Ochraniacze na buty spd turystyczne i mtb

Data: 2014-12-11 23:45:38
Autor: Zarazek
Ochraniacze na buty spd turystyczne i mtb
Kupiłem Rogelli Hydrotec 2 tyg. temu. W trakcie pierwszej jazdy lewy ochraniacz (na wysokości kostki stopy) zawadzał delikatnie o korbę (tak mam ustawione bloki w butach, że but jest blisko korby; korba nie ma ostrych krawędzi). Po 20 km w ochraniaczu powstała wyrwa o średnicy 3 cm! Wyleciał cały neopren (czy co to jest) i widać na dnie cienką warstwę materiału wewnętrznego.
Na gwarancji mi tego nie przyjmą, bo to ewidentne uszkodzenie mechaniczne.. No ale żeby produkować do roweru tak delikatną rzecz, zupełnie nieodporną na jakikolwiek dotyk, to porażka.
Dla odmiany jestem bardzo zadowolony z zimowych spodni rowerowych na szelki tej firmy, więc może Rogelli Hydrotec po prostu nieudany produkt?

Ochraniacze na buty spd turystyczne i mtb