Ochraniacz na kosc ogonowa

Data: 2011-02-26 15:55:03
Autor: Witek
Ochraniacz na kosc ogonowa
karbar used his keyboard to write :
Czołem grupa!

Po ostatnim upadku na snowboardzie dojrzałem do zakupu ochraniacza chroniącego kość guziczną i krzyżową przed bolesnymi spotkaniami z lodem na stoku.

Z tego, co widziałem na Alledrogo są dwa typy takich ochraniaczy. Jeden to po prostu spodenki z panelami ochronnymi rozmieszczonymi w kilku miejscach w tym też na kości ogonowej. Drugi typ to przedłużany żółwik. Tak na pierwszy rzut oka bardziej podoba mi się żółwik.

pozdrawiam
karbar

Zobacz produkty firmy 44, przymierzałem się niedawno i miałem wrażenia lepsze niż w "Bartonoskich". Ale sam w końcu nie kupiłem, bo kupiłem rekawice z ochraniaczem na nadgarstek ;-)
Witek

Ochraniacz na kosc ogonowa