Och, życie

Data: 2010-12-20 11:01:48
Autor: Łukasz K.
Och, życie
Witam grupowiczów.

Zabrałem panne swą na weekend do kina, a że ostatnio byliśmy na jakiejś strzelance t tym razem coś dla kobiet wybrałem.

Padło na film 'Och, życie" - komedia romantyczna.

Przyznam, że swietnie się bawiłem. Film - z założenia komedia romantyczna - może i miejscami lekko naiwny ale nie jes głupi i nie robi z widza debila. Miejscami wzruszający - opinia damskiej części widowni - miejscami bardzo rubszny i śmieszny. Aktorzy świtnie dobrani do swoich ról. Na Katrin Heigel zawsze miło popatrzeć - pana widzialem po raz pierwszy - ale też dał radę.

Inna sprawa.
Przed filmem bylo kilka zwiastunów - między innymi "Jak się pozbyć cellulitu" i zaraz po nim nowa komedia z Owenem Willsonem - Hall Pass. Pierwszy zwiastun przyjęty ciszą na drugim salwy śmiechu. Oba to komedie. No ale o niskim poziomie poslkiego kina komercyjnego powstalo już wiele postów.

Lukasz

Data: 2010-12-23 16:00:03
Autor: BearBag
Och, życie
Dnia Mon, 20 Dec 2010 11:01:48 +0100, Łukasz K. napisał(a):

Aktorzy świtnie dobrani do swoich ról. Na Katrin Heigel zawsze miło popatrzeć - pana widzialem po raz pierwszy - ale też dał radę.

Akurat filmu nie widziałem ale jesli chodzi o panią Heigel to aktorka
strasznie z niej marna, no chyba że oceniasz same walory estetyczne :)
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-12-23 16:40:06
Autor: Łukasz K.
Och, życie
Akurat filmu nie widziałem ale jesli chodzi o panią Heigel to aktorka
strasznie z niej marna, no chyba że oceniasz same walory estetyczne :)

Aktorka jak jest ladna to nie musi być utalentowana ;)

Ł.

Och, życie