Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe

Data: 2010-03-28 18:19:31
Autor: szaman
Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe
maxknowledge wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Dzień dobry,

przeczytałem nie jeden przewodnik rowerowy i wiem, że najlepiej jest
się sugerować częściami, z jakich wykonany jest rower (tym lepszy
rower im więcej ma części Shimano, nawet tych tańszych SIS).

BeZeDeURA...
SiS-y są nawet w makrokeszach (rowerach z marketów) montowane i niestety można o nich wiele powiedzieć, ale nie to, że są porzadne...

Rama: aluminiowa AL-6061  17" lub 19"
Widelec: SR SUNTOUR XCT regulowany aluminiowy
Hamulec przedni: Tarczowy ARTEK MODEL DC.4.9
Hamulec tylny: Tarczowy ARTEK MODEL DC.4.9
Kaseta: Shimano MF TZ21 7rzędowa
Przerzutka tylnia: Shimano ACERA RD-M460

Tylna...

Liczba biegów:  21

Będziesz miał problem z zakupem kasety czy przerzutki po zużyciu obecnej...

 i jedna z osób powiedziała mi, że "te tarczowe hamulce są jak tektura
w butach", czy to prawda?

W rowerze za 800 nie ma możliwości, ażeby trafić 2 dobrej klasy tarcze. Za taką cenę tylko v-ki...

Jak ocenicie wybrany rower? Kosztuje mnie 800zł. Jakie są jego słabe
strony?

Na oko wygląda jak marketowiec, niestety...
Jednak lepeij pomyśl o unibikeu, czy innej meridzie, krossie, etc...

szaman

Data: 2010-03-28 18:49:58
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Mar 2010 18:19:31 +0200, szaman napisał(a):

Będziesz miał problem z zakupem kasety czy przerzutki po zużyciu obecnej...

Nie będzie żadnego problemu z zakupem przerzutki. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-28 22:08:15
Autor: jacek duma
MadMan pisze:
Dnia Sun, 28 Mar 2010 18:19:31 +0200, szaman napisał(a):

Będziesz miał problem z zakupem kasety czy przerzutki po zużyciu obecnej...

Nie będzie żadnego problemu z zakupem przerzutki.
Kłopotu nie będzie, ale za to wybór będzie bardzo szeroki. Spójrz w katalog - raptem dwie sztuki :)
jd

Data: 2010-03-28 22:17:25
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Mar 2010 22:08:15 +0200, jacek duma napisał(a):

[...]

Raczej pińcet. Każda będzie dobra, od Tourney aż po XTR. Gorzej z
manetką. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-28 23:34:03
Autor: jacek duma
MadMan pisze:
[...]

Ale tam jest źle podane. To nie jest kaseta, to jest wolnobieg. Zwykły użytkownik może być wprowadzony w błąd, różnie ten sam towar jest opisywany w sklepach.
http://www.roweryokey.pl/wolnobieg-mftz21-p-105.html

Na zdjęciu jest jak wół wolnobieg.
Kupując rok temu rower, (oczywiście nie jest to regułą), jak sprzedawca pokazywał mi rower z tyłu z 7 zębatkami, to na pytanie wolnobieg/kaseta odpowiadał zazwyczaj wolnobieg. Po pytaniu doprecyzowującym o dostępność części większość się nie myliła, pokazując od razu na sklepie góra dwa modele.

Albo ja źle patrzę i shimano ma te same oznaczenia dla 7 rzedowej kasety i wolnobiegu.

Zresztą po wpisaniu na stronie Shimano dostajemy - http://techdocs.shimano.com/techdocs/blevel.jsp;jsessionid=SyBtLvJLdHM86cv0hbLbFkSch28pxQ1vcT9B1TQ49X6ngbX4Sgdp!1687046875

Instrukcję do wolnobiegu.

jd

Data: 2010-03-29 08:06:59
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:34:03 +0200, jacek duma napisał(a):

[...]

Ty mi o wolnobiegu, a ja ci o przerzutce :)
Wolnobiegi to rzeczywiście bieda straszna. No i do tego minimum 14
zębów, a to jest duuuużoooo...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-29 21:40:24
Autor: jacek duma
MadMan pisze:
Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:34:03 +0200, jacek duma napisał(a):

Będziesz miał problem z zakupem kasety czy przerzutki po zużyciu obecnej...
Nie będzie żadnego problemu z zakupem przerzutki.

Faktycznie , niedokładnie doczytałem. Przepraszam. Masz rację z wózkiem nie ma problemu, z wolnobiegiem sprawa jasna.

jd

Data: 2010-03-29 21:35:47
Autor: kosik

Użytkownik "szaman" <piekar22@op.pl> napisał w wiadomości news:honvik$blg$1news.onet.pl...
Liczba biegów:  21

Będziesz miał problem z zakupem kasety czy przerzutki po zużyciu obecnej...

A to dlaczego?

Pozdrawiam
kosik

Oceńcie jakość wykonania roweru jeśli to możliwe