Och, tak się chroni złodziei??

Data: 2017-04-30 12:53:21
Autor: Pajdak
Och, tak się chroni złodziei??
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:0dd9gchi14gfpefped8v81umib5de1ssad4ax.com...
Marcin Dubieniecki twierdzi w rozmowie z Wirtualną Polską, że Jarosław
Kaczyński nie kontaktował się z jego adwokatem i nie pomagał mu w
prokuraturze.
Publikujemy dokumenty, które dowodzą, że prezes PiS interweniował u
Zbigniewa
Ziobry w sprawie jego śledztwa. Zrobił to na prośbę obrońcy Dubienieckiego.

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/jaroslaw-kaczynski-interweniowal-w-prokuraturze-w-sprawie-ziecia-marcina-dubienieckiego,artykuly,405998,1.html

To już wiemy dlaczego szef przekrętu na kilkanaście melonów wyszedł z paki
:DDD

Zeeeeeenek, prokuratura się staraaaaaaaaaaa? :DDDDDDDDDDD

--

Mało tego, wyrwał kolejną laskę! Oj musiało zaboleć Martusię! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-30 07:54:43
Autor: Zenek Kapelinder
Och, tak się chroni złodziei??
A gdzie odpowiedz na moje pytanie pizdziak? Moze latwiejsze dac? Zyciorysow roznych w necie pod dostatkiem a kazda epoka ma swich misiewiczow.

Data: 2017-05-02 12:17:45
Autor: prezydent San Escobar
Och, tak się chroni złodziei??
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A gdzie odpowiedz na moje pytanie pizdziak?

A co z moim pytaniem? :DDD Jak prokuratura się stara :DDD
Zdąży Dubieniecki odchować dziecko? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Och, tak się chroni złodziei??