Ochlaptus

Data: 2015-05-14 17:32:39
Autor: MarkWoydak
Ochlaptus
Data: 2015-05-14 19:22:46
Autor: Joschi
Ochlaptus
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj2f9f$9er$8news.albasani.net...
http://www.fakt.pl/polityka/malenczuk-dla-faktu-o-pawle-kukizie,artykuly,544864.html

MW

 Ja jestem zdania, że każdy, kto w głębi duszy nie jest trochę socjalistą jest zwykłą świnią, a o to bym Pawła akurat nie posądzał.

A Tobie co w duszy gra?

Zawsze deklarowałem swoje socjalistyczne przekonania, ale w takiej przedwojennej formie. Trochę takim jak Grzesiuk. Czasy PPS, KPP... Takie klimaty. Ale nic wspólnego z SLD. W ogóle uważam, ze w Polsce przydałaby się taka sensowna partia lewicowa, ale nie mająca nic wspólnego z dawna komuną. Palikot? Daj spokój! Jak można być k...a socjalistą z milionami w kieszeni? Gość handluje wódą i p...i o socjalizmie, no bez jaj...

Ochlaptus