Och-¿e¿...

Data: 2012-03-01 17:00:20
Autor: AJK
Och-¿e¿...
Data: 2012-03-01 17:04:18
Autor: babsztylet
Och-¿e¿...
no to zyczyc mu kompletow na Reymonta i beda puchary w Krakowie

Data: 2012-03-01 17:14:05
Autor: danpe_
Och-¿e¿...
Dnia Thu, 1 Mar 2012 17:00:20 +0100, AJK napisa³(a):

Micha³ Probierz trenerem Wis³y Kraków.

http://www.90minut.pl/news/182/news1820487-Michal-Probierz-nowym-trenerem-Wisly.html

to ta c.. ekhm wagina co w Arisie miala bilans 3-1-4 a jak go zwolnili to
Aris ma 4-4-0 bilans, czy sie myle?
danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-01 17:45:43
Autor: Cavallino
Och-¿e¿...
U¿ytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1ftn04u4i1h1a$.dlgajk.cija...
Micha³ Probierz trenerem Wis³y Kraków.

http://www.90minut.pl/news/182/news1820487-Michal-Probierz-nowym-trenerem-Wisly.html

No i mo¿e jednak w jego negocjacjach z Lechem rozbi³o siê o kasê, skoro mia³ ofertê z Wis³y, mimo ¿e chyba wszyscy zak³adali g³upotê Rutkowskiego.

Mam nadziejê, ¿e rzeczony Rutkowski wyci±gnie wnioski z tej kolejnej swojej rynkowej pora¿ki i szybko zamieni Rumaka na kogo¶ kompetentnego, gdy ju¿ bêdzie widaæ ¿e nie bardzo mu idzie......

Data: 2012-03-01 18:28:32
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-01 17:45, Cavallino pisze:

No i może jednak w jego negocjacjach z Lechem rozbiło się o kasę, skoro
miał ofertę z Wisły, mimo że chyba wszyscy zakładali głupotę Rutkowskiego.

Wtedy (a przecież decyzja o odejściu Bakero zapadła chyba na sporo przed meczem z Ruchem) jeszcze nie było dla Probierza oferty z Wisły.

Zresztą IMO pozostawienie trenera asystenta Bakero, to dla tego zespołu było najgorsze wyjście z możliwych (bo przecież nie jeden Probierz jest do wzięcia); głupota jak najbardziej tu pasuje.

Chociaż szczerze mówiąc nie wiem jak tam u was wygląda proces decyzyjny W Wiśle to jest nieskomplikowane - Probierza zażądał król Cupiał.
I to nie jest IMO taka zła decyzja, pytanie tylko czemu nie po sezonie? Kolejny człowiek zasłużony dla Wisły traktowany jest jak mebel.

Mam nadzieję, że rzeczony Rutkowski wyciągnie wnioski z tej kolejnej
swojej rynkowej porażki i szybko zamieni Rumaka na kogoś kompetentnego,
gdy już będzie widać że nie bardzo mu idzie......

Czyli już niebawem - po meczu z Wisłą w PP m (oby) :D

--

RedLite®

Data: 2012-03-01 18:33:10
Autor: Cavallino
Och-żeż...
Użytkownik "RedLite®" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomości news:4f4fb1c0$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Probierz był w Poznaniu jeszcze w dniu meczu z Ruchem, zapewne toczyły się negocjacje.

Zresztą IMO pozostawienie trenera asystenta Bakero, to dla tego zespołu było najgorsze wyjście z możliwych (bo przecież nie jeden Probierz jest do wzięcia); głupota jak najbardziej tu pasuje.

Też tak to odbieram.
Jak Probierz był za drogi, to zawsze można było wziąść Czecha.

Chociaż szczerze mówiąc nie wiem jak tam u was wygląda proces decyzyjny W Wiśle to jest nieskomplikowane - Probierza zażądał król Cupiał.

U nas wygląda dokładnie tak samo, tyle że Rutkowski nie chciał wydawać kasy.
Znaczy, że jednak Cupiał mądrzejszy mimo wszystko.

I to nie jest IMO taka zła decyzja, pytanie tylko czemu nie po sezonie?

Bo w przeciwieństwie do Lecha chcą uratować ten sezon?

Czyli już niebawem - po meczu z Wisłą w PP m (oby) :D

Mam nadzieję, że wcześniej.

Data: 2012-03-01 18:48:39
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-01 18:33, Cavallino pisze:

I to nie jest IMO taka zła decyzja, pytanie tylko czemu nie po sezonie?

Bo w przeciwieństwie do Lecha chcą uratować ten sezon?

Moim zdaniem, więcej ryzykują zmianą teraz niż po. Nowy trener to zawsze niewiadoma, a gra Wisły nie była AŻ taka zła żeby robić rewolucję w ważnym momencie sezonu.
W Lechu trochę inna sytuacja, bo tam gołym okiem było widać, że gra dwóch piłkarzy, reszta przechodzi obok.

--

RedLite®

Data: 2012-03-01 19:23:09
Autor: Cavallino
Och-żeż...
Użytkownik "RedLite®" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomości news:4f4fb677$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Policz ilość punktów w ostatnich kilku meczach.

W Lechu trochÄ™ inna sytuacja,

Dokładnie taka sama.

Data: 2012-03-01 20:06:13
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-01 19:23, Cavallino pisze:
gra Wisły nie była AŻ taka zła żeby robić
rewolucję w ważnym momencie sezonu.

Policz ilość punktów w ostatnich kilku meczach.

Policz ilość zawodników Wisły w kilku ostatnich meczach :D

Dajmy na to ostatni, ten decydujący, mecz z Koroną - do momentu zejścia Czekaja, Wisła lepiej grała w piłkę; brakowało wykończenia, celnych strzałów z dystansu i akcji skrzydłami. Trudno powiedzieć czy nowy trener da gwarancję lepszej postawy na boisku. Jeśli da, decyzja będzie trafna.

W Lechu trochÄ™ inna sytuacja,

Dokładnie taka sama.

Wynikowo. :D
Ja obstaję jednak przy swoim, że inna. Kompletny brak motywacji u większości zawodników oraz kompletny brak pomysłu na rdzeń składu i grę, a brak kilku (znaczących) detali robi różnicę.
A przyjście do każdego klubu Probierza, oznacza mniejszy lub większy wstrząs - coś co niekoniecznie musi być teraz Wiśle potrzebne. Lechowi IMO tak.

--

RedLite®

Data: 2012-03-01 20:17:41
Autor: Cavallino
Och-żeż...
Użytkownik "RedLite®" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomości news:4f4fc8a5$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza siÄ™.
Z dużą szansą, że grali na zwolnienie Bakero, więc każdy nowy trener wypadnie lepiej.
Więc w sumie CONAJMNIEJ porównywalnie z NIBY optycznie lepszą, ale w rezultacie równie kiepską Wisłą.

Data: 2012-03-01 20:29:22
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-01 20:17, Cavallino pisze:

Z dużą szansą, że grali na zwolnienie Bakero, więc każdy nowy trener
wypadnie lepiej.
Więc w sumie CONAJMNIEJ porównywalnie z NIBY optycznie lepszą, ale w
rezultacie równie kiepską Wisłą.

KoÅ„czÄ…c temat, wiÄ™cej należaÅ‚o mentalnie zmienić w Lechu zwÅ‚aszcza jeÅ›li faktycznie twoje podejrzenia sÄ… sÅ‚uszne - tu zawsze  nowy trener sprawi, że gorzej nie bÄ™dzie.
I kończąc po raz drugi, bardzo możliwe, że ew. zatrudnienie już po sezonie Probierza w Lechu, mogło dodać motywacji Cupiałowi, żeby zrobić to już teraz. ale Kazia szkoda bo miał obiecane do końca sezonu. :/

TCS będzie ciekawie. Zobaczymy co np. zrobi Rutkowski jak Rumak nie pociągnie zespołu. [Bo o tym, że Probierz 'nie odpali' nawet nie chcę myśleć.]

--

RedLite®

Data: 2012-03-02 08:40:29
Autor: Cavallino
Och-żeż...
Użytkownik "RedLite®" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomości news:4f4fce12$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki temat nigdy nie istniał.
Jeśli ktokolwiek jest planowany do zatrudnienia PO sezonie, to Skorża, ulubieniec Rutkowskiego.

TCS będzie ciekawie. Zobaczymy co np. zrobi Rutkowski jak Rumak nie pociągnie zespołu.

Może jeszcze zmienić obowiązki Dawidziukowi, tak żeby znowu nie wydawać więcej kasy i nie płacić odpraw.

Data: 2012-03-02 09:02:05
Autor: Cavallino
Och-żeż...
Użytkownik "RedLite®" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomości news:4f4fce12$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

Korekta, Dawidziuk Lecha nie przejmie jakby co, bo wczoraj jego też wylali z Lecha.
Pewnie był przeciw Rumakowi.
W zamian funkcję przejmuje młody Rutek.

Nieźle mieszają, nieźle, staczają Lecha po równie pochyłej. :-(

Data: 2012-03-02 17:35:55
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-02 09:02, Cavallino pisze:

[...]

Dobrze, że Cupiał nie ma syna, bo pewnie Basałaja już by na R22 nie było :D

--

RedLite®

Data: 2012-03-02 19:09:33
Autor: Cavallino
Och-żeż...

Użytkownik "RedLite®" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f50f6e8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ptaszki ćwierkają, że praktycznie już go nie ma.

Data: 2012-03-02 23:39:25
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-02 19:09, Cavallino pisze:

Dobrze, że Cupiał nie ma syna, bo pewnie Basałaja już by na R22 nie
było :D

Ptaszki ćwierkają, że praktycznie już go nie ma.

Na wiosnę ptaszki zawsze ćwierkają - przyroda. :D
Ja w rewolucję nie wierzę - no chyba, że nawet pucharów nie będzie w Krakowie.

--

RedLite®

Data: 2012-03-02 23:55:57
Autor: Cavallino
Och-żeż...

Użytkownik "RedLite®" <yazmaQ@berdicheev.ua> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f514bf7$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

O ile Basałaj i Valcxs dotrwają do momentu sprawdzania tychże.

Data: 2012-03-02 20:25:42
Autor: AJK
Och-żeż...
02-03-2012, 17:35, RedLite? napisa³:

Korekta, Dawidziuk Lecha nie przejmie jakby co, bo wczoraj jego te¿
wylali z Lecha.
Pewnie by³ przeciw Rumakowi.
W zamian funkcjê przejmuje m³ody Rutek.
Nie¼le mieszaj±, nie¼le, staczaj± Lecha po równie pochy³ej. :-(

Dobrze, ¿e Cupia³ nie ma syna, bo pewnie Basa³aja ju¿ by na R22 nie
by³o :D

Nie, ¿ebym co¶ sugerowa³, ale ostatnie wizyty Bednarza na R22 niezbyt
dobrze wró¿± Basa³ajowi.

--
AJK (a potem wywali siê Bednarza i przyjmie Basa³aja. A potem wywali
Bednarza i przyjmie Bednarza. A potem... :-))

Data: 2012-03-02 23:37:36
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-02 20:25, AJK pisze:

Nie, żebym coś sugerował, ale ostatnie wizyty Bednarza na R22 niezbyt
dobrze wróżą Basałajowi.

Basałaj zatrudnił Valcxsa, który sprowadził piłkarzy, którzy zapewnili mistrzostwo.
Oczywiście można zapytać gdzie Wielka Wisła, którą miał odtworzyć, gdzie akademia piłkarska, gdzie sprzedaż internetowa itp. obietnice, ale jak na niego to i tak zrobił swoje.
Pytanie kto ew. po nim i czy Valcx odejdzie również.
Jak Basałaja zastąpi ktoś pokroju 'Niezatapialnego', a Valcxa Bednarz to ja nie mam po prostu już żadnych pytań.
Te zmiany nie dadzą nic kompletnie, a wręcz przeciwnie.

--

RedLite®

Data: 2012-03-01 22:00:14
Autor: yamma
Och-żeż...
RedLite® wrote:

decyzyjny W Wiśle to jest nieskomplikowane - Probierza zażądał król
Cupiał. I to nie jest IMO taka zła decyzja, pytanie tylko czemu nie po
sezonie?

Osobiście wolę jednak Wisłę w pucharach zamiast Podbeskidzia, Korony czy Ruchu.

Kolejny człowiek zasłużony dla Wisły traktowany jest jak
mebel.

Za zasługi, to wiesz gdzie się leży? Jest szansa, że Probierz weźmie w obroty te wasze gwiazdy, bo to co Wisła wyprawia w defensywie, to woła o pomstę do nieba.
yamma

Data: 2012-03-02 17:33:47
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-01 22:00, yamma pisze:

Za zasługi, to wiesz gdzie się leży?

Po meczu z koroną Kazek miał dalej poparcie kibiców,
a przecież kibice wiedzą kiedy dzieje się coś złego w szatni i czasem warto ich posłuchać (vide przykład Lecha i Bakero)

Jest szansa, że Probierz weźmie w
obroty te wasze gwiazdy, bo to co Wisła wyprawia w defensywie, to woła o
pomstÄ™ do nieba.

Tyle, że 'krakowska piłka' nigdy nie stawiała na żelazną defensywę. A ostatnio, poza meczem z Zagłębiem, nie wyglądało to aż tak źle pod tym względem.

--

RedLite®

Data: 2012-03-02 17:43:23
Autor: danpe_
Och-żeż...
Dnia Fri, 02 Mar 2012 17:33:47 +0100, RedLite® napisał(a):

[...]

Kazek mial poparcie SKWK, za zaslugi dla klubu.
Zreszta SKWK bardzo mocno lobbowalo w klubie za jego pozostawieniem jako
trenera.
Widac, ze troche ta gre poukladal, ale moim zdaniem ma jedna duza wade -
jest to czlowiek cichy, spokojny i pokorny, czuc to jak sie go na zywo
spotka i porozmawia. Widac to tez w jego wypowiedziach.
Mysle, ze w takim klubie jak Wisla ze stadem najemnikow osoba z takim
charakterem po prostu sobie nie da rady - na gwiazdeczki trzeba kogos z
mocnym charakterem, kto ich przytrzyma za ryj, kogos, kto ma juz
doswiadczenie z pracy z zawodnikami na wysokim poziomie.
Przykro mi, ze akurat w taki sposob sie z Kazkiem pozegnano, ale to chyba
tradycja w Wisle taka bucowa.
Natomiast Probierz - jestem przestraszony jego bilansem w Grecji, ale wiem,
ze to koles, ktory sobie poradzi nawet z takim pilkarzem, jak Malecki. Nie
wiem, jakim jest trenerem pod wzgledem taktyki, tak zwanego nosa, oraz jak
sobie radzi z przygotowaniem fizycznym. W Wisle to wazna sprawa.
Chcialbym, zeby jego asystentem zostal Moskal.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-01 18:34:55
Autor: tomus_king
Och-¿e¿...
> [...]

Mam nadziejê, ¿e rzeczony Rutkowski wyci±gnie wnioski z tej kolejnej swojej rynkowej pora¿ki i szybko zamieni Rumaka na kogo¶ kompetentnego, gdy ju¿ bêdzie widaæ ¿e nie bardzo mu idzie......

Taki jeste¶ pewny..Polska liga jest tak absurdalna ¿e wcale mnie nie zdziwi
je¶li ten Rumak utrzyma swoj± posadê do nastêpnego sezonu. --

Data: 2012-03-01 19:51:47
Autor: Cavallino
Och-¿e¿...
U¿ytkownik "tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jiofgf$a87$1inews.gazeta.pl...
> [...]

rynkowej pora¿ki i szybko zamieni Rumaka na kogo¶ kompetentnego, gdy ju¿
bêdzie widaæ ¿e nie bardzo mu idzie......

Taki jeste¶ pewny..

Nie, nie jestem pewny, tylko pe³en obaw.
Bardzo bym chcia³, ¿eby skoñczy³o siê podobnie jak onegdaj z Michniewiczem.
Ale teraz to jednak inna skala problemu.

Polska liga jest tak absurdalna ¿e wcale mnie nie zdziwi
je¶li ten Rumak utrzyma swoj± posadê do nastêpnego sezonu.

Mnie te¿, ale obawiam siê, ¿e nie dlatego, ¿e tak mu praca wypali.

Data: 2012-03-01 18:50:34
Autor: RedLite®
Och-żeż...
W dniu 2012-03-01 17:00, AJK pisze:
Michał Probierz trenerem Wisły Kraków.
http://www.90minut.pl/news/182/news1820487-Michal-Probierz-nowym-trenerem-Wisly.html

.... a i Małecki podobna ma wrócić do składu ;D

--

RedLite®

Och-¿e¿...