Ocenić dysk

Data: 2013-11-21 23:24:38
Autor: Jan StoĹĽek
Ocenić dysk
Po głębokim namyśle Jacek Maciejewski napisał w poniedziałek, 18 listopada 2013 13:11:

Tu: http://voila.pl/index.php?f=1771572.jpg sÄ… wyniki skanu
powierzchni (dysk był w celu sprawdzenia przełożony do innej
maszyny) i SMART pewnego dysku.

ATSD, to czym robiłeś ten test i takie obrazki - jeśli to nie tajemnica? --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-11-22 00:01:35
Autor: Jacek Maciejewski
Ocenić dysk
Dnia Thu, 21 Nov 2013 23:24:38 +0100, Jan Stożek napisał(a):

ATSD, to czym robiłe¶ ten test i takie obrazki - je¶li to nie tajemnica?

Test był robiony programem HDDScan for Windows v3.3 zawartym na płycie CD
Hiren's Boot 15.1. Obrazki to po prostu nieco przycięty zrzut ekranu.
--
Jacek

Data: 2013-11-22 13:46:38
Autor: Jan StoĹĽek
Ocenić dysk
Po głębokim namyśle Jacek Maciejewski napisał w piątek, 22 listopada 2013 00:01:

[...]

Dzięki. Na Hirenie 15.2 też jest, to zaraz to sobie puszczę. --

Data: 2013-11-22 14:32:23
Autor: Jacek Maciejewski
Ocenić dysk
Dnia Fri, 22 Nov 2013 13:46:38 +0100, Jan Stożek napisał(a):

Dzięki. Na Hirenie 15.2 też jest, to zaraz to sobie puszczę.

Tylko pamiętaj żeby OS pod jakim sprawdzasz dysk nie leżał na tym dysku a
ilo¶ć zapuszczonych procesów powinna byc minimalna. No i dobrze jest
przeskanować ze 3 razy, zwracaj±c uwagę na powtarzalno¶ć.
--
Jacek

Data: 2013-11-22 14:40:08
Autor: Jan StoĹĽek
Ocenić dysk
Po głębokim namyśle Jacek Maciejewski napisał w piątek, 22 listopada 2013 14:32:

Tylko pamiętaj żeby OS pod jakim sprawdzasz dysk nie leżał na tym
dysku a ilość zapuszczonych procesów powinna byc minimalna. No i
dobrze jest przeskanować ze 3 razy, zwracając uwagę na
powtarzalność.

Dzięki. Hirena mam akurat na CD, więc mi to nie grozi. Co prawda ostatnio startuję go z obrazu ISO wrzuconego na SSD, ale SSD też raczej nie muszę testować. ;) --