Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?

Data: 2009-06-16 17:10:43
Autor: Hans
Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?
swojego czasu interesowałem się sprawą, ale w końcu problemu nie rozwiązałem. zerknij na chainreactioncycles - niestety w podanym przez Ciebie limicie cenowym nic tam nie ma.

generalnie dział nazywa się "overshoes"
http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=448

szukaj tam ochraniaczy pod hasłem "waterproof'. najtańsze po 16 funciaków.

Ochraniacze p.deszczowe (na platformy) -co by tu kupić?