Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca

Data: 2011-01-13 17:00:54
Autor: abc
Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca
Rycerz na targu nie ma szansy. Zakrzyczą go przekupki, wyśmieją trefnisie.
Rycerz jest atrakcyjny: samotny na wzgórzu, gdy jego zbroja błyszczy, a koń
niesie ku przeznaczeniu.

Prawica nie ma swojego Owsiaka, nie stworzyła też własnego TVN. Czy to
oznacza, że dzisiaj musi próbować się przebrać w te same szaty?

Nie wyobrażam sobie bardziej żałosnego widoku niż Jarosław Marek Rymkiewicz
krzyczący do swoich towarzyszy: "Sie ma!", albo Jan Pietrzak śpiewający
piosenki dla Kuby Wojewódzkiego.

Polska prawica ma coś cenniejszego niż Owsiak i TVN, ma prawdziwe idee.
Różnica między ideą a propagandą jest jednak taka, że tej pierwszej, jeżeli
się w nią wierzy, porzucić się nie da.

Skazani jesteśmy na test Salomona: uratować możemy to, co najdroższe, gdy
okażemy bezgraniczne oddanie. Którą matkę wybierze dziecko, gdy dorośnie?
Tę, która zgodziła się je porąbać na pół, czy tę, która, ratując je, oddała?
[...]

Rycerz pod pancerzem niesie idee, jest też wyrzutem sumienia dla tych,
którzy nimi kupczą. Gdyby zsiadł z konia, gdyby schował na chwilę miecz do
pochwy, gdyby chociaż tak nie błyszczał... Trzeba go więc ochlapać błotem,
uczynić z niego szaleńca.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/593129_Sakiewicz-- Rycerz-przeciwko-- blaznowi.html

Data: 2011-01-13 17:13:15
Autor: zażółcony

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f21bf$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

Polska prawica ma coś cenniejszego niż Owsiak i TVN, ma prawdziwe idee.
I nieśmiertelną telewizję 'Trwam'.
Stop.

Data: 2011-01-13 16:24:54
Autor: obserwator
zażółcony <red@xop.pl> napisał(a):

> [...]

> Polska prawica ma coś cenniejszego niż Owsiak i TVN, ma prawdziwe idee.

na GW-nie jestes wychowany, czy to skrzywienie wrodzone?

Data: 2011-01-13 17:29:30
Autor: zażółcony

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ign90m$nqb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

I nieśmiertelną telewizję 'Trwam'.
Stop.

na GW-nie jestes wychowany, czy to skrzywienie wrodzone?

Nie, po prostu mam telewizor. Przeglądam go czasem nocą i po
kilku kanała porno-zachęt kolejny kanał klik - i pokazuje się 'Trwam'.
GW w telewizorze nie widzę. To jakaś nowa staja ? Coś jak Mini-mini ?

Data: 2011-01-13 16:36:59
Autor: obserwator
[...]

acha, rozumiem. Wszystko  juz jasne.  Telewizja jest w rekach tych samych co
Gw-no. Sluchaj ich dalej:)))

Data: 2011-01-13 17:40:57
Autor: zażółcony

Użytkownik "obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ign9nb$q9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

czegoś tu nie kumam, masz jakby niespójne wypowiedzi ...
"Trwam" jest w rękach tych samych, co GW-no i Mini-mini ?

Data: 2011-01-13 16:50:07
Autor: obserwator
Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca
zażółcony <red@xop.pl> napisał(a):
czegoś tu nie kumam, masz jakby niespójne wypowiedzi ...
"Trwam" jest w rękach tych samych, co GW-no i Mini-mini ?

jak nie kumasz, to sie najpierw zorientuj, a pozniej sie wypowiadaj na grupach
politycznych.

google chyba masz, to poszukaj informacji w czyich rekach jest GW-no i
polskojezyczna TV, w tej chwili masz po prostu dokladnie wyprany mozg.

Data: 2011-01-14 09:03:48
Autor: zażółcony

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ignafv$sov$1inews.gazeta.pl...
[...]

A "mini-mini" w czyich rękach ? może powinienem odszukać w TV program "Ziarno"
i dzieci przestawić, zanim im te z mózg wypiorą te bezbożne kreskowane zwierzątka.
To mi się już wcześniej wydawało podejrzane - zwierzęta przecież przemawiają
tylko na Wigilię, a tam na "Mini-mini' jest taka satanistyczna bajka 'Marta mówi'
o gadającym psie i nawet w piosence tytułowej jest "nawija na okrągło,
tłumaczy coś, mówi coś, wyjaśnia coś. Marta [to ten pies] -_uwierzcie_ mi -
mówi wciąż !".
Dzięki za ostrzeżenie.

Data: 2011-01-13 17:43:05
Autor: zażółcony
[...]

A już kumam. hcesz mnie zniechęcić do mini-minia i trwama.
W życiu !
Przy pierwszym zasypiajamoje dzieci a przy drugim ja ...

Data: 2011-01-13 17:15:37
Autor: abc
Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca
Polska prawica ma coś cenniejszego niż Owsiak i TVN, ma prawdziwe idee.

I nieśmiertelną telewizję 'Trwam'.
Stop.

To dobrze, że ujarzmiony naród ma choć taki przyczółek wolności.

Data: 2011-01-13 17:19:53
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f2532$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
Polska prawica ma coś cenniejszego niż Owsiak i TVN, ma prawdziwe idee.

I nieśmiertelną telewizję 'Trwam'.
Stop.

To dobrze, że ujarzmiony naród ma choć taki przyczółek wolności.

Kryptożydowska tuba propagandowa, następczyni RWE...

boukun

Data: 2011-01-13 17:26:27
Autor: abc
Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca
To dobrze, że ujarzmiony naród ma choć taki przyczółek wolności.

Kryptożydowska tuba propagandowa, następczyni RWE...

Gdyby nie Radio Maryja, TV-Trwam i Nasz Dziennik, to skargi ujarzmionego
narodu już nie usłyszałby nikt.

Data: 2011-01-13 17:34:05
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 17:26, abc pisze:
[...]

Hmm, czyli nie jest ważna prawda ?

Data: 2011-01-13 17:41:16
Autor: abc
Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca
Gdyby nie Radio Maryja, TV-Trwam i Nasz Dziennik, to skargi ujarzmionego
narodu już nie usłyszałby nikt.

Hmm, czyli nie jest ważna prawda ?

Ważna. Prawdą jest, że oszukany i okradziony naród jest ujarzmiony i
wyszydzany.  Nie zobaczysz tej prawdy w TVN-ach, nie usłyszysz o niej w TOK
FM, ani nie przeczytasz o niej w GW.

Data: 2011-01-13 17:45:01
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 17:41, abc pisze:
[...]

Co nie znaczy ze inne media typu Trwam, RM czy "Nasz dziennik" propagują tylko prawdę, bo manipulacje i kłamstwa już padały z ich strony.

Data: 2011-01-13 17:56:49
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 17:52, abc pisze:
[...]

Tyle ile przegrali procesów o pomówienia.

Data: 2011-01-13 18:04:16
Autor: abc
[...]

Nie słyszałem o żadnym. Podaj jakieś przykłady.

Data: 2011-01-13 18:16:58
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 18:04, abc pisze:
[...]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nasz-Dziennik-przeprosi-Hanne-Gronkiewicz-Waltz,wid,12909121,wiadomosc.html?ticaid=1b983&_ticrsn=3

"Radio Maryja" - o pomówienie, w sprawie przystanku Woodstock

reszty sobie poszukaj, google twoim przyjacielem

ps: TVN i inne wymienione przez ciebie tez nie są święte, bardziej chodzi mi o pokazanie że nie ma ideałów, i trudno szkalować innych jak się samemu nie jest ok (media).

Data: 2011-01-13 17:33:49
Autor: obserwator
Xan <info@activsoft.pl> napisał(a):
"Radio Maryja" - o pomówienie, w sprawie przystanku Woodstock

to nie sa zadne pomowienia. To jest opinia duzej czesci spoleczenstwa o
burdelu ktorym jest w rzeczywistosci przystanku Woodstock.

W demokratycznym panstwie prawa, kazdy ma prawo do wyrazania swoich opinii.
Niestety Polska, takim krajem na razie nie jest.

[...]

a ty sobie przeczytaj dokladnie tekst do ktorego podales link. Z zacytowanego przez ciebie tektu, wyraznie wynika, ze obiektyne
dziennikarstow jest kneblowane i terroryzowane, przez tych, ktorzy maja wiecej
pieniedzy i mocne plecy w sferach postkomuny, ktora ograbila Polske,
a teraz brutalnie zamyka ludziom usta ktorzy chca pisac prawde o dranstwach
zlodziejstwie i oszustach.
i uzurpatorow. --

Data: 2011-01-13 18:39:09
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 18:33,  obserwator pisze:
[...]

wyroki Sądów się szanuje, to jest prawo, a jak prawo jest złe to trzeba je zmienić (pis miał na to 2 lata, i go nie zmienił, widocznie prawo jest dobre)

[...]

Nie można bezpodstawnie mieszać kogoś z błotem, nie mając dowodów. Przypuszczenia to niestety nie dowód. Dużo rzeczy może sie nie podobać ale to nie znaczy że muszą być niezgodne z prawem.

np. Kurski sporo procesów o pomówienia przegrał, PiS go bronił ze wyroki są polityczne, ale juz nie kazał mu prawa jazdy oddać jak świadomie łamał prawo gdzie szary człowiek by je już stracił - albo się jest moralnym albo nie jest i to bez wyjątku.

Data: 2011-01-13 17:48:01
Autor: obserwator
[...]

gdyby prawo dzialalo w Polsce, to ciebie za oczczerstwa ktore zamieszcasz na
tej grupie chyba od wczoraj, postawiono by w stan oskarzenia.

[...]

no widzisz, jego postawiono, a ciebie i tobie podobnych nie, bo taki jest
wlasnie prawo w Polsce.

Poza tym, nie sraj tak po grupie, bo z goownem nie powinno sie wogole dyskutowac.

Data: 2011-01-14 09:36:26
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 18:48,  obserwator pisze:
[...]

oszczerstwa ? ja sie zgadzam tylko z raportem MAK - a tobie widać brakuje chęci logicznego myślenia, wszystko co nie wygodne odrazu przekładasz na "zmowę", przypuszczam ze nawet jak by komisja NATO czy jakaś inne EU postawiła takie same tezy co MAK to byś napisał że wprowadzono ich w błąd lub coś podobnego, robisz z PiS-u jakiś świętych a wcale nimi nie są, mają tyle samo syfu za uszami co politycy innych partii, uzurpujecie sobie prawo do patriotyzmu i rozliczania komuny ale nie przeszkadzał wam kat z PRL-u pan Kryże jako wice-minister, nie przeszkadzają wam osoby z rodowodem PZPR w PiS, nie przeszkadzał wam tez fakt nie spłacenia dlugów przez PC, długów które sobie rząd PiS sam umorzył, gdzie jest ta moralność, długi sie spłaca bo inaczej można to nazwać oszustwem, jak coś się bierze i to się oddaje a nie tnie głupa.

PO osobiście mam w dupie, ale 100 razy wolę PO/SLD niż tych pojebów z PiS-u którzy wycierają sobie mordę patriotyzmem, moralnością której za grosz nie mają, a którym chodzi tylko o koryto (tym drugim zresztą też).

Poszanowanie prawa też mają w dupie, Kurski do dziś ma prawo jazdy, zwykły człowiek po takich wyczynach prawko stracił by dawno.

Więc mi nie gadaj bzdetów o moralności i patriotyzmie PiS-u.

[...]

Kurski stracił prawo jazdy ? Procesy za kłamstwa nie tylko on przegrywał.

Poza tym, nie sraj tak po grupie, bo z goownem nie powinno sie wogole dyskutowac.

W inwektywach ciebie nikt nie przebije.No chyba ze nie wiesz co piszesz

Data: 2011-01-13 18:00:48
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f27bd$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Powtarzają tylko to, co każdy wie, żeby sie uwiarygodnić...

A w ogólnym rozrachunku ujarzmiają naród polski totalnie i mają w ten sposób pod kontrolą...

boukun

Data: 2011-01-13 17:23:39
Autor: zażółcony
[...]

I dlatego telewizja Trwam bije oglądalnością na głowę TVN.
Dodajmy, że obcy zniewoliciel robi co może, żeby telewizje
'Trwam' udupić, jak niegdyś Radio Wolna Europa: zagłusza sygnał,
stosuje aresztowania wobec osób współpracujących z rozgłośnią,
namierza i demontuje nadajniki naziemne, stosuje nawet nowoczesne
ataki wirusami na satelity obcych mocarstw w celu likwidacji
sygnału satelitarnego. A mimo to VIVA Trwam żyje i nie odpuszcza !

Data: 2011-01-13 17:25:57
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 17:00, abc pisze:
[...]

Ale to zawsze jest tylko i wyłącznie twoje zdanie lub garstki ludzi, którzy nie koniecznie mają rację, zasłaniają się wiarą, którą tak wybiórczo traktują, narzucają standardy moralne których sami nie przestrzegają, krzyczą na innych że mają bród na rękach a sami mają ręce uwalone w gnoju, wyzywają innych od komunistów agentów PRL a sami mają w swoich szeregach katów PRL (robią ich wice-ministrami) oraz działaczy PZPR, z partiami o wątpliwych standardach moralnych budują rząd (czy łamanie zasad w imię koryta jest zgodne z tym co napisaleś).

Data: 2011-01-14 22:33:56
Autor: pluton
Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca
Polska prawica ma coś cenniejszego niż Owsiak i TVN, ma prawdziwe idee.

moze jakis przyklad ? Chocby taki maluuuuuuuuuuuœki..., jakikolwiek...

Nullification

Ochlapać błotem i uczynić z niego szaleńca