Och Karol

Data: 2009-07-07 18:48:22
Autor: boukun
Och Karol
Dzisiaj o 20:15 znów jedna z dobrych polskich komedii PRL-u. http://www.youtube.com/watch?v=SLCrZQJ9RRo
Och, co my byśmy dzisiaj zrobili, gdyby nie ten wspaniały wesoły okres PRL-u?

Ten co gral Krola, nie występował dzisiaj czasami w jakimś kapitalistycznym nudnym tasiemcu zaraz po Plebanii?. Ten nudny stary kapitalizm to się tylko ze starością i przygnębieniem kojarzy... Pocieszyć się tylko możemy, że wszyscy tak mamy...

Ja też lubię kobiety, ale te dzisiejsze już nie są takie pociągające...

boukun

Data: 2009-07-07 19:18:42
Autor: jerzyn
Och Karol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h2vutr$aja$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ja też lubię kobiety, ale te dzisiejsze już nie są takie pociągające...

boukun
Gościu nie kombinuj i napisz ze już nie podołasz, te dziewczyny dzisiejsze są cudowne.

Data: 2009-07-07 19:39:26
Autor: boukun
Och Karol

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:h3010j$4al$1news.onet.pl...

[...]

Szczególnie te 13 letnie, co idąc z młodszym bratem i koleżanką co drugie słowo kurwa, ja pierdolę, skurwysyny itd...

boukun

Data: 2009-07-07 19:44:05
Autor: Tzva Adonai
Och Karol
Szczególnie te 13 letnie, co idąc z młodszym bratem i koleżanką co drugie słowo

Kiepsko żeś córkę wychował, i tyle....

Data: 2009-07-07 19:49:10
Autor: boukun
Och Karol

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000a8a.4a538965newsgate.onet.pl...
Szczególnie te 13 letnie, co idąc z młodszym bratem i koleżanką co drugie słowo

Kiepsko żeś córkę wychował, i tyle....

Głupcze, dopiero co, w sobotę, jak byłem z córką w knajpie na gyrosie rozmawialiśmy o tym, że takie są dziewczyny w jej wieku. Córka strasznie to skrytykowała i w żadnym razie tego nie pochwala ani nie do pomyślenia jest, żeby miała się w ten sposób zachowywać.

boukun

Data: 2009-07-07 19:54:04
Autor: Tzva Adonai
Och Karol
Głupcze, dopiero co, w sobotę, jak byłem z córką w knajpie na gyrosie rozmawialiśmy o tym, że takie są dziewczyny w jej wieku.

Widziałem tylko jeden film video z jej udziałem na którym bez litości cię
opierdzielała..

Data: 2009-07-07 19:53:43
Autor: boukun
Och Karol

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000a8b.4a538bbcnewsgate.onet.pl...
[...]

Ale bez przekleństw... i nie opier..., tylko żebym jaj sobie nie robił z matką.

boukun

Och Karol