Oceńcie sprzęt - warto?

Data: 2011-08-14 00:50:58
Autor: Q
Oceńcie sprzęt - warto?
Kumpel chce sobie złożyć kompa, w dużej mierze pod gry. Zaproponowano mu w proline taki zestaw. Co o tym myślicie? Warto?

Gowniane pamieci.
Niestety mam takie same - dodatkowo calkiem niedawno
dalem za nie prawie 100zl wiecej, kurza melodia...

Data: 2011-08-14 01:44:18
Autor: Rafał Łukawski
Oceńcie sprzęt - warto?
On 2011-08-14 00:50, Q wrote:
[...]

Co to za marudzenie (podobne jest na ceneo.pl). Ceny zmieniaja sie w hurtowniach nawet kilka razy dziennie. W ciagu tygodnia towar moze na rynku zdrozec o 10%, a mam wrazenie ze wciaz w glowach mamy socjalizm i ceny urzedowe...

Kupujesz akceptujac cene, jezeli nie odpowiada - nie kupujesz. To tzw zasada odpowiedzialnosci wlasnej.

Oceńcie sprzęt - warto?