Ochraniacz (protektor) detki - gdzie kupie?

Data: 2009-06-11 02:54:42
Autor: coonrado
Ochraniacz (protektor) detki - gdzie kupie?
Witam!
Gdzie moge nabyc ochraniacz detki taki ktory zapobiega czestym
przebiciom detki, cos podobnego do produktow firmy slime
http://www.slime.pl/SL-T1526.php  niestety w chwili obecnej nie sa
dostepne protektory na 26" :( - informacja od polskiego dystrybutora.
Czy ktos uzywa czegos podobnego lub moze cos polecic? A moze ktos ma
na zbyciu to chetnie odkupie :)
Pozdrawiam i czekam na pomysly,

Conrado

Data: 2009-06-11 03:58:07
Autor: Przemek
On 11 Cze, 11:54, coonrado <coonr...@gmail.com> wrote:
[...]

Np tu:
http://ujeb.pl/evans/

pozdr

Data: 2009-06-11 13:39:48
Autor: AL
coonrado pisze:
[...]

a jaka jest roznica tych na plus/minus w porownaniu do tzw. "sprytna detka"?

BTW szkoda,ze nie ma takich opasek na kola 28"

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-11 16:43:01
Autor: ToMasz
Ochraniacz (protektor) detki - gdzie kupie?
coonrado pisze:
Witam!
(..)
Pozdrawiam i czekam na pomysly,

Zrób go sam ze starej dętki. Robie tak 10 lat i pomaga...

ToMasz

Data: 2009-06-11 11:26:58
Autor: coonrado
On 11 Cze, 16:43, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
coonrado pisze:

> Witam!
(..)
> Pozdrawiam i czekam na pomysly,

Zrób go sam ze starej dętki. Robie tak 10 lat i pomaga...

ToMasz

A jak oceniasz skutecznosc takiego rozwiazania? I za pomoca czego
mocujesz stara detke do opony? Klej budapren czy cos innego?

Conrado

Data: 2009-06-12 22:24:07
Autor: ToMasz
coonrado pisze:
On 11 Cze, 16:43, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
coonrado pisze:

Witam!
(..)
[...]

2.klej jakikolwiek
1. pozytywnie. ja takie numery robie klientom którzy zjawiaja sie z
kolcem z róży albo szkłem w ogumieniu częsciej niż raz na tydzień. Po
takim zabezpieczeniu już nie wracają. robiłem tak z... 50 razy, i nigdy
mi sie nie zdarzyło wymieniać dętki z dodatkową ochroną. Co nie
gwarantuje ze faceci sie nie załamali, inp porzucili rowery :)
ToMasz

Ochraniacz (protektor) detki - gdzie kupie?