuzyc? te dwa rowery co podales roznia sie przeznaczeniem: ten Sektor, to rower powiedzmy turystyczny/do lasu, a unibike comfort to rower dla pana 50+ do jazdy po parku/ na działkę (nie obrażając nikogo). zacznij wiec do ustalenia, do czego to ma sluzyc. np. jak chcesz unibike o podobnym przeznaczeniu, co ten sektor, to np.: http://www.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=928 bedzie MZ lepszym wyborem niz sektor. unibike ma akurat bardzo dobry stosunek cena/jakość. -- mk -- |
|
Data: 2010-03-29 02:26:54 | |
Autor: maxknowledge | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to mo żliwe | |
On 28 Mar, 17:23, mmate...@poczta.onet.pl wrote:
poza tym do czego ten rower ma słuzyc? Rower dla wysportowanego mężczyzny po 50, który będzie w sezonie używany do pokonywania dziennie 25km po różnych drogach. Zastanawiałem się nad crossem (jeśli by się powstrzymać jazdy po wąwozach) albo mtb, na węższych oponach, ale jak na nie patrzę to wyglądają dość niepewnie jeśli chodzi o przyczepność i sprawiają wrażenie dość wysokich. Sam nie wiem. A co uważacie o http://www.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=1607 Znowuż te resory, a rower kosztuje zaledwie pareset złotych. |
|
Data: 2010-03-29 11:52:45 | |
Autor: BoDro | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
maxknowledge pisze:
> Zastanawiałem się nad crossem ludzie na crossach maratony kończą, więc nieprzydatność takich bicykli na lekki tern to raczej mit... Ja w drugim rowerku (utrekkingowiony MTB) mam półtoracalowe slicki i bez problemu szlajam się po leśnych drogach, jak mi się szosa znudzi. Największym problemem jest oczywiście piach, ale w razie czego te parę metrów można podepchać... Znowuż te resory, a rower kosztuje zaledwie pareset złotych. parcie ludu na amory - nawet, jeśli to techniczna atrapa - jest tak wielkie, że chyba firma boi się, że na sztywniaka nie będzie klientów... -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2010-03-29 02:56:25 | |
Autor: maxknowledge | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to mo żliwe | |
On 29 Mar, 11:52, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
parcie ludu na amory - nawet, jeśli to techniczna atrapa - jest tak Boguś, a http://www.nartyrowery.pl/produkt/zobacz/8540 Nie szukam uparcie roweru z amortyzatorami, po prostu podoba mi się całość. |
|
Data: 2010-03-29 20:22:33 | |
Autor: BoDro | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
maxknowledge pisze:
Nie szukam uparcie roweru z amortyzatorami, po prostu> podoba mi się całość. gdybym szukał bicykla do tej kwoty, to - porównując z innymi rowerkami w tej cenie na http://www.bikekatalog.pl - chyba bym się skusił. Do lekkich spacerów po drogach polnych i leśnych będzie ok. -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2010-03-29 23:08:31 | |
Autor: jacek duma | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
BoDro pisze:
maxknowledge pisze: Trudna sprawa z wersją bez amora. Kupilem w zeszłym roku w BikeShopie (Krakow Czarnowiejska) Marin Larkspur. Gość w sklepie bardzo się starał żebym nie kupił (bez amortyzatora eee, nikt takich nie chce, to rowery resztki z przed dwóch sezonów etc.) Ja odparłem sprzedawcy - taki mój fetysz ma być sztywniak :-) Więcej nie dyskutował. Z roweru jestem bardzo zadowolony. Może po prostu zadzownić i zapytać czy są. Był kentfield najtańszy na wolnobiegu (7) i Larkspur ten mój z kasetą (8). Był jeszcze mega wypas sztywniak Belwedere z piastą planetarną - ale cena powyżej 2000 zł. Taka limuzyna w śród mieszczuchów. Obowiązkowy kolor czarny :-) jd |
|
Data: 2010-03-29 23:40:29 | |
Autor: BoDro | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
jacek duma pisze:
resztki z przed dwóch sezonów etc.) Ja odparłem sprzedawcy - taki mój fetysz ma być sztywniak :-) no właśnie - "świadomy" Kowalski woli w rowerku poniżej tysiaka widelec sztywny zamiast amora, ale za to z ciut lepszym osprzętem czy kasetą zamiast wolnobiegu, a tu kicha... Wciskają mu marny amor, mimo wszystko droższy od sztywniaka, zaniżając inne komponenty... -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2010-03-30 23:46:32 | |
Autor: jacek duma | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
BoDro pisze:
jacek duma pisze: To nie tak. Sprzedawcy przecież sprzedają to co się sprzedaje. Może z pewnym opóźnieniem, ale rynek towarów nie pierwszej potrzeby a takimi są rowery raczej uważnie słucha co che klient. Producenci pewnie nieźle czasu spędzają po sezonie nad różnymi hurtowniami danych z CRMów :-) Da się patrząc po ofertach rowerów, odczuć zmiany, przykładowo Kross - sporo rowerów miejskich z planetarną, i bez amortyzacji czy całkiem ciekawa oferta Urban , City. Proszę: http://www.kross.pl/591-g619-k3316-evado_1.1.html - 999 zł Piękny męski mieszczuch z planetarną i dynamem w piaście. http://www.kross.pl/593-g621-k3156-deco.html - 1299 zł Coś dla konesera, taki smaczek http://www.kross.pl/594-g625-k3193-street_scraper_8.html Kiedyś na Krossa bym nie spojrzał, a teraz kto wie - jak mi odbije i zmienię ponownie rower to wcale nie wykluczone że będzie to ta polska składalnia rowerów. jd |
|
Data: 2010-03-31 10:18:12 | |
Autor: Fabian | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
jacek duma pisze:
Coś dla konesera, taki smaczek Jest jakiś obiektywny powód aby w tym, i w tym: http://www.unibike.pl/freeway.html rowerze użyty jest napinacz, czy Alfine tego wymaga, czy obaj producenci nie potrafią zastosować prawidłowej ramy? Fabian. |
|
Data: 2010-03-31 19:07:33 | |
Autor: jacek duma | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
Fabian pisze:
jacek duma pisze: Takich rowerów sprzeda sie zapewne kilkanaście sztuk. Trzeba by dla tych kilku zmienić rodzaj tylnych widełek na poziome z regulacją. Czyli zmiana cyklu produkcyjnego - koszta. Widać na powiększeniu, że rama jest normalna a w miejsce wózka przerzutki jest napinacz :) jd |
|
Data: 2010-03-31 19:07:40 | |
Autor: jacek duma | |
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe | |
Fabian pisze:
jacek duma pisze: Takich rowerów sprzeda sie zapewne kilkanaście sztuk. Trzeba by dla tych kilku zmienić rodzaj tylnych widełek na poziome z regulacją. Czyli zmiana cyklu produkcyjnego - koszta. Widać na powiększeniu, że rama jest normalna a w miejsce wózka przerzutki jest napinacz :) jd |