Ochraniacze na buty MTB

Data: 2009-09-07 12:28:16
Autor: ...::QRT::...
Ochraniacze na buty MTB
Dnia Mon, 07 Sep 2009 12:01:50 +0200, Proceder napisał(a):

Witam!
W zwiazku ze zblizajaca sie jesienia szukam ochraniaczy na buty MTB
(posiadam model SH-M122), kilka propozycji znalazlem ale z tego co
zauwazylem wszystkie posiadaja wyciecia typowo pod zatrzaski szosowe.
W niektorych opisach jest podane, ze pasuja rowniez do butow MTB ale
wydaje mi sie, ze nie bedzie to praktyczne poniewaz protektory w
butach MTB wystaja w innych miejscach niz bloki szosowe.

zgadza sie ale tak własnie musi być.
 Oczywiscie
zalozyc ochraniacz i wpiac but sie da ale podczas chodzenia, a w
zasadzie podczas wypinania sie w celu podparcia np. na swiatlach, nie
zniszczy sie material ?

owszem niszczy sie :)

Byc moze ktos to przerabial i jednak da sie tak naciagnac ochraniacz,
ze bedzie bezposredni kontakt buta z podlozem?

tak to sie nie da. IMO biorac pod uwagę trwałość ocharniaczy oraz ich ceną
warto sie zainteresować butami zimowymi...

--
www.warszawski.info

Data: 2009-09-07 13:28:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ochraniacze na buty MTB
....::QRT::... bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
IMO biorac pod uwagę trwałość ocharniaczy oraz ich ceną
warto sie zainteresować butami zimowymi...

Polecasz jakieś konkretne?

Data: 2009-09-07 14:14:18
Autor: ...::QRT::...
Ochraniacze na buty MTB
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:28:55 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

...::QRT::... bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
IMO biorac pod uwagę trwałość ocharniaczy oraz ich ceną
warto sie zainteresować butami zimowymi...

Polecasz jakieś konkretne?

nie - ja od kilku lat jestem ciągle na etapie interesowania sie :) głownie z powodu kompletnej niedostepnosci w lokalnych sklepach i braku
możliwości przymiarki. --
www.warszawski.info

Ochraniacze na buty MTB