Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?

Data: 2009-06-16 15:29:34
Autor: Kuba Stasiak
Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?
Użytkownik "kenubi" <devnull@none.pl> napisał w wiadomości news:h17ulc$16s$1nemesis.news.neostrada.pl...
Deszcz nie odpuszcza a moje zwykłe adidasy schną potem 2 dni.
Patrzyłem w decathlonie ale maja tylko neoprenowe (ciepłe) [OT] niektóre
ceny mnie powaliły w tym sklepie, typu: klasyczna guma (2szt.) na bagażnik
za 27.99 >:) lub chiński dzwoneczek za 24,- - normalnie przebijają ceny w
OBI!

Macie może jakieś [tanie,<=50?] typy ochraniaczy ortalion/coś innego, które
można założyć na zwykłe buty (rozm.46) i woda cieknąca po gołych nogach w
dużą ulewę nie ścieka do butów (gumka obciskająca u góry nogę?) no i
oczywiście od kałuży też ma nie wpadać. Chciałbym jeszcze aby prawie nie
zajmowały miejsca w plecaku. A może jakaś samoróbka z grubej folii?

Tylko fastrider:

http://inimicus.bikestats.pl/index.php?did=186161

Data: 2009-06-16 16:53:43
Autor: kenubi
Kuba Stasiak wrote:

Użytkownik "kenubi" <devnull@none.pl> napisał w wiadomości

Tylko fastrider:

dzięki,hmmm ,ciekawe
Jaką mają podeszwę? tzn. miękka/twarda/elastyczna/długo wytrzyma? Pewnie jednak trochę miejsca w plecaku zabierają (lubię _zawsze_ wozić sporo szpeju na każdą okazję :P) Nie bardzo widać na necie jakie są od spodu (nie znalazłem takiego zdjęcia).
A u góry da się dobrze ścisnąć aby woda nie przeciekała?

Przyznam, że jednak bardziej by mi pasowały krótsze, z "gumowanej ceraty",ściągane gumką/sznurkiem/rzepem i bez podeszwy - ale musiały by być do tego tanie aby nie żal było wyrzucić co jakiś czas. Ale to pewnie tylko w erze.

Data: 2009-06-16 21:54:29
Autor: Kuba Stasiak
[...]

Ale przecież one są takie jak chcesz. Pod spodem nie ma podeszwy (z przodu jest lekka krotka sitka by sie nie zsuwaly), są z nylonu czy czegoś takiego i zajmują bardzo mało miejsca, a ponadto są w cenie jaką chcesz i nic tanszego nie znajdziesz. Wiec nie wiem co wybrzydzasz..

Data: 2009-06-17 09:38:41
Autor: kenubi
Kuba Stasiak wrote:

[...]

:)
OK. Dzięki. Widziałem ana allegro b.podobne z podeszwą i się sugerowałem.

Data: 2009-06-16 21:56:13
Autor: Kuba Stasiak
Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?
I jeszcze jedno, producent robiac taką długość pomyślał, gdyż nawet gdy nie pada a są kałuże to zakładam je do dżinsów i spodnie (nogawki) suchutkie :)

Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?